3 צפייה בגלריה
טום בריידי והגביע
טום בריידי והגביע
טום בריידי והגביע
(רויטרס)
עכשיו זה רשמי וסופי – טום בריידי פורש מפוטבול. אחרי הדיווחים בנושא אותם שללו בסביבתו של אחד הספורטאים הגדולים אי פעם, הוא הוציא היום (שלישי) הודעה בעצמו בה הודיע על פרישה רשמית: "תודה על כל התמיכה".
עוד אמר בריידי בהודעת הפרישה: “אני מבין שבשלב הזה של הקריירה שלי, יהיה עניין לגבי עתידי בכל פעם שתסתיים עונה. אבל השבוע, כל מה שעולה לי לראש זה הכרת התודה שיש לי לקבוצה ולאוהדים שתמכו בנו כל השנה. השנה הזו הייתה מתגמלת להפליא מבחינה אישית ומקצועית ואני מעריך את כל מי שעשה הכל כדי לעזור לצוות להשיג את המטרות שלו”.
כמו כן, בריידי הוסיף: “אני תמיד רוצה לנצח, אני חושב שזה היה די ברור עד עכשיו, אבל אני לא משווה הפסד לכישלון, במיוחד כשאתה יוצא ונלחם כמו שעשינו. יש כל כך הרבה מה להעריך בעונה כזו, כשאתה מוקף בשחקנים שמאמינים אחד בשני. לכל מי שהיה חלק מהשנה הזאת, תודה. אני אוהב את כולכם”.
3 צפייה בגלריה
טום בריידי חוגג
טום בריידי חוגג
טום בריידי חוגג
(רויטרס)
כזכור, רק מוקדם יותר היום דיבר בריידי על הנושא ואמר: “אני אחראי למה שאני אומר ועושה ולא למה שאחרים עושים”. עוד הוסיף שחקן הפוטבול בן ה-44, שהיה חתום על חוזה בטמפה ביי: “אני מבין שלהחלטה שלי יש השפעה על חיים של הרבה אנשים, אבל מתי שהיא תגיע היא תגיע”.
אולם כעת הוציא השחקן האגדי את ההודעה בעצמו – ושם סוף לשמועות וגם לקריירה יוצאת מגדר הרגיל שמיקמה אותו בטופ אי פעם: גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים פורש בגיל 44, לאחר 22 שנים של משחק פעיל ב-NFL.
גם בגילו “המופלג” יחסית לספורטאי פעיל, בריידי המשיך לשכתב את ההיסטוריה של הענף הפופולרי ביותר בארצות הברית, אחרי שהוביל את טמפה ביי לזכייה בסופרבול של 2021. בסך הכל, בריידי לקח חלק ב-10 משחקי סופרבול בקריירה האגדית שלו, כשבשבעה מהם הוא ניצח ובחמישה קטף את תואר ה-MVP.
שישה מתוך שבעת תארי האליפות שלו הגיעו במדים של ניו אינגלנד פטריוטס, אצלה שיחק במשך שני עשורים (2000-2020) מאז שהחל את דרכו ב-NFL. את התואר הנוסף השיג כאמור במדי טמפה ביי, שהייתה בסך הכל הקבוצה השנייה שלו בליגה.
3 צפייה בגלריה
טום בריידי
טום בריידי
טום בריידי
(רויטרס)
בפן הסטטיסטי, בריידי מוביל את טבלת כל הזמנים של ה-NFL ביארדים ממסירות (84,500) ובמסירות לטאצ’דאון (624). הקוורטרבק הוא השחקן היחיד בתולדות הליגה שזכה ביותר מחמישה סופרבולים, כששבע האליפויות שלו מציבות אותו כשיאן הזכיות בתואר, יותר מכל שחקן וקבוצה (!). הוא כמובן גם היחיד שזכה חמש פעמים בתואר ה-MVP של המשחק הנצפה ביותר בארצות הברית.
פאדיחה! מאור בוזגלו נפצע באמצע ראיון?