2 צפייה בגלריה
יצפה מהבית. ליאו מסי
יצפה מהבית. ליאו מסי
יצפה מהבית. ליאו מסי
(רויטרס)
כבר חצי שנה שליאו מסי לא בברצלונה. אותה הודעה מפתיעה של הקטלונים על פרידה הותירה את עולם הכדורגל המום, וככל שחולף הזמן בספרד חושפים עוד ועוד פרטים מהתקופה האחרונה של הפרעוש בקבוצה בה עלה לגדולה. כעת, מפרסמים בתוכנית SER הקטלונית, על השחקן אותו ביקש הארגנטינאי בבארסה, כאחד מהתנאים להישארותו.
“מסי ביקש את סאדיו מאנה בברצלונה כתנאי להישארות”, נטען. לפי הדיווח מסי ביקש מהנהלת הקטלונים את כוכב ליברפול, אך אלו הבינו שעסקה שכזו אינה אפשרית נוכח המצב הכלכלי של המועדון. עוד נטען: “מסי התאכזב מכך שלא קיבל אותו, ידוע שהוא אוהב את מאנה ורצה לשתף איתו פעולה כדי לחזק את הסגל”. ב-2019 הפרעוש בחר במאנה בפרס The Best של פיפ”א וטען בין היתר: “אני אוהב את השחקן הזה”.
זו כמובן אינה הפעם הראשונה שמאנה, אלוף אפריקה הטרי עם נבחרתו סנגל, מסומן כמטרה עבור הספרדיות. בעבר דווח כי ריאל מדריד פתחה במגעים אחרי שזינדין זידאן ביקש אותו מההנהלה, אולם עזיבתו של המאמן פגעה בעסקה שלבסוף לא התקדמה.
2 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
(רויטרס)
מאנה כאמור שיחק בחודש האחרון עם סנגל באליפות אפריקה ואותה הוא הוביל עד לזכייה גדולה בתואר, עם אותו גמר דרמטי מול מצרים וחברו מוחמד סלאח. במדי ליברפול העונה רשם מאנה שמונה שערים ובישול ב-20 הופעות בפרמייר ליג, ובסך הכול במאזנו 107 כיבושים ו-44 בישולים ב-244 הופעות במייטי רדס.
את הרגע המכוער הזה לא שידרו לכם בדרבי