מוסך מורשה

כיום ניכר כי קניה ואחזקה של כלי רכב במדינת ישראל כרוכה גם בתחזוקתו ובעלויות השוטפות הנלווים לו, זאת כאשר מרבית האנשים פוחדים מהכניסה למוסך, זאת עקב התנהלות מול תחום הידוע כמחזיק במוניטין ללא אמינות, כאשר אין להם ידע והבנה מקצועית בתחום

freepik

בשיתוף הצוות

ביקור במוסך למעשה נדרש לאחת מתוך שתי פעולות אפשרויות. הראשונה תהיה בדיקה מקיפה ותחזוקה גורפת של הרכב לפי הוראות היצרן וזאת במסגרת טיפולים באופן שוטף. השנייה תהיה עבור טיפול במגוון תקלות מכניות משתנות בכלי הרכב הנגרמות כתוצאה של בלאי ושחיקה, לאחר אירוע תאונה ופחחות רכב בעבור תיקונים קוסמטיים.

מוסך כללי או מוסך מורשה?
מנגד למוסכים הכלליים אשר מעניקים שירותי “כלבויניק” לכלל הרכבים המגיעים לטיפול, מוסך מורשה הינו מוסך אשר עבר הכשרה על ידי היצרן הרשמי של הרכב, לדוגמה מוסך פורד  יהיה מוסך מורשה אשר עבר הסמכה מטעם היצרן פורד ועל כן היכרות מעמיקה עם סך כלי הרכב המוצעים מטעם החברה, לרבות הכרה מעמיקה עם התקלות הנפוצות יותר בכלי הרכב אותם מציעה החברה בליווי דרכי הטיפול המקצועיות המתאימות להן, כמובן שבמידת הצורך החלפת החלקים תהיינה בעבור חלקי חילוף מקוריים בלבד בצירוף אחריות על שירות הטיפול לכלי הרכב.

עלויות מוסך מורשה – האם זה יקר יותר?
בניגוד למחשבה הכוללת הנפוצה, עלויות הטיפול השונות במוסך מורשה אינם יקרים יותר אל מול המוסכים הכלליים, מה שכן, הקדמה והיעילות הטכנולוגית, רמת ההכשרה והמקצועיות והכרת הרכבים המגיעים לטיפול באופן מעמיק ביותר, מביאים את עובדי המוסך לאיתור מהיר של הבעיה ביחד עם פתרון מקצועי, מהיר ומדויק, ללא כל צורך בתהליכים ניסוי וטעיה במשך שעות ארוכות שכמובן כרוכות בתשלום עבור הלקוח. במוסך מורשה כל סוגי הטיפולים וכלל הבדיקות מצוינים תוך פירוט מלא המציג מחירון קבוע מראש, תוך הבטחה של שקיפות ואמינות. אלו מכם שיפנו למוסך מורשה יכולים להנות מראש שקט מאחר ומדובר במקום מקצועי אשר עבר הכשרה מטעם היצרן של החברה של כלי הרכב הפרטי שלכם תוך התחייבות לביצוע הטיפול על הצד הטוב ביותר וכל זה דברים שבוודאי תרצו מאחר ומדובר ברכב האישי שלכם.

למה לבחור רק במוסך מורשה לצורך תיקון לאחר תאונה?
הסיבה הבולטת והעיקרית ביותר לפניה למוסך מורשה לצורך תיקון לאחר תאונה הינה כי התיקון יתבצע בסטנדרט הגבוהה ביותר וכמובן ללא כל התפשרות על חלקי חילוף והחלפה לחלקי חילוף מקוריים בלבד או לחילופין כל היבט אחר אשר נוגע בטיב איכות התיקון של הרכב האישי שלכם. עקב זאת לא תרצו להקל ראש בנושא המסויים ועל כן עליכם לשים לב שאתם פונים לגורמים המקצועיים והאמינים ביותר אשר יתאימו לכם באופן אישי. דבר נוסף אשר מומלץ לעשות הינו לוודא כי אתם הולכים למוסך בעל וותק במקצוע שכן, ניכר לראות שעובדי המוסך מקצועיים ויודעים מה הם עושים, תוך עשייה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

המאמר בחסות מרכז שירות – מוסך הצוות

בשיתוף הצוות

כדאי להכיר