2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ' באימון
מלאדן קרסטאיץ' באימון
מלאדן קרסטאיץ' באימון
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
מאמן מכבי תל אביב, מלאדן קרסטאיץ', שוקל שינויים בהרכב ובמערך של הקבוצה בדרבי ביום שבת ב-20:00. הסרבי אהב את שיתוף הפעולה בין סטיפה פריצה לג'ורג'ה יובאנוביץ' וכתוצאה מכך מתרגל מספר אפשרויות, כאשר המובילה ביניהן היא כמובן אותו מערך 4:4:2 יהלום, בו שיחקו הקרואטי והסרבי ביחד ומאחוריהם דן ביטון.
סיבה נוספת שעומדת לזכות אותו מערך היא התפקוד של דן ביטון בעמדת ה"יהלום". יש לציין כי מול עירוני קריית שמונה, בכל הנוגע למערך המתגונן של הצהובים, הוא היה 4:4:2 יהלום לאורך כל המשחק, כחלק מהתאמות שבוצעו ליריבה מנגד, אך כעת ישנה אפשרות לשינויים פרסונליים בהרכב וגם לצורה ההתקפית בה תשחק מכבי ת"א מהרגע הראשון בדרבי.
אפשרות נוספת של קרסטאיץ' היא להמשיך ב-4:3:3 ואז הוא יצטרך להחליט איזה חלוץ נשאר בספסל ומי השחקן שיוצב בכנף ימין. לראשונה אחרי הרבה זמן, למאמן יש בעיקר צרות טובות בכל הנוגע לסגל שלו, כאשר גם בלם הרכש ז'וסוואה סה הצליח להשלים אימון מלא ראשון, והוא צפוי להיות על הספסל במשחק.
2 צפייה בגלריה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
(רדאד ג'בארה)
זו תהיה הפתעה גדולה מאוד אם קרסטאיץ' יחליט להכניס אותו ישירות להרכב, למרות הבעיות שיש בהגנה הצהובה. השחקן היחיד שאינו כשיר לדרבי הוא הבלם שחר פיבן שנפצע מול מ.ס אשדוד וייעדר עוד מספר שבועות כשהוא סובל מקרע קטן.
Zone: מגזין הספורט לצעירים - פרק 6