היכרויות באינטרנט עשויות להיות דבר יעיל מאוד עבור מי שמחפש זוגיות או סתם סטוץ חד פעמי, אך לעתים הן עלולות להפוך למתישות במיוחד, בעיקר אם הצד השני נעלם - מה שנהוג לכנות בשם "גוסטינג". בימים האחרונים מקרה כזה של גוסטינג הפך לוויראלי במיוחד, לאחר ששתי נשים ששוחחו עם אותו בחור באפליקציית היכרויות הבינו כי נפלו קורבן להיעלמות שכזו.

אותו גבר, שקרא לעצמו West Elm Caleb, הקסים את השתיים במקביל וגרם להן להתאהב בו. השתיים גילו שהאיש מציג מצג שווא באפליקציות לאחר שזיהו אותו בסרטון בטיקטוק, והעלו סרטון משלהן בו חשפו מה עבר עליהן וכיצד גילו שהוא יוצא עם שתיהן במקביל. הסרטון הפך לוויראלי עם יותר מחמישה מיליון צפיות וגם ההאשטג  #westelmcaleb שרף את הרשת החברתית.

@meemshou Reply to @hannahklub tiktok algorithm do yo thang #warning #westelmcaleb #nyc ♬ original sound - MEEMS

לאחר פרסום הסרטון, מאות נשים נחשפו וסיפרו כיצד קיילב יצא איתן ולאחר מכן עשה להן גוסטינג. כל אחת מהנשים הוקיעה אותו על התנהגותו וטענה כי הוא "נעלם סדרתי".

בהערות בסרטונים אחרים, הנשים נתנו פרטים כיצד התנהלו הדייטים שלהן עם קיילב והופתעו לגלות שלצעיר היו אותן טקטיקות בדייטים. בניתוח שלהן הבנות נתנו פרטים על דפוס ההודעות שנשלח על ידי האיש הזה, שכונה "מחבל האהבה". קיילב פיתה נשים מהעיר ניו יורק וכשחלף זמן מה, הוא נעלם לחלוטין ומחק את עצמו לנצח מחייהן, ולא השאיר אחריו זכר.

לדברי הנשים, קיילב הוא בן 25 שעובד כמעצב רהיטים בחנות למוצרי בית בווסט אלם. לפי עשרות סרטונים, קיילב מתחבר לנשים שהוא פוגש באפליקציית ההיכרויות Hinge, שולח להן "הודעות עמוקות" ומילות חיבה, ואז מבלה איתן פעם או פעמיים לפני שנעלם לפתע.

@jordynwoodknow #westelmcaleb ♬ original sound - Jordyn Woodruff

"בטיקטוק יש עשרות נשים מניו יורק שמספרות סיפורים על גבר בשם קיילב מווסט אלם, שהוא מעצב רהיטים שמדליק אותן ואז עושה להן גוסטינג", אמרה אחת הנשים. בחורה אחרת סיפרה: "הבחור הזה עשה לי גוסטינג בשבת וגיליתי את זה בטיקטוק. בכל מקרה, כולכם יכולים ליהנות מעוד סיפור היכרויות עצוב שלי".