2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' וג'יימס הארדן
לוקה דונצ'יץ' וג'יימס הארדן
לוקה דונצ'יץ' וג'יימס הארדן
(רויטרס)
תמונת משחק האולסטאר ב-NBA שייערך בקליבלנד בעוד כשבועיים הושלמה הלילה (בין חמישי לשישי) עם בחירת שחקני הספסל שישלימו את החמישיות, שנבחרו לפני שבוע. מי שבחרו את אותם שחקנים היו מאמני הליגה, ואפשר להגיד שהם כמעט ולא פספסו.
המערב, בניגוד לבחירות לחמישייה, לא הביא הפתעות מיוחדות. השמות המובילים הם שני השחקנים הטובים ביותר של מוליכת הליגה, פיניקס סאנס, כריס פול ודווין בוקר. גם כוכבה של דאלאס, לוקה דונצ’יץ’, נכלל ברשימה, כמו גם סנטר מינסוטה קארל אנתוני טאונס והצמד של יוטה ג’אז, דונובן מיטשל ורודי גובר. את הרשימה מהמערב משלים הפורוורד של גולדן סטייט, דריימונד גרין, שכבר הספיק להודיע שלא יהיה כשיר למשחק.
2 צפייה בגלריה
דווין בוקר
דווין בוקר
דווין בוקר
(רויטרס)
במזרח, עסקים כמעט כרגיל. ג’יימס הארדן יהיה הנציג של ברוקלין במשחק, לאור פציעתו של הקפטן קווין דוראנט. אליו יצטרפו זאק לאבין משיקגו, ג’ייסון טייטום מבוסטון, ג’ימי באטלר ממיאמי וכריס מידלטון ממילווקי, שבחירתו נתפסת כהפתעה בקרב חובבי ה-NBA. מי שישלימו את הרשימה וירשמו את הופעת הבכורה שלהם באולסטאר הם פרד ואן וליט מטורונטו ודריוס גארלנד מהמארחת קליבלנד.
בין השמות שנותרו בחוץ אפשר למצוא את הכוכבים של שארלוט, לאמלו בול ומיילס ברידג’ס, סנטר הקאבלירס ג’ארט אלן וגם כוכבה של הלייקרס, אנתוני דיוויס וגארד הספרס, דז’ונטה מארי. כאמור, ידוע על שני שחקנים שלא ישתתפו באולסטאר ולכן הקומישינר אדם סילבר יצטרך להכריע מי ישלים את מקומם. הסגלים ייבחרו על ידי הקפטנים לברון ג’יימס ודוראנט בעוד שבוע.
חיפה מצטיינת, האם ב"ש הרימה ידיים במאבק?