שתף קטע נבחר

ג'ורג' טשיירה: "אני עוזב ברגשות מעורבים"

בלם מכבי חיפה הגיע למתחם האימונים של סגנית האלופה, כדי להיפרד מחבריו. טשיירה אמר ל-ynet: "האוהדים יישארו תמיד בליבי, מקווה שהם יפוצו בתום העונה הקרובה"

הבלם ג'ורג' טשיירה, אחד השחקנים החשובים במכבי חיפה בעונה החולפת, הגיע היום (א') לאימון קבוצתו לשעבר, על מנת להיפרד משחקני הקבוצה והצוות המקצועי. טשיירה ישב עם השחקנים לארוחת צהריים, לחץ את ידו של כל אחד באופן אישי ואמר כי נהנה לשחק מאוד בקבוצה, וכי הוא מאחל לה הצלחה בעונה הבאה. טשיירה כזכור, עזב באמצעות סוכנו דדה חדד לפ.צ ציריך השוויצרית, ששילמה עליו 1.2 מיליון אירו.

 

בראיון ל-ynet אמר הבלם הפורטוגלי: "הגעתי לאימון היום ברגשות מעורבים, מצד אחד אני שמח להתקדם בקריירה שלי, אבל מצד שני הרגשתי גם עצב, על כך שאני עוזב הרבה חברים טובים במכבי חיפה, אמנם הגעתי להחלטה לעזוב, אך לעולם לא אשכח את מכבי חיפה".


טשיירה. עדיין חושב על הקיזוז (צילום: אלי אלגרט)

 

- היה לך קשר מיוחד עם האוהדים. מה יש לך לומר להם?

"אני מצטער לעזוב את האוהדים שמאוד אהבתי והם אהבו אותי, הם יהיו בליבי להיכן שאלך, אני מאוד מקווה שמכבי חיפה תזכה בעונה הבאה באליפות והם יפוצו על סיום העונה הזאת".

 

- איך אתה מסכם את העונה בישראל?

"הייתה לי עונה טובה מכל הבחינות, שמחתי להיות פה, הצגנו יכולת טובה והגענו לליגת האלופות, היה מאוד מאכזב לאבד את האליפות במחזור האחרון, מאוד הצטערתי על כך".

 

כמו רבים, גם טשיירה טוען כי שיטת הקיזוז היא זו שמנעה מקבוצתו את התואר הנכסף: "עברנו עונה ארוכה מאוד ומתישה, אם לא היה את עניין הקיזוז היינו זוכים באליפות. זה היה לא הוגן, עדיין סיימנו את העונה המצוינת הזאת בפער של שלוש נקודות מהפועל תל אביב, ולמרות זאת לא זכינו באליפות, זאת לא שיטה טובה וצריך לבדוק שוב אם להמשיך איתה, זה אמנם לא ענייני, אבל מדובר בשיטה לא הוגנת שלא מקובלת באירופה".


אלישע לוי. מי יאייש את עמדת הבלם? (צילום: עדי סרדס)

 

"אני מקווה להצליח בקבוצה החדשה ולהציג יכולת כפי שהצגתי העונה בחיפה", סיכם בלם. "אני אשמור על קשר עם החברים בחיפה ומקווה שהקבוצה תצליח בעתיד".

 

שלושה שחקני נוער הרשימו את אלישע לוי

מכבי חיפה אמנם טרם התחזקה בשחקני רכש לקראת העונה הבאה, אולם שלושה משחקני קבוצת הנוער, הבלם סארי פלאח והקשרים שאדי שעבאן וסנטיאהו סולליך, הרשימו את המאמן אלישע לוי והוחלט לצרפם לסגל הקבוצה הבוגרת. השלושה זכו באליפות עם קבוצת הנוער של המועדון, והתאמנו בשבועיים האחרונים עם הקבוצה הבוגרת.

 

לגבי רכש, בחיפה עדיין ממתינים לתשובה מבית"ר ירושלים לגבי הקשר עידן ורד. בחיפה הביעו תמיהה מדוע העניין מתעכב, ומקווים כי השחקן יצורף לקבוצה בימים הקרובים, לפני היציאה למחנה האימונים הראשון באוסטריה, שיחל ביום ראשון הקרוב.


עידן ורד. מה מעכב את העסקה? (צילום: אלי אלגרט)

 

בחיפה ממשיכים בניסיונות לצרף שחקנים זרים. העמדה בה מתמקדים כעת הירוקים היא הבלם, שנותרה מיותמת לאחר עזיבתו של טשיירה. לסגנית האלופה  מספר מועמדים מחו"ל, אך עם המשא ומתן עם לא יצלח, ינסו לצרף את פטי יאיה מבני סכנין. הבלם מפגין יכולת טובה באימונים, ועשוי להיות הבלם השלישי במקומו של שי מימון, שיעזוב להפועל באר שבע בימים הקרובים.

 

השבוע מצפה לשחקנים סדרת אימונים מפרכת במיוחד תחת הדרכתו של מאמן הכושר רן גולדינג. בחלק מימי השבוע תקיים חיפה שני אימונים ביום הכוללים גם אימוני ריצה בשפת הים וביום ראשון כאמור, תצא סגנית האלופה למחנה האימונים הראשון באוסטריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ורג' טשיירה
באדיבות אתר מכבי חיפה
מומלצים