3 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(עמרי שטיין)
אחרי שכבר נראה היה שבית”ר ירושלים עולה על דרך חדשה, הבלאגן במועדון פשוט לא מפסיק לחגוג. אחרי ששרון מימר העביר את אימון הבוקר, נחשף ב-ONE כי משה חוגג בכלל מנהל מגעים מול יוסי אבוקסיס, וזאת ללא ידיעת אנשי הקבוצה, כולל היו”ר, אלי אוחנה.
בשל כך, מימר הודיע לאוחנה שהוא מוותר על התפקיד: “אני לא ממשיך, שיהיה לכם בהצלחה”. ל-ONE נודע שהוא עשוי להחליף את אבוקסיס בבני יהודה, אם אכן האחרון יגיע לבית”ר. מנפלאות הכדורגל הישראלי.
הבעלים אגב, לא ידע לטענתו על כך שמימר מגיע לאימון, כפי שסיפר למקורביו: “אף אחד לא דיבר איתי, לא ידעתי מכלום, רק ידעתי שהבקרה לא מאשרת הגדלת תקציב. כרגע אין אפשרות לסגור על הגדלת תקציב עד מחר. משכורות לשחקנים יהיו, אבל חיזוק, מאמן או הגדלת תקציב לא יהיו בעקבות הוראת הבקרה המוצדקת”.
אוהדי בית"ר מפגינים מחוץ לביתו של חוגג
במקביל, ההלוואה של הרוכש האמריקאי הפוטנציאלי כבר נכנסה לחשבון הבנק של המועדון. מדובר בסכום של 3.5 מיליון ש”ח, שמבטיח את המשכורות של השחקנים וכל עובדי המועדון לחודשיים קדימה.
בנושא החיזוק, הבוקר כבר סיכמה בית"ר עם מכבי תל אביב על העברת אדוארדו גררו ועם יואב הופמייסטר שעזב את הפועל תל אביב. הקבוצות המתינו לבית"ר עד השעה 16:00 אך בבירה לא היו יכולים לאשר את העסקאות בגלל ביטול העסקה עם ג'קי בן זקן.
אלי אוחנה קיווה לחזק את הקבוצה כאשר שמות נוספים שעלו ביממה האחרונה הם של דוידה פטרוצ’י מהפועל באר שבע בהשאלה, וגם תומר מכלוף, המגן בן ה-21, שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובשלוש העונות האחרונות הושאל לבית”ר ת”א/בת ים, הוזכרו, אולם כעת שוב בית”ר הולכת צעד לאחור בעניין הזה.
3 צפייה בגלריה
דוידה פטרוצ'י
דוידה פטרוצ'י
דוידה פטרוצ'י
(מרטין גוטדאמק)
כמו כן, בקבוצה בדקו את האפשרות לצרף שחקן כנף זר שיחתום ב-48 השעות הקרובות עד סיום החלון, כשמדובר בפיליפ ואלנצ'יץ' בן ה-30 שמשחק בה.י.ק הלסינקי ושיחק מול מכבי תל אביב פעמיים השנה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. ואלנצ’יץ’ הסלובני יכול להגיע בהעברה חופשית.
3 צפייה בגלריה
פיליפ ואלנצ'יץ' במאבק עם אנריק סבוריט
פיליפ ואלנצ'יץ' במאבק עם אנריק סבוריט
פיליפ ואלנצ'יץ' במאבק עם אנריק סבוריט
(רויטרס)
בנושא אחר, הערעור שהגישה בית”ר לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, נדחה, ולכן עונש הרדיוס נגד הקבוצה יישאר על כנו ואותו היא תרצה במשחק מול הפועל נוף הגליל. כזכור, האישום נגד בית”ר הגיע בעקבות התפרעות אוהדים בשלושה משחקים שונים: נגד מ.ס אשדוד, מול מכבי חיפה וגם אצל קריית שמונה.
בהחלטת הדיינים נכתב בין היתר: “איננו מתעלמים מכך שככל הנראה אכן עושה המערערת מאמצים למנוע התפרעות אוהדים, ואפשר להבין את התסכול שלה שמאמציה אלה לא תמיד עולים יפה. יחד עם זאת, אנו סבורים כי אפשר וחומרת מעשי ההתפרעות להם אנו עדים במגרשי הכדורגל בעת האחרונה, מחייבת ענישה חמורה. לא מצאנו כי החלטתו של בית הדין המשמעתי היא חמורה יתר על המידה, ואיננו מוצאים מקום להתערב בה”.