1 צפייה בגלריה
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
לאחר שחתם רשמית על החוזה וערך אימון עם חבריו החדשים, חלוץ הרכש של מכבי תל אביב, ג'ורג'ה יובאנוביץ', דיבר היום (שישי) ושיתף בתחושותיו על ההגעה שלו לישראל ולמועדון הצהוב.
“אני שמח מאוד להצטרף למכבי ת”א”, אמר יובאנוביץ’. “כמובן שאני מכיר את מכבי וההיסטוריה שלה, אבל לפני שהגעתי, בגלל שזו החלטה גדולה עבורי ועבור משפחתי, דיברתי עם כמה סרבים שעבדו פה, ששיחקו פה, וכולם אמרו לי שזה המועדון הגדול בישראל, זה מועדון שנחשב כמו ריאל מדריד כאן. דיברתי עם דארקו אוברדוביץ’ שעבד פה כמה שנים והוא סיפר לי על ת”א, על המועדון והאוהדים ורק דברים טובים. אמר לי לא לחשוב פעמיים, פשוט לבוא ולראות בעצמי”.
מכבי ת"א וההימור על חידת יובאנוביץ'
הסרבי המשיך: “המאמן מלאדן קרסטאיץ’ התקשר אליי, גם אנשים מהמועדון, רציתי להגיע לכאן. אני רוצה להילחם, אני רוצה להחזיר את התואר למכבי. כילד שגדל ואוהד פרטיזן בלגרד אני לא יכול לדמיין את עצמי לובש חולצה אדומה. קרסטאיץ’ שיחק בפרטיזן ולאחר מכן עבר לגרמניה ועשה קריירה גדולה. זה מאוד מספק שהוא המאמן שלי. הוא איש טוב ומאמן טוב. כל הצוות שלו טוב מאוד, אני מכיר אותם די טוב”.
יובאנוביץ’ חתם את דבריו: “אני יודע שבעבר מאמנים סרבים היו במכבי, ולדימיר איביץ’ וסלבישה יוקאנוביץ’ והיו להם תוצאות טובות כאן וזכו בתארים ושיחקו באירופה, אז אני מקווה שנעשה זאת שוב. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אשאיר את זה לאחרים, אבל אני חלוץ שעובד בשביל הקבוצה, אחד שרוצה תוצאות ולהבקיע. אתן לאחרים ולאוהדים לדבר על התכונות שלי. המשחק הראשון הוא מיוחד מאוד במועדון חדש, ואני רוצה לעשות היכרות עם האוהדים. אני יודע שהם טובים ועושים אווירה טובה באצטדיון”.