2 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
(רדאד ג'בארה)
למרות הודעת בית"ר ירושלים לפיה נמצא פתרון לבעיה הכספית אליה נקלע המועדון, הבלאגן רק בעיצומו וממש לא הסתיים. בהודעתה הערב (שלישי) ציינה הקבוצה הירושלמית כי נתנה אופציה למ.ס. אשדוד לרכוש את זכויותיה של בית"ר על אביאל זרגרי וירדן שועה, בתמורה ל-5.5 מיליון ש”ח.
הדבר לא צפוי לעבור חלק אצל זרגרי ושועה. הקשר הצעיר מתכוון מחר לפנות במכתב באמצעות עורכי דינו ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ליושבת ראש הבקרה התקציבית, סיגלית סייג, וליועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד עמית פינס, כשהוא מבקש לעצור את המהלך וכי הוא לא מתכוון להיות שותף לעסקה בה יסחרו בכרטיס השחקן שלו. זרגרי אף מתכוון לפנות לפיפ"א בנושא, כאשר בסביבת שני השחקנים זועמים על המהלך.
למעשה, בית"ר ירושלים סוחרת בשחקנים שלה מבלי ליידע אותם על המהלך ולקבל את הסכמתם. תקנון פיפ"א אומר: “אף שחקן או מועדון לא ייכנס לתוך הסכם עם צד שלישי כשהצד השלישי מעורב בתחרות, בין אם בצורה חלקית או מלאה, הקשורה להעברתו של שחקן ממועדון אחר לאחר, או להיות חתום על כל זכות שהיא בהקשר להעברה עתידית”.
2 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
(עמרי שטיין)
גורמים בכדורגל אמרו הערב על הנושא: “זו עסקה מסריחה ביותר, אבל כשרה”. למעשה, שחרור השחקנים הזרים ומכירת הזכויות על השחקנים, זה פירוק בית"ר ירושלים רק שעדיין לא באופן רשמי, כאשר בסיום העונה תישאר קבוצה בלי שחקנים ובלי כלום. זה למעשה פירוק בית"ר לא באופן מעשי.
אגב, גורמים סביב בית"ר ירושלים טענו הערב כי העסקה נבדקה על ידי היועצים המשפטיים של המועדון והם אישרו אותה.
אוהדי בית"ר מפגינים מחוץ לביתו של חוגג