4 צפייה בגלריה
שחקני חדרה
שחקני חדרה
שחקני חדרה
(שחר גרוס)
הפועל חדרה רוצה להמשיך בתקופה הטובה שלה, זו שקירבה אותה לכיוון הפלייאוף העליון והעלתה השבוע את שאלת המענקים. בסופו של דבר, השחקנים הסכימו לקצץ 50% מהפרמיות במקרה של הגעה לשישייה הראשונה, דבר אשר יקל מאוד על הקשיים הכלכליים של המועדון.
למרות הסיוע מהשחקנים, בחדרה לא ממהרים לקבל החלטות בנוגע לחיזוק ולאחר המשחק מול הפועל תל אביב יקיימו הערכת מצב נוספת בה ישקלו את כל הכיוונים לקראת הימים הבודדים שנותרו בחלון. אדווין ג׳יאסי ששוחרר מבית״ר ירושלים מעניין את ראשי המועדון, כך גם האקס לירן רוטמן, אך בחדרה בודקים את ההיבט הכלכלי בנוגע להבאת שחקן כנף, העמדה אותה רוצים לחזק.
כזכור וכפי שפורסם ב-ONE, עומר פדידה עבר השבוע להפועל נוף הגליל אחרי שקיבל את השחרור. בצפון הוא מתאחד עם וויסאם רבאח, ובניגוד אליהם, איבליו מרקוב, שקיבל גם הוא הודעת שחרור בתחילת החודש, צפוי להמשיך עד לסיום העונה. בצוות רוצים מאוד להתחזק בשחקן כנף והעבירו את המסר להנהלה.
4 צפייה בגלריה
איבליו מרקוב. ההחלטה לשחררו התקבלה
איבליו מרקוב. ההחלטה לשחררו התקבלה
איבליו מרקוב. ההחלטה לשחררו התקבלה
(שחר גרוס)
בינתיים, חדרה נערכת למפגש הקשה מול הפועל ת״א מחר (ראשון, 20:00) בבלומפילד במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל. החבורה של מנחם קורצקי נמצאת במקום השביעי בטבלה ערב המחזור ומקווה להפתיע את המארחת שנמצאת בתקופה נהדרת, במשחק שיפתח לוח זמנים צפוף.
כבר ברביעי תארח חדרה את מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה ולאחר מכן תפגוש את הפועל חיפה למה שעשוי להיות קרב ישיר על מקום בפלייאוף. למרות זאת, קורצקי עשוי להמשיך עם אותו הרכב שניצח את עירוני קריית שמונה. חדרה תגיע אחרי שני ניצחונות בליגה ואחד בגביע, במה שהעלה את הביטחון ושינה את המטרות לכיוון מעלה.
מנשה זלקה צפוי להמשיך כאחד משלושת הבלמים מאחור לאחר שעשה עבודה טובה מול ק״ש, בעוד מוחמד אוסמן ישחק בקישור ובהתקפה גוסטבו מרמנטיני לצד שובל גוזלן. סטיבן אלפרד, שעדיין סוחב פציעה קלה בגבו, עתיד להשתלב מהספסל. מי שייעדר מהמשחק הוא עומר דנינו הפצוע.
4 צפייה בגלריה
מנשה זלקה נוגח. יפתח במרכז ההגנה
מנשה זלקה נוגח. יפתח במרכז ההגנה
מנשה זלקה נוגח. יפתח במרכז ההגנה
(שחר גרוס)
״כמו שאנחנו בתקופה טובה ובמומנטום טוב אז בטח ובטח שהפועל ת״א גם מאז חילופי המאמנים, עם משחקים טובים ותוצאות טובות״, אמר קורצקי לקראת המפגש. ״יהיה משחק מאוד קשה, אנחנו ערוכים ומוכנים, התכוננו כל השבוע ומקווה שנתרגם את זה במגרש״.
המאמן התייחס לסגנון המשחק אותו נראה: ״נרצה להכתיב את הקצב שלנו, לעשות את הדברים כמו שאנחנו רוצים. הפועל ת״א, גם בגלל חילופי המאמנים, שינתה שיטה, ונצטרך להיערך למשחק מאוד קשה. משחק חשוב להמשך הדרך״.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
על הדיבורים השבוע על הפלייאוף העליון אמר קורצקי: ״אני מנסה להתנתק מזה וגם לדבר כמה שיותר עם השחקנים לא לחשוב על זה יותר מדי. התבקשנו כולנו להירתם ולעזור למועדון ואני שמח שקיבלנו את ההחלטה כולנו פה אחד. נעזור למועדון בקטע של הקיזוז, זה משהו שפחות מעסיק אותנו, אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולשמח את האוהדים שלנו״. לקראת המשחק מול מכבי חיפה בגביע: ״קודם נתעסק בהפועל ת״א, זה משחק ליגה שמאוד חשוב לשחקנים ולצוות. כשיגיע הזמן של הגביע נתעסק בגביע״.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ׳, דיא לבאבידי, עידו לוי, ג׳ונתן סיסה, מנשה זלקה, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ׳נקו, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.