"מתגעגעת לייצר חיים": הפוסט החשוף של אורטל עמר

אושיית הרשת והמגישה הרגישה פרץ נוסטלגי והעלתה תמונות שלה כשהייתה בהיריון עם בנה תו פרינס לפני שלוש שנים וחצי • ומה היו התגובות?

אורטל עמר, צילום: אור גפן

רווקי ישראל, זה בשבילכם: אולי זה הוולנטיין שמתקרב בצעדי ענק ואולי סתם הבייבי פיבר שבאוויר נוכח הקולגות ההריונית שמקיפות אותה, אורטל עמר מכריזה: "אני מתגעגעת לבטן שמייצרת חיים".

את ההצהרה הזו שפרסמה היום עמר (31) באינסטגרם שלה, היא ליוותה בשתי תמונות שלה בבגדים תחתונים כשבאחת מהן היא מציגה בטן הריונית מהתקופה בה הייתה בהיריון עם בנה תו פרינס.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

"לפני 3.5 שנים, אז והיום", כתבה מתחת לתמונות. "איך החיים השתנו לטובה. אפילו השיער התקצר. מתגעגעת לבטן הזאת שמייצרת חיים", הצהירה בסופו של הפוסט.

התמונה הצליחה לעורר התרגשות הורמונלית גם בקרב מאות אלפי עוקביה של עמר, ואלה מיהרו להגיב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

"הכי יפה שלי", כתבה החברה הטובה מיכל הקטנה. "מחמיא לך", כתב גולש, ועמר השיבה: "בא לי עוד". "יפהפייה", "מדהימה", "שלמות" ופצצת עולם", פרגנו אחרים.

עמר כאמור היא אם לתו פרינס בן השלוש וחצי, אותו הביאה לעולם עם בן אל תבורי. מאז הפרידה מתבורי בשנת 2019 לא נקשר שמה של עמר בחצי גברי חדש, למעט אזכורים אקראיים במדורי הרכילות.

עמר מצידה חשפה בסדרת סטוריז שהעלתה בנובמבר כי היא מרגישה בשלה למערכת יחסים חדשה, ואף ביקשה מהגולשים לעזור לה למצוא את שאהבה נפשה. האם קופידון שומע? יש לך משימה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר