2 צפייה בגלריה
צ'בוטרו  ביציע (ראובן שוורץ)
צ'בוטרו  ביציע (ראובן שוורץ)
צ'בוטרו ביציע (ראובן שוורץ)
(עם המעיל האדום)
מבנה הבעלות על הפועל תל אביב עשוי להשתנות בתום העונה הנוכחית, כשל-ONE נודע שאיש העסקים, עופר צ'בוטרו, שכבר העונה החל להעביר לקבוצה סכומי כסף המסתכמים במיליוני שקלים כספונסר משני, עשוי להיכנס כשותף.
צ'בוטרו, הבעלים של חברת אופל פלסטיק, החל להתקרב מאוד לקבוצה במרוצת החודשים החולפים והוא אף יושב במשחקים ליד שרון ניסנוב ומעורב מאוד בכל הקורה בקבוצה. בגמר הגביע בשנה שעברה העסק שלו פורסם על החולצות וכעת הוא משמש כספונסר משני בכל מיני עניינים נקודתיים.
צ’בוטרו החל ללמוד את מה שקורה בקבוצה לעומק ובוחן את האפשרות לעלות שלב ולהיכנס בבעלות על הקבוצה. בשלב זה הוא הסתפק בעזרה כספית נאה, כאשר החל לעזור לה בתרומות כספיות. לקראת סיום העונה צ'בוטרו יחליט האם להיכנס סופית כשותף.
2 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
(ראובן שוורץ)
אופל פלסטיק פועלת כמעט כ-23 שנה וזוכה להצלחה גדולה, יש לה מאות לקוחות בתחום מכונות ההזרקה, תחום בו צ'בוטרו התמחה, למד לעומק ואף עשה כמה מהלכים פורצי דרך במסגרתו.
בראיון שעשו שסיפק לפני כשלוש שנים סיפר כי עוד בצעירותו השתלב ברצפת ייצור במחלקת בניית התבניות והשכר הראשון שקיבל היה בגובה של 528 שקל. כמו כן, הוא סיפר: "השרות תמיד עומד בראש מעייננו ואנחנו משקיעים בתחום באופן תמידי על מנת לשמר ולשפר אותו".
צ’בוטרו אמר בנושא בשיחה ל-ONE: “אנחנו אנשים אנשים פרטיים, אני חבר של שרון והייתי ספונסר בעונה שעברה. אולי אקח שוב את הספונסריות”.
האם אתה מתכוון להיכנס כבעלים? ”זה לא על הפרק”.
לא על הפרק גם בנוגע לעונה הבאה? ”אני לא מעוניין בפרסום”.
אבל השקעה בכדורגל הישראלי מביאה עימה פרסום, זה חלק מהעניין. ”הכל בסדר, שיהיה לקבוצה בהצלחה היום”.