דורית רבליס: "יש תחושה שמלהקים דוגמניות רק לפי כמות העוקבים שלהן"

הדוגמנית המצליחה כבשה את מגזין "ווג" גרמניה בשמלת כלה של ברטה • היא גם הופיעה באינסטגרם של בלמיין, וממשיכה לעשות חיל בזמן שהיא בצבא

רבליס, צילום: גיא כושי ויריב פיין

הדוגמנית הבינלאומית דורית רבליס פותחת את שנת 2022 עם הישגים מאוד מרשימים. אתמול (רביעי) פורסמו תמונות שלה במגזין "ווג" גרמניה היוקרתי, חלום של כל דוגמנית.

רבליס לווג בשמלה של ברטה. צילום: גיא כושי ויריב פיין

רבליס (20) עזבה לאחרונה את בית הוריה באשדוד ועברה להתגורר בתל אביב. בימים אלו היא חיה ועובדת על הקו, ובארץ היא פרזנטורית של קסטרו ובמקביל משרתת בצה"ל. רבליס מודה שלהופיע במגזין כל כך נחשב זה מרגש: "בכל פעם שאני מופיעה במגזין 'ווג' אני מתרגשת כאילו זו הפעם הראשונה. זה כבוד לככב במגזין הכי נחשב בעולם, שמעריך אופנה ואמנות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by BALMAIN HAIR COUTURE (@balmainhaircouture)

בחודש דצמבר התפרסמו תמונות של רבליס למותג הספרדי "מנגו", ולפני כמה ימים היא כיכבה בעמוד האינסטגרם של בית האופנה "בלמיין". רבליס מרגישה שיש הבדל בין צילומים בארץ לצילומים בחו"ל. "בחו"ל בוחרים דוגמנית בגלל המקצועיות שלה, הרזומה שלה וההתאמה שלה למותג; בארץ לעיתים יש תחושה שמעדיפים ללהק לפי כמות עוקבים. למזלי, גם בארץ מעריכים אותי מקצועית, וכמה שכיף לי לעבוד בחו"ל - אין כמו בבית".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by MANGO (@mango)

רבליס ממשיכה לחלום ולסמן מטרות. "הייתי רוצה לדגמן לעוד המון בתי אופנה, אבל אני חושבת שבעיקר לשאנל", היא מספרת. כמו הרבה דוגמניות שמשלבות משחק, גם רבליס בעניין. "זה תחום שמאוד מעניין אותי, אפילו התחלתי ללמוד משחק. אשמח לשלב את זה בקריירה כשאשתחרר מהצבא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר