מייקל לואיס ומרי פרגלין מתייחסים לשאלת הזוגיות הפתוחה

חברתו של הכוכב הלוהט ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה, ששיגרו לעברה קושיות רבות על אופייה של מערכת היחסים בין השניים

לואיס ובת הזוג מרי פרגלין, צילום: אינסטגרם

הזוגיות הלוהטת של מייקל לואיס ומרי פרגלין מייצרת כותרות וסרטונים שוברי רשת מהרגע שהתחילה, כשגולשים רבים מביעים עניין במערכת היחסים של השניים ומרבים לשאול אותם עליה. אתמול (שלישי) פרגלין התייחסה בסשן שאלות תשובות באינסטגרם שלה לסדרת שאלות על הזוגיות של השניים.

"אתם בזוגיות פתוחה?", נשאלה פרגלין שלא בפעם הראשונה על טיב היחסים בין השניים. "אנחנו לא בזוגיות פתוחה", הבהירה. "תיאמנו ציפיות מההתחלה וראינו שאנחנו משדרים על אותו הגל. הכל בזרימה. זה שאנחנו עם ראש פתוח לא אומר שאנחנו בזוגיות פתוחה", הדגישה. "אנחנו לא כובלים אחד את השנייה ושנינו ביחד מרצון. לי אישית אין רצון להיות עם אחרים. מאושרת בחלקי", סיכמה, כשהיא מתייגת את לואיס ומוסיפה אמוג'י מאוהב.

"איך מייקל מתמודד עם המחזרים שלך?", שאלה גולשת אחרת. "יש לו תכונה מדהימה שהוא לא קופץ למסקנות סתם. אין קנאה ואגו", פרגנה פרגלין ללואיס והוסיפה: "זה משהו שמאוד חשוב לי ואני מאוד מעריכה את זה בו. אנשים יכולים לנסות אבל הוא היחיד שמעניין אותי".

פרגלין ולואיס מתחזקים זוגיות מתוקשרת כבר קרוב לשמונה חודשים, אותה הם מקפידים לתעד עבור מאות אלפי העוקבים שלהם ברשתות החברתיות, לא פעם בסרטונים לוהטים ששוברים את הרשת אך גם מצליחים לעורר לא פעם דיון טעון על הגבול שבין חשיפה לגיטימית ואינטימיות שצריכה להישאר בחדרי חדרים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר