2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג וצ'אבי
פייר אמריק אובמיאנג וצ'אבי
פייר אמריק אובמיאנג וצ'אבי
(רויטרס)
פייר אמריק אובמיאנג כבר הצטרף באופן רשמי לברצלונה, שבסך הכול מרוצה מחלון ההעברות של ינואר. הפייבוריט של צ’אבי לעמדת החלוץ היה אלברו מוראטה מיובנטוס, אבל בסופו של דבר כוכב נבחרת גאבון, שהיה על הרדאר של הקבוצה מ-2017, צורף. בספרד נזכרו במה שהמאמן אמר עליו ב-2020, בתקופה שהיו שמועות על מעבר של השחקן לקטלוניה.
כאשר קיקה סטיין היה מאמן בארסה, צ’אבי נשאל על האפשרות שסאדיו מאנה או אובמיאנג יגיעו לקאמפ נואו והשיב: “מאנה ואובמיאנג יכולים להרוג אותך כשיש להם שטחים, אבל ברצלונה צריכה שחקנים שיודעים לעשות תנועה על שטח קטן. לא קל להסתגל לקבוצה כזאת, סמואל אטו היה מושלם, כמו גם לואיס סוארס”.
בזמנו, אובמיאנג ומאנה לא היו היחידים שהיו מועמדים לברצלונה, וגם שמם של לאוטרו מרטינס וניימאר עלה. המאמן התייחס אליהם בזמנו והשיב שמבחינתו היה הולך על הברזילאי: “הוא אחד מהשלושה הטובים בעולם ואני מקווה שהוא יחזור לברצלונה, הוא יהיה רכש נהדר שעושה את ההבדל”.
2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג, היום
פייר אמריק אובמיאנג, היום
פייר אמריק אובמיאנג, היום
(הטוויטר של ברצלונה)
בתוך כך, מי שיצא מאוכזב מאוד מהחלון של ינואר הוא ניקולאס טגליאפיקו של אייאקס, שהוזכר כמי שעשוי להגיע לברצלונה שניהלה משא ומתן לגביו. המגן התייחס לנושא: “זו הייתה הזדמנות ייחודית עבורי, להגיע למועדון כמו ברצלונה זה חלום שרציתי להשיג אותו. בסופו של דבר המועדון לא עזר לי ואני מאוכזב. יש לי הרגשה שהמקצועניות שלי פגעה בי בנושא הזה”.
תם חלון ההעברות, על מי כדאי ללכת בפנטזי?