2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט חוגג
אלן אוז'בולט חוגג
אלן אוז'בולט חוגג
(עמרי שטיין)
אחד מהזרים הבולטים והמוצלחים שהגיעו העונה לליגת העל הוא לבטח אלן אוז’בולט. הפועל חיפה עשתה עסקה משתלמת בדמות החלוץ הסלובני שכבש עשרה שערי ליגה ב-19 מחזורים, כולל השלושער ב-1:5 הנהדר על בית”ר ירושלים. בראיון במולדתו, דיבר החלוץ על הגעתו לישראל וגם על העבר.
“תמיד עבדתי קשה”, אמר אוז’בולט. “העבודה הקשה תמיד משתלמת, אני מרגיש מצוין בישראל. בפעם הראשונה בחיי אני משחק באגף, לא אהבתי את זה קודם אבל אני חייב לומר שהתפקיד הזה מתאים לי בגלל המהירות. המטרה של המועדון היא המקום הרביעי, בישראל ארבע הראשונות הולכות לאירופה. יש גם את הגביע שאנחנו עדיין משחקים בו”.
הסלובני דיבר על הגעתו לישראל: “זה שונה מכל מה ששמעתי, אפילו שני אחוזים מהשמועות לא היו אמת. שקט כאן ואנשים נחמדים. יש שני מועדונים בעיר חיפה והדרבי הוא מלא בקהל, 30 אלף ביציעים. הכדורגל פה מצוין. ממש רציתי לעזוב את ברטיסלבה ככה ששמחתי שקיבלתי את ההצעה להצטרף לכאן. אני לא מתחרט על זה לרגע”.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
(רדאד ג'בארה)
החלוץ דיבר על עברו: “כשאתה מגיע לדורטמונד יש ציפיות גבוהות, אבל יש מאבק קשה מאוד. המטרה שלי הייתה לשחק, אבל לא חלמתי מעולם להדיח את פייר-אמריק אובמיאנג מההרכב. שיחקתי בקביעות בעונה הראשונה אבל אז בא מאמן חדש ודברים השתנו. הייתי מאוכזב כשעזבתי, אבל למדתי הרבה דברים מהתקופה שם. החלום שלי הוא לקבל את הזימון לנבחרת. אני עובד קשה כדי להיות שם אבל לא מצפה לשום דבר כי אחרת אתאכזב. אני רוצה לשחק באירופה, אבל אלו דברים שהסוכן שלי עובד עליהם”.
גדי ברומר וחניכיו מנצחים גם היום