לא יודעים איך להתלבש לסופה? קחו השראה מעומר אדם

"אלפיס" כאן בשיא תפארתה • הרבה פעמים אנחנו לא יודעים בדיוק איך להתלבש בסטייל במזג אוויר חורפי • לשם כך, בחרנו עבורכם את הסלבס המצטיינים בנושא

צילום: שי פרנקו // עומר אדם

לעיתים כשקר לנו, אנחנו לא ממש שמים לב לטוטאל לוק שהרכבנו. עם הגעתה של "אלפיס", זה הזמן שנסתכל לעבר כוכבי הביצה המקומית שמוכיחים שאפשר להתלבש חם ויפה עם צבעוניות רגועה או נועזת - זו ההשראה שאתם צריכים היום.

כל מה שצריך לחורף במבצע

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Liza Bikh (@liiiizab)

המצטיינת שלנו להיום היא השורדת ליזה ביך, שהצליחה להרכיב טוטאל לוק בגוונים של בז'. ביך לבשה אוברול ארוך בגזרת סקיני עם צווארון גולף מבד אטום ומחמם בצבע בז'.

היא שילבה עם האוברול מעיל פוך מחמם בצבע שמנת שמגיע עד המותניים ומאוד מחמיא לטוטאל לוק. היא לא שכחה להתאבזר בכובע בז' שחימם את ראשה ובעגילים כסופים שהקפיצו את כל המראה, במילה אחת – לאמץ!

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Reef Neeman (@reefneeman)

הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן ממשיכה את הקו של ביך בטוטאל לוק מושלם באותה צבעוניות. נאמן לבשה מכנסי קורדרוי מחממים בצבע בז', חולצה בצבע שמנת ומעליה מעיל דמוי צמר בצבע בז' עם כפתורים גדולים חומים. גם היא לא ויתרה על עגילי חישוק כסופים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich)

קורל סימנוביץ' מצליחה להפתיע. היא לבשה סריג בצבע בז' ומעליו מעיל באותו צבע, מגפיים חומים שמשתלבים נהדר עם הצבעוניות הבז'ית, והשוס – מכנסי סריג מחממים בגזרה מתרחבת ובצבע ירוק דשא.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

הזמר עומר אדם בחר ללבוש מעיל בצבע כתום בוהק עם כובע צמר תואם. את המעיל הוא שילב עם מכנסיים שחורים וכפפות בצבעים שחור ולבן - טוטאל לוק מושלם, בעיקר על רקע של השלג הלבן. שימו לב שאדם הלך עד הסוף עם הלוק כשהחליט גם לשלב משקפיים עם עדשות כתומות, אהבנו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by טיטי איינאו (@titiayenew)

גם הדוגמנית טיטי איינהו קפצה על ההזדמנות ללבוש צבע חזק, והחליטה ללכת על ורוד בוהק בגזרת המעיל בשילוב עם מכנסיים שחורים וכפפות בשחור ולבן. הפריט שמשלים את כל הלוק הם משקפי הסקי הוורודים עם העדשה ההולוגרפית בגווני הכתום.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by GG (@gal_gvaram)

הזוג האוהב גל גברעם ותום חיימוב הצליחו לשלב שני טוטאל לוקים שעובדים טוב יחד. גברעם עם מכנסי טרנינג אפורים, מעיל בצבע שמנת, כפפות שחורות, סרט מחמם אוזניים שחור וצעיף בצבע סגול שזיף. חיימוב בחליפת טרנינג בצבע שמנת, מעיל שחור וגם צעיף וכובע שחורים. נראה כי הייתה כאן מחשבה מאחר שהפריטים עובדים מצוין יחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר