צימרים בכרמיאל

זה כנראה לא המקום הראשון שאתם חושבים עליו לחופשה גלילית טובה, כנראה גם לא המקום העשירי ברשימת האפשרויות. אבל למקרה שטרם שמעתם – צימרים בכרמיאל מחזיקים כיום בחוויית האירוח העשירה ביותר בסביבה, הכוללת כל מה שזוג או משפחה צריכים כדי להרגיש מלכים מפונקים לפחות ליממה אחת

צימרים בשזור - מתחם אחוזת אגם

בשיתוף shezor

פינוק מושלם בלב הגליל

השגרה לוחצת אתכם חזק ואתם רוצים לברוח ממנה ללילה או שניים? סעו לאזור בקעת בית כרם, שמהווה את הגבול הטופוגרפי בין גליל עליון ותחתון, סעו במעלה הכביש לאורך רכס הרי שגור והגיעו אל חלקו הצפוני של הגליל התחתון, המכונה “לב הגליל”. כאן ממתינים לכם מגוון צימרים בכרמיאל והסיבה שמחזיקים בחוויית האירוח הגלילית הטובה ביותר לישראלים בשנת 2022.

חוויית אירוח מצטיינת

הגליל מאז ומעולם התהדר ברמת אירוח טובה: בקתות גדולות ומעוצבות, בריכה שווה בחוץ ונוף פנורמי שעוטף הכל ומנתק לחלוטין את הנופשים מכל גורם לחץ שגרתי ומיותר. אבל האם קיים מקום גלילי שתרבות האירוח שלו נחשבת יותר מזו של יישובים אחרים? אם נכניס לטבלה את נתוני שביעות הרצון של האורחים בשלוש השנים האחרונות, נגלה שאלו הצימרים של כרמיאל שמובילים בראש הרשימה.

אפשר לייחס לכך כמה וכמה סיבות, שבראשן מיקום ומקצועיות. לכרמיאל אין ערים שכנות, מה שהופך אותה למוקד הבילוי המוצלח של הסביבה שמציע מתחמי קניות גדולים, מסעדות מגוונות וגם את שדרת העיר המפורסמת והמתויירת. סביבה קיימים יישובים רבים שמציעים גם הם הרפתקה תיירותית מדהימה, כולל מתחמי צימרים כפריים ממש בקו הנוף, מול כל ההרים הירוקים בסביבה.

צימרים בשזור – מתחם צ׳קמרי

הטבע היפהפה והחיים הרגועים מציעים שלל אטרקציות מקומיות כמו טיולי שטח, שמורות טבע, נחלים ועוד. המארחים ישמחו להמליץ לכם על כל אפשרויות הבילוי בסביבה ולצייד אתכם בהמלצה על המקומות הכי שווים.

ומה לגבי המקצועיות? כאן בהחלט מדובר ביתרון אדיר. צימרים בכרמיאל וסביבתה מחזיקים ברזומה עשיר מאוד בחוויית האירוח. הם מבינים את צרכי הנופשים שלהם וערוכים לספק להם את התנאים האיכותיים ביותר. העיסוק בענף התיירות המקומי נמשך עבור חלק מהמארחים כבר עשרות שנים, כך שהם מכירים לעומק את הקהל ודואגים לכל פרט קטן לאורך השהות.

צימרים בשזור – מתחם ירדנה וילג׳

צימרים בכרמיאל: מה שחופשה טובה באמת צריכה

למרות שכרמיאל עצמה מאופיינת במראה כפרי למדי, מי שבכל זאת ירצה להתנתק מהעיר יוכל להזמין חופשה יפה בסופ”ש או באמצע השבוע גם בצימרים שנמצאים ביישובים סביבה. שזור הסמוכה מציעה מתחמי צימרים באווירה כפרית פסטורלית ושלווה, הכוללים אבזור מלא ואת כל מה שחופשה טובה באמת צריכה: המון פרטיות, בריכה גדולה, ג’קוזי מול הנוף ותנאי נוחות שכל אחד ישמח לקבל לעצמו.

כל הצימרים באזור מתאימים לחופשה זוגית, משפחתית או קבוצתית בהתאם לצורך והרצון של כל הנופשים. המארחים יוכלו ליצור אירוח אופטימלי לכל הרכב אורחים ולדאוג גם לאפשרויות נוספות כמו ארוחות שף, מדריך טיולים מקומי או עיסוי מרגיע בצימר עצמו. אם חיפשתם לנוח, לטייל ולהתנתק מהשגרה, זה הזמן לבחור לעצמכם צימר ולהגיע לחופשה גלילית מפנקת.

בשיתוף shezor

כדאי להכיר