2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר
(עמרי שטיין)
בית"ר ירושלים לא יכולה להחתים את שרון מימר כמאמן הקבוצה עד שלא יופקד כסף בבקרה התקציבית. הקבוצה למעשה לא יכולה לעשות כלום עד אשר יימצא הפתרון הכספי למצבה.
מימר ואנשי בית"ר סיכמו כי הצדדים ימתינו עוד מספר ימים עד אשר תתבהר תמונת המצב. הרי שאם לא יגיע כסף לקבוצה, היא תאלץ ללכת להליך פירוק, ולכן אין טעם בהחתמתו של המאמן כל עוד אף אחד לא יודע באמת מה הולך לקרות.
היממה הקרובה היא הדרמטית באשר לעתידה של בית"ר ירושלים, אז ידעו האם הקבוצה האמריקאית בראשות ג'ושוע ג'ייקובי, יחד עם הישראלי אילן צדקה המתגורר בשיקגו, נכנסת לקבוצה, כאשר בתחילה תעביר הלוואה בסך של כשני מיליון דולר, שיהיו לבסוף כדמי אופציה על הזכות הראשונית לרכוש את המועדון.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(רפי בן חקון)
בפגישה שהתקיימה היום בין שר האוצר, אביגדור ליברמן, ראש עיריית ירושלים משה ליאון ויו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, ליברמן אמר שבית"ר חשובה לו כאוהד. הוסבר לו על המכשולים השונים הקשורים לקבוצה ומה אפשר ואי אפשר לעשות. ראש העיר ציין כי הוא פועל מאחורי הקלעים להביא רוכשים לקבוצה, השאלה איפה הם?
כזכור, נאמן בית"ר, עו"ד יצחק יונגר, תקף את ההתערבות של ח"כ מירי רגב בעניין בית"ר כאשר אמר: "היא לא עשתה כלום ולא עושה כלום". במועדון מקווים שאצל ליברמן זה יהיה שונה ולא תפיסת כותרות.
אגב, יונגר זוכה להרבה ביקורת, אך בבית"ר ציינו כי הוא אמנם מינוי של משה חוגג, אבל שהוא פועל סביב הקבוצה רק לטובתה 24/7 ושהוא עושה כל מה שאפשר במסגרת המגבלות שלו.
גרצ'קין וגל כהן לאחר ההפסד להפועל חיפה