3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב לא התקשתה הערב (רביעי) מול מכבי יפו במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. הצהובים ניצחו 0:2 את הקבוצה הצנועה מליגה א’ ונהנו מצמד שערים של אילון אלמוג. במהלך המחצית השנייה, מאור קנדיל הורחק בכרטיס אדום, אך זה לא מנע מקבוצתו לנצח.
מאמן מכבי ת”א, מלאדן קרסטאיץ’, אמר בסיום: “לא היה לנו קצב מספיק גבוה, לא שיחקנו מספיק טוב, אני לא מרוצה מהמחצית השנייה ומהמשחק ומהקצב, היינו בלי אנרגיה, אני יכול רק להתנצל בפני האוהדים שלנו”.
על האפשרות שיגיעו שחקנים חדשים אמר: “אני עדיין לא יכול להגיד כלום על שחקנים חדשים. אדוארדו גררו? זאת בעיה שלו ולא שלנו, אין לי מה לחדש”.
קרסטאיץ' ואלמוג לאחר הניצחון על יפו
אילון אלמוג אמר בסיום: “רציתי ממש שלושער, אבל צמד זה מעולה וממשיכים קדימה. מגיעות ליפו כל המחמאות, התכוננו כמו כל משחק רגיל, יש עוד משחק כדי לעבור שלב ונתכונן בצורה הכי טובה. כמו כל שחקן, אני עובד קשה ומחכה לצ’אנס. כל צ’אנס שאקבל אעשה את הכי טוב שלי, מקווה להמשיך ככה. כל משחק הוא קשה, לא מזלזלים באף יריבה, צריכים להתכונן במאה אחוז”.
איציק ברוך אמר מנגד: “אנחנו עובדים עם השחקנים כל השבוע, נוצרה תקשורת מאוד טובה, יש פה שחקנים שנה שנייה ושלישית איתי, בחצי השני להיראות כמו שנראינו אז מגיעות לשחקנים כל הברכות. הרבה אמרו ל ‘מה אתה צריך את הגביע, זה יפריע’, אבל השחקנים והמועדון קיבלו את הבמה, זה מועדון גדול בעבר ואני מאמין שגם בעתיד, הבאנו קרוב ל-3,000 איש, זה מועדון גדול בקנה מידה של ליגה א’, באנו ליהנות ונשאר טעם למשחק השני אני חושב”.
3 צפייה בגלריה
איציק ברוך
איציק ברוך
איציק ברוך
(רדאד ג'בארה)
על החילוף של ערן לוי אמר: “צריכים גם לראות אותו באימונים, אנחנו חווים את זה איתו כל השבוע, לא היה ולא יהיה שחקן כזה במכבי יפו. הוא האבא של השחקנים, רואים את החיבוק, האהבה, הצעקה וגם הקללה שלו. אין שחקן כזה, זה שחקנים של פעמים, באיכויות ובהתנהגות, זה ערן לוי בתשוקה שלו, כשהוא לא מתאמן אז הוא יבכה גם”.
ערן לוי אמר אחרי המשחק: “הרגשתי משהו קיצוני מדי, מקווה מאוד שזה לא זה, נעשה את הבדיקות שצריך, מקווה שזה לא מה שאני חושב. לפני חמש או שש שנים קרעתי צולבת, יש לזה סימפטום פשוט וברגע שאתה מרגיש זה מאוד פשוט. ברור שזה עצוב ונקווה שיהיה בסדר. אני אוהב כדורגל וחי כדורגל, שומר על עצמי הכי טוב שיש, מנסה לעשות את האקסטרות שצריך, מרגיש טוב עם עצמי, כרגע איפה שאני נמצא זה הכי טוב בשבילי, הגענו נגד קבוצה מאוד טובה, לא משנה באיזו תקופה היא, נתנו כבוד ונפלנו בקטנות, יש עוד משחק והכול יכול להיות, אני מאוד מאמין, בטח בגילי. אני לא לבד, יש סגל רחב, יפו זה לא ערן לוי, נתמקד ביום שני, הקצב פה שונה מהליגה שלנו, נעשה את ההכנה הנכונה”.
3 צפייה בגלריה
ערן לוי
ערן לוי
ערן לוי
(רדאד ג'בארה)