צריכה לצבוע? רותי רוסו לא מפחדת משיער אפור, והיא ממש לא היחידה

החידוש ב"מסעדה הבאה" ממש לא קשור באוכל • מבחינתנו, הדבר המעניין נעוץ בעובדה שאחת השופטות מצטלמת עם שורשים בצבע אפור, ואנחנו ממש בעד • גם אילנית לוי הפסיקה את היחסים הקרובים עם המספרה • האם יש כאן עידן חדש?

רותי רוסו, צילום: מיכה לובטון

בשבוע שעבר עלתה ברשת התוכנית "המסעדה הבאה", ואחרי שהתלהבנו משתי המסעדות שנפתחו, עד כדי כך שאתר ההזמנות קרס, אפשר וכדאי להתפנות ליופי שנקרא רותי רוסו, או ליתר דיוק לבחירה שלה לא לצבוע את השיער.

רוב הנשים מעל גיל 40 צובעות את השיער, זו עובדה. אבל עם השנים, גדל מספר הנשים שבוחרות להישאר עם אפור.

אילנית לוי. צילום: מתוך "גלית ואילנית". קשת 12

חלקן התעייפו משעבוד אינסופי של צביעת שורשים ומהניסיון לעמוד בסטנדרט המקובל בחברה, וחלקן בוחרות להתחבר למראה האמיתי שלהן ולא להתנגד לו.

אם עד לא מזמן היינו רואים שורשים לבנים רק אצל משתתפות "הישרדות", בזמן האחרון אנחנו רואים יותר נשים שלא צובעות את השיער בתוכניות דגל ופריים טיים, ואולי גם עוזרות לנשים אחרות להרגיש שגם יופי טבעי הוא בסדר גמור.

מלבד רוסו, גם אילנית לוי לא הסתירה את השורשים הלבנים בשבוע שעבר, ועוד קודם קורין גדעון ומירב מילר. גם בגרסת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", שקיבלה את השם "פשוט ככה", מירנדה מגלה את עצמה מחדש בהרבה מאוד מובנים, וגם בוחרת לוותר על הג'ינג'י ולתת ללבן להשתלט לה על הראש. האם זו תופעה שתתעצם או כזו שצריכה ליהעלם מהעולם? את זה אתם תחליטו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר