3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה רשמה הערב (שני) את אחד מהמשחקים הטובים ביותר שלה בשנים האחרונות בסמי עופר, כולל רביעייה אדירה של עומר אצילי כבר במחצית הראשונה. האלופה דרסה 0:6 את מ.ס אשדוד בדרך להגדלת הפער מהפועל באר שבע לשלוש נקודות. דין דוד השלים עם צמד.
ברק בכר אמר אחרי המשחק: “לוקחים הרבה דברים טובים, היינו צריכים את הניצחון אחרי תקופה פחות טובה ושתי נקודות שחילצנו. נכון שהאדום תרם, אבל גם נגד 10 שחקנים צריך לדעת לעשות את העבודה. היכולת חזרה, הטירוף חזר יחד עם הקהל המדהים הזה. כל משחק עושים התאמות, אשדוד קבוצה מצוינת ואנחנו מתאימים את עצמנו ליריב, היום היו לא מעט אילוצים, אבל זה הוכיח את עצמו ואני שמח”.
בכר וצ'יבוטה אחרי ה-0:6 על אשדוד
המאמן הוסיף: “אשדוד מניעה כדור ולרוב שולטת, ידענו שאפשר ללחוץ אותה וזה יצר הרבה מצבים. אצילי? זה עניין שלו אם לדבר מול המצלמות, כשהוא ירגיש צורך ומוכן הוא יעשה את זה. מבחינתי אין בעיה שידבר, אני לא נכנס לו לעניינים, ניצחנו 0:6, הוא נתן רביעייה, צריך לפרגן לו על היכולת”.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
על הופעת הבכורה של מאוויס צ’יבוטה אמר: “צ’יבוטה התרגש, בסך הכול הוא היה בסדר והוסיף לנו המון, גם המגן שנכנס, זה יותר נכון להכניס אותם ביתרון, הוא הראה עוצמות. צריך לפרגן לכל השחקנים. בכל משחק אני יודע בדיוק מה לא עבד, נגד נתניה נפלנו באגרסיביות ומול הפועל ירושלים זו הייתה הגישה. בגביע עשינו שינוי ומשחק מצוין והיום המשכנו את זה. ידענו היום שאם לא נבוא מפוקסים לא ננצח. אנחנו לא בלחץ, תמיד צריך להיות דרוכים כי הציפיות מאיתנו גדולות ואנחנו גרמנו לזה. החזרנו לקהל את הטירוף וההנאה”.
צ’יבוטה אמר בסיום: “היה פשוט וואו, אווירה מטורפת, לא זוכר בחיים שלי דבר כזה. כל הכבוד לקהל, מקווה שיוביל אותנו ככה כל העונה. זה בהחלט עמד בציפיות שלי, יותר ממה שציפיתי ומגיע לאוהדים שאפו, נקווה שיבואו ככה ונצליח לשמח אותם כל הזמן”.
3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(עמרי שטיין)