וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיזבאללה לא רוצים זמרות סקסיות במשט לעזה

בחיזבאללה אמנם הודיע כי לא ישתתפו במשט הנשים, אך נראה שידו של נסראללה עדיין בוחשת בקלחת. בחיזבאללה הודיעו לזמרת לבנונית כי לא תשתתף במשט בגלל לבושה הפרובוקטיבי

המשט מלבנון לעזה הוא רק עניין של זמן ובחיזבאללה נראה שעוברים על רשימת הנוסעים ומורידים את מי שלא מוצא חן בעיניהם. במסגרת היוזמה החדשה אמורות פעילות לבנוניות להגיע לעבר רצועת עזה על סיפון הספינה "מרים" במטרה לשבור את המצור הישראלי המוטל עליה. אל הנשים, שטרם הודיעו מתי יצאו באופן רשמי להפלגה, יתלוו גם פעילים אירופאים ועיתונאים.

בחיזבאללה אמנם הודיעו שאנשיו לא יקחו חלק במשט הנשים, אבל נראה שישנן גם השגות לגבי נשים שאינן קשורות לארגון. הגרדיאן הבריטי דיווח אתמול (שבת) כי הארגון הטיל וטו על בקשתה של הזמרת הלבנונית היפא והבי, שמלבושיה לפעמים אינם תואמים את חזון התנועה, להצטרף למשט. הטיעון של ארגון חיזבאללה הוא כי לבושה הלא מוסרי, עלול לפגום בתדמית של הנשים הערביות והאירופאיות על המשט.

זוהי אולי דרכו של החיזבאללה להשתתף ולפקח על המשט לאחר שהודיע כי לא ייקח חלק פעיל במשט. "חיזבאללה החליט למן הרגע הראשון להתרחק מהיוזמה ההומניטרית ולא לסייע לה בלוגיסטיקה ובכח אדם על מנת שלא לתת לאויב הישראלי תירוץ לתקוף את משתתפיה", נאמר בהצהרה שפרסם הארגון. "חיזבאללה מאמין שהמאמץ האזרחי למטרות שלום יזכה להצלחה", צוטט הארגון בסוכנות הידיעות הצרפתית.

למרות ההצהרה של חיזבאללה, שגרירת ישראל באו"ם, גבריאלה שלו, הודיעה כי ישראל עשויה להשתמש בכוח צבאי כדי לחסום את ספינות המשט הלבנוני. "ישראל לא יכולה לשלול את האפשרות שפעילי טרור או כלי נשק יוברחו על סיפון ספינות המשט הלבנוניות", כתבה שלו למזכ"ל האו"ם באן קי מון. "ישראל שומרת על זכותה בהתאם לחוק הבינלאומי להשתמש בכל האמצעים הדרושים בכדי למנוע מהספינות להפר את הסגר הימי המוטל על רצועת עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully