2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה בטירוף עם ג'ונתן סיסה
שחקני הפועל חדרה בטירוף עם ג'ונתן סיסה
שחקני הפועל חדרה בטירוף עם ג'ונתן סיסה
(נעם מורנו)
אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים בהם ספגה שער בודד ותפסה את המקום החמישי, הפועל חדרה המעודדת תפגוש ביום שבת באצטדיון גרין את הפועל נוף הגליל (18:00), למשחק שיכול לקרב אותה משמעותית לעבר הבטחת הכרטיס לפלייאוף העליון. במועדון מהשרון קיימת אופטימיות גדולה נוכח התקופה האחרונה.
״אף אחד לא האמין בנו ואנחנו יכולים לעשות משהו ענק עבוד המועדון״, אמרו בחדרה. ״אין ספק שזה המשחק הכי חשוב שיש ונגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. יהיה קשה אבל השחקנים פה הוכיחו שאפשר לעשות כל דבר״. לחדרה יש זיכרונות טובים מאצטדיון גרין, כאשר הפעם האחרונה בה יתארחו שם, היה זה המגרש שהעלה אותם לליגת העל במאי 2018 בזכות 0:1 על הקבוצה המקומית, נצרת עילית דאז.
לקראת המשחק, חדרה תצא באופן חריג לבית מלון בנצרת לצורך ההכנות. למעשה, זו הפעם הראשונה שחדרה תגיע למלון יום לפני המשחק וזאת במטרה לחבר ולגבש את השחקנים והצוות המקצועי לקראת המשחק החשוב.
2 צפייה בגלריה
שחקני חדרה
שחקני חדרה
שחקני חדרה
(נעם מורנו)
מי שלא ישחק נגד הקבוצה של שי ברדה הוא מוחמד אוסמן המוצהב, ומדובר בחיסרון לא פשוט בעקבות הספסל הקצר של החדרתים. גלעד אברמוב צפוי להיות זה שיחליפו, כאשר ישנה אפשרות שמנשה זלקה ישוב לעמדתו בקישור ואביב לין ישחק כחלק משלושת הבלמים. כרטיס למשחק עומד על 60 ש״ח כמחיר אחיד ו-71 ש״ח בקופות.
פ.ס.וו מרימים מסיבת יום הולדת לרוי זהבי