1 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה עם אסף בן דוב ודודו דהאן
מאוויס צ'יבוטה עם אסף בן דוב ודודו דהאן
מאוויס צ'יבוטה עם אסף בן דוב ודודו דהאן
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מכבי חיפה תנסה לבסס את מעמדה בפסגת הליגה ולפתוח פער של שלוש נקודות על הפועל ב"ש כאשר תארח הערב (שני) ב-20:30 תארח את מ.ס אשדוד. מבין כל קבוצות הליגה עד כה החבורה של רן בן שמעון היא הקבוצה היחידה שהירוקים עדיין לא ניצחו העונה. יחד עם זאת בחיפה מודעים לכך שאחרי שתי תוצאות תיקו בליגה הקבוצה חייבת לחזור למסלול הניצחונות כדי לפתוח שוב פער על היריבה מהדרום.
ברק בכר העדיף לקיים את האסיפה הטקטית בבית המלון שם השחקנים יתכנסו לעשות את ההכנות האחרונות למגרש. מאוויס צ’יבוטה יערוך הופעת בכורה בהרכב כשגם נטע לביא ועופרי ארד יעלו, בעוד שחקן רכש אחר, מיקאל אלפונס, ימתין בספסל.
הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, נטע לביא, עומר אצילי, דין דוד ומאוויס צ’יבוטה.
הרכב אשדוד: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד סבטקוביץ’, טימוטי אוואני, עטאא ג’אבר, נאור סבג, קני סייף, לורנס אופורי, מוטי ברשצקי, יעקב בריהון ודימיטריוס דיאמנטקוס.
בתוך כך, בן שהר שייעדר כתב באינסטגרם: “לאחר כאבים שהרגשתי בשריר במשחק נגד נתניה עשיתי בדיקה שבה הראו פגיעה קטנה בשריר. למרות הכאבים ותוצאות הבדיקה, החלטתי לשחק בגביע ואני לא מצטער על זה. אנוח כמה ימים כדי לחזור חזק וטוב. מחזיק אצבעות לחברים היום”.
ברק בכר ומאוויס צ'יבוטה לקראת אשדוד