בתקשורת מתנהל קמפיין ארסי כנגד ההחלטה המוצלחת והרציונלית של ביטול הבידוד בבתי הספר ובשעות האחרונות התבשרנו שהגב' בן-דוד מתכוונת להשבית את מערכת החינוך בשל כך.
הקמפיין הינו חסר ביסוס עובדתי או רציונלי, ובכוונתי לפסול את כל הטענות של אותם "בעלי דעה" הטוענים שקיימת "סכנה להדבקה המונית". בסוף כל טיעון הוספתי מקור.1.קיימת הבחנה מופרכת וחסרת ביסוס בין ילדים מחוסנים, ללא מחוסנים:
מחוסנים מדבקים כמעט כמו לא מחוסנים, יש מידע על כך עוד מהתפרצות הדלתא. ההבדל בין שתי הקבוצות הללו זניח. מסיבה בלתי ברורה וחסרת ביסוס מדעי, לילדים מחוסנים יש "רישיון להדביק" בעוד שלילדים לא מחוסנים אין "רישיון להדביק".
כל מי שחרד להדבקה מאסיבית של ילדים או מורים בבתי הספר צריך לדרוש מעכשיו בידוד של כל ילד שבא במגע עם חולה מאומת. מחוסן וגם לא מחוסן.
למה הדרישה הזו לא עלתה עד עכשיו? אין סיבה. תעלומה.
מסקנה: המתווה *הנוכחי* כבר מעודד הדבקה המונית.
מקור:
"מחוסנים שנדבקו בווריאנט מדביקים לא פחות מאלו שלא התחסנו – כך עולה ממחקר פנימי של המרכז האמריקני לבקרת ומניעת מחלות (CDC)
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2021_q3/Article-60dc80ce4a9fa71026.htm
2. כאשר ילד לא מחוסן נחשף למאומת רק הכיתה שלו נכנסת לבידוד. ומה אם הילד המאומת הסתובב במסדרונות בית הספר? מה אם הוא יצא לשירותים? הוא לא נפגש עם ילדים בכתה המקבילה? אם יש דאגה גדולה כ"כ מהדבקה המונית יש להכניס לבידוד את כל בית הספר מאחר ואין לדעת היכן הוא הסתובב. הנגיף מדבק ביותר, ראו קישור.
מסקנה: המתווה *הנוכחי* כבר מעודד הדבקה המונית.
מקור:
https://www.mako.co.il/health-illnesses-and-medicines/illnesses-the_novel_coronavirus/Article-4e8762e4b735e71027.htm
3. תסמונת PIMS היא מחלה דלקתית קשה המתפתחת מספר שבועות לאחר החלמה. עדיין אין נתונים מהימנים לגבי שכיחות PIMS בילדים בהקשר של האומיקרון (ראו קישור). סביר שאם היה מדובר במצב נפוץ היו מתקבלים נתונים מובהקים מהמדינות שנכנסו לגל האומיקרון לפנינו. עם זאת, מאחר ומדובר במצב בו אין מידע, לא אטען שהתופעה לא קיימת.
המסקנה: אין מידע אמין לגבי התופעה ולכן נדרשת זהירות מירבית ויש להפעיל אותה לגבי כלל האוכלוסיה - מחוסנים ולא מחוסנים. אין לאפשר למחוסנים להדביק! אם אנחנו חרדים לכך שתתעורר תופעת PIMS המונית בעוד מספר שבועות יש למנוע ממחוסנים להדביק לאלתר. מאחר וגם בדיקות ה PCR אינן מדויקות ב 100% יש להכניס לבידוד של 14 יום ללא אפשרות לקיצור הבידוד (כולל מעקב ואיכון משטרתי) של כל מי שבא במגע עם מאומת - מחוסן או לא מחוסן. כפי שצוין בסעיף 1, כולם מדבקים.
לעומת זאת, אם מניחים ש PIMS היא תופעה זניחה ומדובר בסיכון אפידמיולוגי שאנחנו מוכנים להכיל, אין צורך בבידוד לאחר חשיפה לחולה מאומת, בין אם הילד מחוסן או לא.
מסקנה: המתווה *הנוכחי* מתעלם מהסכנה להופעה המונית של PIMS בילדי ישראל.
מקור:
https://healthy.walla.co.il/item/3485177
4. מחלקות הילדים והפנימיות ה"עמוסות" -
א. נא לקרוא את דבריו של פרופ' ג'ריס יעקוב בחשבון הטוויטר של איכילוב. אם המחלה לא קשה באופן יוצא דופן במבוגרים, אין סיבה להניח שמדובר במחלה קשה באופן יוצא דופן בילדים.
https://twitter.com/tasmc1/status/1486385344027279362?t=7s2T1S4uenaqLqubjlXTRg&s=19
ב. נא לקרוא את הציוצים של החשבון הרשמי של בי"ח איכילוב (https://twitter.com/tasmc1) החל מ 15/1 בינואר.
ציטוט: " אין לנו מונשמים באיכילוב עם אומיקרון. אפילו לא אחד!!! אין גם בעיית אקמו כפי שהיה בעבר כי פשוט אין צורך. מה כן יש? חולים עם שפעת שמונשמים. "
ג. צפו בראיון עם הפרופסור הנכבד, ראש האיגוד לרפואת ילדים (!) אשר מתחמק בחוסר אלגנטיות (00:50) מהשאלה - "האם הילדים מאושפזים במחלקה עם קורונה או בגלל קורונה?". הוא עונה למראיינת תשובה מבטלת, בוטה ומבישה - "זה לא ממש משנה". כן זה כן משנה פרופסור. זה הדבר היחיד שמשנה.
https://www.ynet.co.il/health/article/by3yzocaf
4. "העברת מסר לציבור להתחסן" באמצעות בידוד ילדים, כאשר הוכח מעל לכל ספק בסעיפים הנ"ל שאין בכך צורך רפואי-ציבורי, הינה בפועל - ענישה באמצעות כליאה. מלבד העובדה שמדובר באמצעי אכזרי ביותר המופעל על מי שמוגדר בחוק כ "חסר ישע", להערכתי אין לכך בסיס חוקי:
לתקנה רפואית חייבת להיות הצדקה רפואית. מאחר והחיסונים בשלב זה חסרי ערך לבריאות הציבור הכללי (אלא רק בעלי תועלת אישית לילד, כמו חיסון טטנוס) - אין בסיס חוקי להפעלת אמצעי כליאה על הילדים הלא מחוסנים.
סיכום והתחייבות לפעולה:
1. מכל הסיבות שפורטו מעל, אם יוחזרו מחר הבידודים לילדים אני אוודה באופן אישי שיוגש בג"צ כך שגם הילדים המחוסנים יכנסו לבידוד לאחר כל מגע עם מאומת.
אם התוכנית היא לגרום לילדים לא מחוסנים לשאת בנטל של מניעת הדבקה, אני אוודא אישית שכולנו נישא בנטל באופן שווה. כן, גם ילדים ומבוגרים מחוסנים צריכים להיכנס לבידוד אחרי כל מגע עם מאומת. להערכתי על מנת לקטוע את שרשראות ההדבקה יש צורך לחזור לבידודים של 14 יום ללא אפשרות לקיצור - לכולם.
2. יתכן שבעוד כחודשיים עד כשלושה חודשים, לאחר שחולה הקורונה האחרון בישראל יסיים להשתעל, וטיפת הנזלת האחרונה תישטף, נוכל להוציא את את הילדים מבית-הכלא שהם הוכנסו אליו על לא עוול בכפם. חשוב **שוב** להדגיש שנדרוש להחיל את התקנה על ילדים מחוסנים כמו גם על לא מחוסנים, כולם מדבקים באותה מידה.
3. באופן הזה הגברת בן-דוד תוכל להיות שקטה ורגועה שחייהם של המורים לא יהיו בסכנה.
על מנת להימנע מהדבקה מיותרת בנגיף המסוכן, חשוב לציין שיוגש בג"צ נוסף ונפרד על מנת לוודא שגם מורים מחוסנים שנחשפו לתלמיד מאומת יכנסו לבידוד של 14 יום ללא אפשרות לקיצור, זאת על מנת שלא לסכן את הילדים והמורים האחרים ובתקופה זו יצטרכו להמשיך ולעבוד בזום מהבית.
לא נשקוט עד שההיגיון יחזור למערכת הרפואית אשר איבדה צלם אנוש ונוהגת באכזריות ומפילה את נטל מניעת ההדבקה רק על לא מחוסנים.
אם רוצים למנוע הדבקה המונית - כולם צריכים לשאת בנטל באופן שווה!
בברכה,
אחד שבאמת יודע,
ובאמת מתכוון לעשות משהו עם זה.
חבר מתאריך 31.1.17
35074 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חותם על כל מילה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 06:27 בברכה, עבד לעם קדוש
טוען שיש לבטל את הבידודים בבתי הספר - אך לא מביא לכך נימוק אחד!!!!
כל המאמר עוסק בשאלה אחרת לגמרי - האם יש לעשות הבחנה בין מחוסנים ללא מחוסנים!
אבל אדרבא, אם גם לא מחוסנים נדבקים ומדביקים - אז החשש מהחזרת הלימודים לסדרם גבוה יותר.
בנוסף, הכותב המלומד לא עונה לטענה של יפה בן דוד שחוששת מהידבקות מורים ולא מהידבקות תלמידים, כידוע המורים אינם ילדים!
בנוסף, המאמר סובל מאי דיוקים רבים ולא מעט דמגוגיה, אם היה לי זמן הייתי מראה זאת.
לגופן של דברים, אין לי דעה מגובשת בנושא בידודי ילדים ובכל מקרה אני מתנגד לצעד הבריוני - אנרכיסטי של יפה בן דוד!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
אף אחד לא טוען שצריך להחזיר לבידוד גם ילדים מחוסנים או מחלימים, לכן ברור שהטענה שאין לעשות הבחנה בין מחוסנים ללא מחוסנים היא טענה שאומרת שאין מקום לבידוד של כולם.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
הציג את מה שאתה טוען, יתרה מזאת הוא מעורר תחושה אצל הקורא שהוא מתנגד חיסונים, דבר שוודאי לא יעזור לו לשכנע...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
אבל זה תלוי איך אתה מגדיר את "מתנגדי החיסונים".
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.13
2101 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
9775 הודעות, 54 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 11:33 בברכה, איתי שלום
אבל זה רק כי שאלת.
אני לא נוהג להגיב לגופו של גולש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
חושב שהוא מתנגד חיסונים, כתבתי שזה נותן תחושה אצל הקורא, מי שההבחנה הזו לא מספיק ברורה לו, כדאי שימנע מלתת דיאגנוזות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
9775 הודעות, 54 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
אם מישהו יכתוב שהדברים שאתה כותב *נותנים תחושה* שאתה רוצח ילדים
זה נשמע לך כמו טיעון ענייני או ניסיון לעשות לך דמוניזציה כדי להשתיק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
רוצחים ילדים ומישהו יגיב לי כך, אז ההשוואה מופרכת והמטופשת שלך תהיה רלוונטית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
3095 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.08
9217 הודעות, 74 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
המחסן מדביק באותה מידה . בגלל שהמחוסן היה פתי להאמין שיש 95% הגנה או להאמין לרבנים שאמרו בשם פרופ' שהיו אצלם שזה מונע הדבקה (וגם אמרו שאין תופעות לוואי)
וכמובן החיים יחזרו לסדרם...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
בן דוד שביטול הבידודים מסכן את המורים, שכידוע אינם ילדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.14
11130 הודעות, 154 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
לגמרי אחד המביכים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.16
9501 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אז בגלל שאתה מסכים עם מה שרשום זה הופך את האשכול לתקין?
שתבין, אין לי שום דעה לגבי מה שכתוב או לגבי מי שהעלה את האשכול ובאמת שלא מפריע לי שהאשכול פתוח אבל באמת מעניין אותי למה אשכולות אחרים נסגרים וזה נשאר פתוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.17
35074 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
1782 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
10415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
בדיוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.16
9501 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
בעבר על העלאת מאמר שלדעת אחד המנהלים היה מאמר דעה (אני חשבתי שיש בו ערך חדשותי...), אז כדאי שגם אנחנו נדע, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
9775 הודעות, 54 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 146
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.16
4013 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14959 הודעות, 259 מדרגים, 510 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.20
6046 הודעות, 113 מדרגים, 216 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
ככה פסלת אותו למרות שהוא לא הביא דברים מהבטן שלו אלא על ביסוס מדעי ומהמציאת בשטח?
יהודים זיכרו: הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טובה למישהו אחר. (הרבי מפיאסצנא)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14959 הודעות, 259 מדרגים, 510 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.14
11130 הודעות, 154 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בנטל שלא מעט אנשים בעולם נושאים .
אלה החיים , אין מושלם . מגיפה עולמית .
מי שמצפה מיפה בן דוד לומר אמן על הדבקות מורים כשאין כוח אדם וישנן הדבקות בין מורים-תלמידים , כנראה חי לו במחקרים של אוניברסיטאות כאלה ואחרות וזה מספק אותו .
זה כנראה מן "דלק" כדי לכעוס על המערכת הבריאותית שכבר קורסת בלאו הכי .
במקום לכעוס על מי שמשרת אותך , תכעס על מי שמתווה את הדרך.
על הממשלה .
אין צורך להתחמק , זמן לזנוח את מכבסת המילים ולהפסיק להימנע מלומר דברי ביקורת על הממשלה . דחילקום.
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
יש כאן מקהלה שלמה של "מומחים" כולל בן-דוד שמציגים טיעון חסר לוגיקה בסיסית, כאילו כולנו מטומטמים שלא מסוגלים לעשות 1+1
אל תטעה, אין לי שום חיבה מיוחדת לבנט ובטח לא לליצן שנקרא שר הבריאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
זה עניין שלא אמור להיות פוליטי אבל הוא פוליטי .
כל החלטה כאן היום ...היא פוליטית .
אין דבר שאינו פוליטי . אין .
הכל כדי לרצות ולא כדי למנוע . אתה צודק באיזשהו מקום עם הדווקאיות , אם צריך אז כולם . ברור לי לגמרי , אבל כמו הממשלה שהיא זו שמתווה את הדרך , עוסקת גם המערכת הבריאות ועוסקים שאר הסקטורים בניסיון לרצות , לשים פלסטר . זו לא הדרך .
זה זמן לקבל החלטות מהותיות קשות , לאו דווקא סגר ( ישר קופצים על המציאה הזאת פה כאילו זה המוצא היחידי , זה לא ) , אבל סדר , ארגון , שיטה כלשהי , דברים שמתחברים נכון .
להקשות אבל לדעת מתי להקל . אנחנו לא רואים את זה כאן .
אומרים לנו "אתם היסטריים" ..מי היסטרי ? אתם עושים כאן בלאגן , סלט שלם .
בדיקות בראשון ורביעי לא ימנעו הדבקות , הן יביאו טרפת גדולה יותר .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
511 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
הסר דאגה מליבך
אינני יודע אם מורך-לב, שהגיב לך בזריזות, עובד במשרה מלאה במיניסטריון האמת או באמת אדם חרדתי באופן פאתולוגי (הוא מגיב תוך שניות לכל התייחסות לקורונה)
אבל המשך ההתעללות והקרבת הילדים היא בגדר פשע
כל התחזיות של ״מכחישי״ הקורונה מתאמתות לאסוננו מול עינינו
מגפה נוראית של בעיות נפשיות
נשירה המונית מלימודים
מגפת השמנה
מגפת עישון ושימוש בסמים
המגפות הללו יתורגמו לחורבן חיים של עשרות אם לא מאות אלפי ילדים
כל זאת כדי להגן עליהם ממחלה שאף פעם לא סיכנה אותם
ונכון להיום הפכה קלה לאין שיעור משפעת לכלל האוכלוסיה
פשע שנשלם עליו עשרות שנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
תמשיך אל תפסיק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
511 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
תזכיר לי כמה מאות מיליונים ישבו בדיווח ההוצאות של מיניסטריון האמת ( פעם הבריאות) תחת ״פרסום״ בתקציב הקורונה
למיטב זכרוני הרבה יותר מאשר לטובת חיזוק מחלקות פנימיות …
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אני בטוח שזה חשוב לו , הרי ביקשו להפסיק את העלבות האלה כלפי גולשים.
כל טוב לך.
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות, 47 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עריכה. שמתי לב ש Mr W הגיב אז תתעלם ממה שכתבתי
מקווה שמי שהיסטרי יעצור שניה ויחשוב בלי היסטריה
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות, 47 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
או אחרת אתה צודק לחלוטין
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 03:54 בברכה, Braveheart
לא עשו אותי באצבע .
אבל מרים לך חביבי .שאפו .
תודה מנג'ר .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16738 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מוריד את התינוק עם המים
.
מבין השורות ניתן להבין שקיים שכנוע עמוק שהחיסון לא מגן על הילדים מפני הידבקות.
.
בהצלחה בבגצ בכל מקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
משרד הבריאות ונטחנו כאן עד דק
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
אך לא מוכן לשלוף אחד - אוקי, מתקבל.
.
אחזור שוב - לא ראיתי נתון שמראה שילדים מחוסנים *נדבקים* כמו ילדים לא מחוסנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
באומיקרון, לפני כן הוא הגן משמעותית גם מהידבקות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
זה בקלות, ובדיוק כמו שהנתונים מוכיחים על פחות חולים קשה מחוסנים הם מוכיחים על יותר נדבקים מחוסנים ומבוסטרים וזה בסדר גמור להודות בזה ללא קשר למצב החיסוני של האדם
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
אני בתוך הדשבורד ורואה לאורך הגרף את המשוואה הבאה:
.
״לא מחוסנים״ + ״מחוסנים שלא בתוקף״ = פי 2 ממחוסנים
.
זה כמובן לא לילדים אלא עד גיל 60 כי אין גרף כזה לילדים עם נתוני התחסנות… לפחות לא מצאתי בדשבורד.
.
לסיכום: לפי הדשבורד הסיכוי של מחוסן עד גיל 60 להיות מאומת קטן ב 50% מהסיכוי של לא מחוסן או מחוסן לא בתוקף.
.
אתה טוען שהסיכוי זהה - אשמח לדעת איפה הנתונים הנ״ל.
.
תודה, ומעריך את פועלך מאד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
וזה מראה פי 2 סיכוי ללא מחוסן להיות מאומת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
בכל אחת מהם הסיכוי להיות מאומת זהה. זה שקבוצת המחוסנים נחלקת ל 2 לא מכפיל את הסיכוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 78
למשל ביום 19 לינואר:
.
מחוסנים: 779
חיסון לא בתוקף: 933
לא מחוסנים: 977
.
האם הסיכוי של מחוסן להיות מאומת באותו יום הוא לא
2,689 / 779 ?
שזה יוצא בערך 30% - כלומר פחות משליש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
2,689 / 779 ?
את המאומתים בכל קבוצה מחלקים לסך אוכלוסיית הקבוצה, כלומר את כל המאומתים הלא מחוסנים מחלקים בכלל הלא מחוסנים במדינה ואז מתקבל הסיכוי של לא מחוסן לצאת מאומת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
כך שצריך להסתכל בגרף עד לתאריך זה בשביל השוואה הוגנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
לעשות בדיקה מפוקחת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מוסדית.
לעשות בדיקה מפוקחת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 09:29 בברכה, ג'רי
https://www.kan.org.il/item/?itemid=119967
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 96
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 09:17 בברכה, ג'רי
גם המחוסנים היו חייבים לעשות בדיקה מפוקחת. ורק לאחרונה (לא זוכר את התאריך המדוייק, לדעתי זה היה בסוף דצמבר) אפשרו לעשות בדיקה ביתית למחוסנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
2426 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
תודה על הבאת האינפורמציה כולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
הכניס את עצמו לבידוד, אז הדגישו שזה היה וולונטרי, שמא היא אומיקרונית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 115
ורק אחרי כן התחילו להכיר בה.
למשל, במתווה החינוך שאיתו פתחו את השנה (הכיתה הירוקה) לא היה הבדל בין מחוסנים ללא מחוסנים וכולם היו צריכים לעבור בדיקה PCR ברגע שמצאו מאומת בכיתה. ואז הסטטיסטיקה הייתה יותר מהימנה.
אבל אחר כך שינו את זה כפי שאפשר לראות בתגובה 100 של זבנג וגמרנו ויש מדיניות שונה עבור מחוסנים ולא מחוסנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 131
מספר המאומתים תלוי במספר הבדיקות ולמדיניות הבדיקות. אם יש מדיניות שונה אז אי אפשר להסתמך על הגרף הזה כדי להסיק מסקנות סטטיסטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
43219 הודעות, 183 מדרגים, 341 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.15
9952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 134
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 11:10 בברכה, ג'רי
ברגע שהכניסו שינוי בבתי הספר במדיניות הבדיקות בין מחוסנים ללא מחוסנים, אי אפשר להסתמך על ססטיסטיקת המאומתים בגילאים האלה כדי להסיק ממנה מסקנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מחוסנים לא נבדקים בכלל, כי הרי הם "מחוסנים" אז למה בכלל?
לא מאמין? תשאל כל הורה לילדים מחוסנים.
זו הטיית נתונים, לא מציאות ביולוגית.
למען הסר ספק-
אני לא מתנגד חיסונים ומחוסן בעצמי בשלוש מנות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
מופיע הנתון שהחיסון מונע או לא מונע *הידבקות* של ילד ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
תקרא את הקישור במאמר, זה כתוב בעברית פשוטה
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2021_q3/Article-60dc80ce4a9fa71026.htm
מידע באיכות נמוכה מוביל למסקנות באיכות נמוכה - תפנים, YNET זה לא מקור מידע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
איפה כתוב בלינק שילדים שחוסנו נמצאים באותה שורה סטטיסטית ״להידבק״ כמו ילדים שלא חוסנו ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
כ 75% מהמחוסנים מפתחים מחלה סימפטומטית,
אלו שאין להם תסמינים יכולים גם להדביק.
בשורה התחתונה החיסון לא מונע הדבקות, כל מי שיש לו ילד בבית ספר יודע את זה מניסיון.
("...75% breakthrough Omicron infection rate")
https://www.news-medical.net/news/20220118/Immune-responses-in-Omicron-breakthrough-COVID-19.aspx
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
281 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
ה75% כפי שהצגת זה פשוט לא נכון ומטעה.
.
כתוב במאמר שההגנה מלהידבק יורדת פי 40 זה נכון… לא ברור לי איך היא הגיעה לזה (לא מופיע כיצד המספר הזה חושב)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 09:32 בברכה, הכל_דבש
https://www.cdc.gov/media/releases/2021/s1227-isolation-quarantine-guidance.html
יש אבחנה ברורה (או אולי "אפליה" לשיטתך) בין מחוסנים לבין לא מחוסנים.
- מחוסן צריכים לעטות מסיכה ולהיבדק ביום החמישי
- לא מחוסן או מחוסן ללא תוקף צריך להישאר בבידוד ל-5 ימים
אני מתרשם יותר מהאתר הרשמי של ה-CDC מכל מקור אחר אפילו אם הוא כתוב בעברית פשוטה (אם כבר מדברים על מדברים על מידע באיכות טובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 101
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 10:30 בברכה, ONE1
https://mobile.mako.co.il/health-illnesses-and-medicines/illnesses-the_novel_coronavirus/Article-745c6372c834e71026.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1943416319
עבור שתי מנות (חיסוני ילדים):
"הנתונים העדכניים מצביעים על כך שחיסונים מציעים 30 עד 40 אחוזי הגנה מפני הדבקה וכ-70% הגנה מפני אשפוז"
לא אמרתי שאין הבדל, אמרתי שההבדל זניח.
זה שאין הדבקה סימפטומטית לא אומר שהם לא יכולים להמשיך להדביק.
בשורה התחתונה - אין שום סיבה להתייחס לילדים מחוסנים כמי שלא מעבירים את המחלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
האם כבודו יודע בכלל מהו המשמעות של יעילות חיסון כנגד הדבקה?
אם לא אז כדאי ללמוד.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vaccine_efficacy
הסיכוי של לא מחוסן להידבק לעומת לא מחוסן.
יעילות של 30 עד 40 אחוז אומר שבקבוצה של 100 נדבקים מספר הלא מחוסנים יהיה בין 59 ל-62 ומספר המחוסנים יהיה בין 38 ל-41.
אז המסקנה הברורה המשפט שאתה הבאת היא שיש הבדל לא זניח בין מחוסנ ים לבין לא מחוסנים בניגוד גמור לטענתך.
זהו הבסיס המדעי להנחיות ה-CDC.
צריך רק לדעת מה המשמעות של הנתונים שאתה מביא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16738 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 03:55 בברכה, סייר
היא מייצגת מורים, לא ילדים.
היא דואגת ממצב בו מורים, עם מחלות רקע, ידבקו.
מה יש לך להגיד על זה, אם טענת שילדים מחוסנים מדביקים כמו ילדים לא -מחוסנים, בן דוד אף צודקת יותר.
מה תגיד למורה שבא במגע עם עשרות או מאות תלמידים ביום? שיכתוב צוואה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
זה הרי הכל בלוף,הם לא חוששים למורים עם מחלות הסיכון, זה הדבר האחרון שמעניין אותם.
ומה יגידו הרופאים?
והשוטרים?
הם לא נחשפים חולים מאומתים? אין בינהם עובדים עם גורמי סיכון?
מה כל כך מיוחד במורים שעבורם צריך להפיל סבל שכזה על כל המדינה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
על זה בדיוק מתרעמת יור ההסתדרות המורים .
זה לא מסתכם פה , אתמול העליתי אשכול על הגננות שמתוסכלות מהמצב . מוזר שלא כתבת על זה כלום.
מאות גנים שנסגרו . אין גננות מחליפות כן סייעות מחליפות . לא מספיק.
כוח אדם זו סיבה ענקית למה שקורה פה והאדישות מצד כותבים ציניים מדאיגה מאד .
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות, 47 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
לא נוח לאף אחד לדבר על זה בגלוי אבל אצל החרדים לומדים רגיל לחלוטין (לא מסכות ושמירת מרחק וכו) ברוב המקומות כשנה וחצי וההדבקה אותו דבר בכל מקום
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות, 47 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
עונש למי שלא מוכן לציית למה שהחלטתי ולזה אסור להסכים
אני מניח שלא הגבת לגבי החרדים שפתוחים כרגיל וטוב שכך, ילדיהם שכחו מה זאת קורונה כבר לפני שנה וחצי
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מחוסנים לא מדביקים כמו לא מחוסנים .
ואת התלונות שלך שלח לממשלה ולא למי שרוצה לדאוג לחיים סביבו.
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות, 47 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
https://www.cdc.gov/media/releases/2021/s1227-isolation-quarantine-guidance.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מחוסנים וגם לא מחוסנים, בלי שום הבדל! כולם צריכים למנוע הדבקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
רואים גם שנורא מעניין אותך שיש כמעט 1000 חולים קשה .
זה שלא הזכרת שניתוחים נדחים והמחלקות קורסות , חולי סרטן ממתינים שיגשו אליהם לא מעידים עליי פה, כן ?
בוא .
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
https://mobile.twitter.com/tasmc1/status/1486385344027279362
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
32964 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
שמת את כל הז'יטונים שלך על זה . זה פשוט לא נכון לעשות .
בכל מקרה , בהצלחה במסע הדווקאיות .
לפעמים זה משתלם לחיות בכאילו .
אני יודע להעריך גם את זה . איכשהו .
"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
נשמע מאוד רציונלי.
זה אדם שיושב במרכז העשיה הרפואית, בתל אביב, ובמקרה גם מנהל מחלקה פנימית.
ודווקא אצלו, מכל המקומות (!) יש אנומליה סטטיסטית בלתי סבירה בעליל.
לא, יותר סביר שמאכילים אותנו בשקרים,
יותר סביר שמנסים לייצר מהומה רבה על לא דבר.
תקרא את הטוויטר של איכילוב (שמתי קישור בכתבה ) מ 15/1 ואחורה, הכל המצאות.
מדווחים על חולי קורונה שהגיעו מסיבה אחרת כחולים קשים.
הנה עוד דוגמה מהימים האחרונים, הכל שקרים שקרים ועוד שקרים, ומי שמשלם את המחיר של זה אלו ילדים שנמקים בבית, מבודדים, שוקעים בדיכאון ותוהים מה הם עשו רע שכל זה מגיע להם. הנה האמת, בפרצוף:
https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2022_q1/Article-2c6891ddbd36e71027.htm
?Partner=rss
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1379 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ואת הדעה של פרופ' רונית קלדרון-מרגלית, מביה"ס לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית
ואני מצטט:
"אין שום היגיון לעשות את זה עכשיו. צריך לחכות לדעיכה שתגיע בעוד שבוע-שבועיים - ואז לפתוח"
"לא נכון כרגע לעשות זאת, זה יהיה כמו לשפוך שמן על המדורה"
https://theworldnews.net/il-news/mvmkhym-mzhyrym-bytvl-hbydvdym-bbty-hspr-k-t-kmv-lshpvk-shmn-l-hmdvrh
פרופ' רונית קלדרון-מרגלית מביה"ס לבריאות הציבור באוניברסיטה העברית קוראת לדחיית מתווה ביטול הבידודים בשבוע או שבועיים. לדבריה, ביטול המתווה בשלב זה משמעותו חשיפה של הילדים ודרכם את כל הציבור לאומיקרון.
"באופן עקרוני, אני בעד ביטול הבידודים", אומרת פרופ' קלדרון-מרגלית. "זה ראוי ונכון, ושגרה ומסגרת חשובות לילדים. אבל אני חושבת שכרגע זו טעות. זו נקודת הזמן לא נכונה לביטול הבידודים. צריך לדחות את המהלך בשבוע או שבועיים. אנחנו בשיא הגל ופתיחה כעת תהייה העצמה של הגל שכבר כרגע הוא גדול מאוד. זה לחשוף את כל הילדים ודרכם את כולנו - ההורים והמבוגרים - לשיא התפרצות הקורונה. המהלך יעצים את הגל ויגרום לעוד תחלואה. אין שום היגיון לעשות את זה עכשיו. צריך לחכות לדעיכה שתגיע בעוד שבוע-שבועיים - ואז לפתוח".
גם פרופ' דרור מבורך, מנהל מחלקת קורונה בבית החולים הדסה, אומר ל"ישראל היום" כי ביטול הבידודים בשלב זה אינו רעיון טוב. "לקחת סיכון כזה כרגע, כשאנו בשיא הגל, זה לא נכון, זה הימור גדול וקלות דעת. המגפה בשיאה, וההחלטה היא חשיפה בפועל של התלמידים, המורים וכלל המשפחות לאומיקרון כשהוא בשיאו. לא עושים דבר כזה, לא משחררים ומשחררים. במציאות כזו, צריך לחכות לרגיעה ורק אז לפעול. לא נכון כרגע לעשות זאת, זה יהיה כמו לשפוך שמן על המדורה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 105
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 10:33 בברכה, ONE1
מתבקש להבהיר את פער המציאות העצום הזה.
מתבקש שלא להטיל את נטל מניעת ההפצה של המחלה רק על ילדים לא מחוסנים, אלא על כולם.
ארגון רופאי בריאות הציבור ממזמן נגד מדיניות הבידודים
https://cdn.doctorsonly.co.il/2022/01/%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%9E%D7%9B%D7%AA%D7%91-%D7%9C%D7%A8%D7%90%D7%A9-%D7%94%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%94-%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93-%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%90%D7%99-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-1.pdf
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
התוגבה של הרופא של איכילוב היא דעה אחת.
היא בהחלט לא "תורה מסיני"
רוב בתי החולים האחרים בארץ לא מסכימים לדעה של הרופא מאיכילוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
1782 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
הקורונה שנדבקו בה מהווה טריגר להחמרת המחלה. לכן לא שייך לעשות הבחנה בין חולים עם מחלות רקע לחולים שסתם נדבקו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1379 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
כמובן שלא היה שובר אותה אם לא היה חולה.
שה׳ יעזור לכם 🤦🏼♀️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
החולה הזה ידביק את המאושפזים במחלקה ואת אמשי הצוות
כמה בורות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 106
18-12 החולים המאומתים במחלקת השיקום של בית החולים ושמונת החולים המאומתים במחלקת ההמטו-אונקולוגיה יישארו במחלקות שלהם ולא יועברו למחלקות הקורונה הייעודיות. בהמשך נערכים להשארתם של החולים הכירורגים גם כן במחלקת האם. בבית החולים אומרים כי אלא אם וריאנט חדש יתפרץ ויביא לתחלואה קשה יותר, ייתכן כי זהו שלב ביניים בדרך להשארתם כלל החולים במחלקה בה הם מאושפזים ובתנאי בידוד, במקום העברה מיידית למחלקת הקורונה.
https://www.ynet.co.il/news/article/hyay1z4tt
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1379 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
תכף הוא יחפש לתרגם לך משהו שאיפשהו לא העבירו חולה קורונה למחלקת קורונה ומחלקה שלמה נמצאה מתה בבוקר וכאלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1379 הודעות, 9 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
לא יודעת אם דבריך הם שקרים בוטים, טישפות תמימה או שסתם התמזל מזלך ואתה וקרובייך לא הייתם מאושפזים לעולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.09
9193 הודעות, 47 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מסתננים החוצה - כדי שיהיה עתיד למדינת ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
16738 הודעות, 136 מדרגים, 246 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
אתה משוווה צוותי רפואה שעבודתם טיפול בחולים, והם עודים זאת כשהם בביכוד ממוגן, למורה שיפגוש עשרות עד מאות תלמידים ביום, כשהמיגון שלו הוא מסכה, בחדר?
מה ההגיון בכך שמשרדי משרד החינוך ושאר מוסדות הציבור לא מקבלים קהל, מחשש הדבקות, ואילו מורים נחשפים לילדים שבאו במגע עם מאומת?
ילד שאחיו מאומת, ילך להיה"ס. הוריו חייבים בבידוד. זה הגיוני?
מעבר לעובדה שלא ניתן לסמוך על בדיקות האנטיגן ועל ההורים שאכן יבצעו אותן, הרי רק רבע מהתלמידים קיבלו את הבדיקות, והיום מתירים לתלמידים שלא ביצעו בדיקה אתמול, כנדרש, להיכנס לביה"ס.
מה ההגיון לא לדחות בשבוע את הסרת בידודי תלמידים, שנחשפו למאומתים, כפי שביקשו אנשי הרפואה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6075 הודעות, 74 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
3005 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
https://www.youtube.com/watch?v=vOkD6CCngj0 What a scary video.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
5579 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לוגיקה בסיסית זה למדענים
הקורונה זה דת עם מאמינים בקרב השמאל לוגיקה זה לא בשבילם.
מתחילת הקורונה אסור לשאול שאלות אפילו שיש לא קצת
כמו הקונספירציה שזה התחיל מעטלף ולא בידי הסינים.
כנראה בעתיד יהיה עוד וועדת חקירה שתגיד שהכל בהשמת הש.ג.
מתחילת הקרונה מעמדם של המחוסנים לא ברור האם הם יכולים להיות נשאים ועד כמה הם מדביקים את סביבתם (לדעתי פחות כי הם לא משתעלים בשונה מחולים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.18
820 הודעות, 4 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
באמת קשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.11
4911 הודעות, 35 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מאקו ציטטו חלקית (שאלה מעניינת למה) מחקר של ה CDC שממש לא אומר שמחוסנים מדביקים "בדיוק באותה מידה" כמו לא מחוסנים, והתייחס בכלל לגל הדלתא.
מחוסנים מדביקים פחות, הנה למשל:
https://health.clevelandclinic.org/can-vaccinated-people-transmit-covid-19-to-others/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
7005 הודעות, 32 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
61538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בתקופה שבה מתברר עד כמה חיוניים מוסדות החינוך לבריאות נפשם של הילדים, מזכ"לית הסתדרות המורים הבהירה שסדר העדיפויות שלה שונה לגמרי. בדיון הבא על מעמד המורה, יתברר שזהו גול עצמי מפואר בעליבותו
אור קשתי, הארץ
https://www.haaretz.co.il/news/education/1.10569332
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.19
12992 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אלה החלטות שאין חיבור בינן למציאות בשטח
ההורים אמורים לעשות בדיקה היום , נכון? אין להם בדיקות
הפעם האחרונה חילקנו 3 בדיקות לכל ילד מאז היה חולי והדבקות והורים השתמשו בבדיקות האלה ....
הרי רוב המוחלט לא ילך ויקנה בדיקות קורונה לכל ילדיו או יקח אותם לעמור בתור בגשם ובקור כדי להיבדק באנטיגן מוסדי ....
זו רק דוגמא קטנה( יש עוד כאלה ) להנחתת הוראות בלי לדאוג לחיבור לשטח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
7227 הודעות, 42 מדרגים, 81 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולדעתי היא טעות חמורה.
זה לא או בית כלא לילדים או לפתוח הכל בלי בידודים
חלק מהניהול של המדינה דורש ניהול סיכונים
כזה שלוקח בחשבון את המשמעויות הסותרות של כל החלטה, ומאחד ביניהם.
ילדים לא מחוסנים חולים יותר בפימפס. אלו סטטיסטיקות שצריך לקחת בחשבון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
או סגר או כלום
או מניעת הדבקה או כלום
וכן הלאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.04
12770 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מבין שזה רק מהגל הנוכחי. יש גם מעל 40 מתים ביום, כך שהאומיקרון חלש יחסית אבל עדיין מסוכן. ולא, זו לא שפעת. מעולם לא היתה בישראל שפעת שקטלה יותר מ-40 *בשנה*.
אתה צודק לחלוטין בעניין ההדבקה. ילדים מחוסנים מדבקים אותו דבר. המדיניות חייבת להתייחס לזה. אני מכיר בתי ספר שהמנהלים העבירו ללמידה מרחוק על דעת עצמם בשעת התפרצות. זה צריך להיות כלי אפשרי בארגז הכלים של המנהל.
עוד דבר שלא ציינת, זה עניין ההדבקה החוזרת. זו תופעה שקורית הרבה אצל ילדים, לא יודע למה. מסתבר שגם הסימפטומים חריפים יותר אצל הנבדקים פעם שנייה בקרב ילדים. אבל זה תחום שעוד לא נחקר כנראה ואני מסתמך רק על דברים ששומע ממורים והורים (אני אישית עוסק בחינוך לא פורמלי).
הייתי מוסיף חיזוק חשוב לטענותיך - אי אפשר לשגע את הילדים במדיניות המתחלפת והלא מחוברת בעוד שאצל המבוגרים הכל רגיל. כל דבר שנוגע לילדים נתחת ל-10 נניח, משפיע ישירות על יומו של המבוגר. אם הילד בבית, ההורה בבית. את זה שולחים לבידוד ואת זה שולחים לעז...
וזה מוביל אותי למורים. הבית ספר של בתי הוא מוסד קטן וצומח. כיום יש שם 11 כיתות (2 כיתות בכל שכבה א עד ה ואחת ו). הסגל הוא כ-15 מורים. ישנם 5 בבידוד. לכן המנהל לא פותח את בית הספר. כמוהו יהיו רבים בלי קשר ליפה בן דוד.
אם שליש מהמורים שלי היו בבידוד כמנהל, הייתי חייב לשקול את העניין הזה. בסוף צריך לעמוד מורה בכיתה, גם אם שופט בית דין העבודה דפק ממש חזק על השולחן.
אז מה הפתרון? לא יודע. אבל כמוך אני מבין שכדי לפתור בעיה צריך להבין אותה. ולמה לי נראה שכל השחקנים פה לא מתעכבים על זה אלא מחליטים החלטות פוליטיות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
5899 הודעות, 30 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
רובם של הנפטרים סבלו מבעיות קשות כמו מחלות לב, ריאות, כליות ....
צריך לבדוק מי נפטר ללא מחלות רקע וזה הנתון שבאמת חשוב,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14959 הודעות, 259 מדרגים, 510 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.22 בשעה 07:54 בברכה, האחות
הצעת חוק:
כל אלו שמעודדים הדבקות המוניות ולא מעניין אותם כלום, יתנדבו בבתי החולים לתת יד למערכת העמוסה בעקבות מסיבות ההדבקה, יתנדבו להיות עם הילדים בגנים כשהגננות חולות ולא מגיעות, יתנדבו למלא את מקומן של המורות המאומתות ולכל משרה שיש בה חוסר בכוח אדם....
ממרום הכיסא הנוח במשרד או הזום בבית, מאחורי המקלדת עם נעלי בית מחממות וכירבולית זה מאוד קל לתת עצות מה צריך לעשות...
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.15
2782 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אשמח לסייע במידה ויידרש להגיש בג"ץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
4284 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האם בכלל ניתן לאלץ אנשים לשהות, ביודעין, עם חולים בכלל ובמיוחד עם חולים "מדבקים"?
הפעם הראשונה שאני מזדהה עם יפה בן-דוד.
הרי אם המורה תדבק במחלה היא מיד תדביק את כל בני משפחתה. אז ידרשו ממנה ללכת וללמד כאשר היא חולה?
בסופו של דבר נגיע לאותה תוצאה. רוב הילדים ישהו בבית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
13231 הודעות, 155 מדרגים, 309 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
בחייאת! איבדתם את הצפון מרוב היסטרייה.
בגן של הילד שלי יש כל יום מאומת/ת חדש/ה,
זה גן של ילדים צעירים ולא מחוסנים.
אף אחד מהם לא חולה!
כולם כלואים בבית בלי תסמינים.
ילד, כמו הילד שלי, שמגיב לא טוב לאוכל בגן,
והוא מנוזל, מצונן, משתעל בלי הרף-
אבל לא מאומת, חופשי מגיע לגן.
אם עד הקורונה התבאסו על ילדים משתעלים ומנוזלים,
עכשיו מגרשים ילדים בריאים לגמרי- שיש להם שני פסים.
https://www.viglink.com/?vgref=4328741
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
וממה עשויים שוטרים? כבאים? פקידים בדואר?
מחומר נוגד קורונה?
אז כדי שהם לא יקחו סיכון נשבית את כל העולם?
אם כן, זה צריך להיות בכל המשק ככה וגם למחוסנים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
4284 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מסוגלים לנהל מדינה. זה מוכח יום-יום!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
1782 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה נזכרת עכשיו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
1506 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כבר לא יכול לחכות לרגע בו השקר יחשף ואנשים יקבלו את העונש שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.09
8009 הודעות, 66 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
10415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
גם מחלימים נדבקים שוב, כמובן מחוסנים נדבקים. החיסון משפיע על חוזק התחלואה ואת זה צריך להדגיש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86543 הודעות, 305 מדרגים, 395 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה הבסיס להחלטה הפופוליסטית של בנט.
ולא משנה אם ההחלטה נכונה או לא. משנה שהיא *קולקטיבית*. משנה שהיא פוגעת בשיקול דעתם של הורים ומורים מסוימים שיתקשו יותר להגן על עצמם בעקבותיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
9775 הודעות, 54 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
יש עליה חדה בכל מדדי הפגיעות הנפשיות של ילדים בשנתיים האחרונות
הפרעות אכילה, אשפוזים פסיכיאטריים, סמים, אלכוהול, נשירה מלימודים, דכאון...
אנשים שממשיכים לקרוא לשגרת הלימודים בבתי הספר "בייביסיטר" כנראה לא אכפת להם מהבריאות הנפשית של הילדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86543 הודעות, 305 מדרגים, 395 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
ותשאיר את הדמוגגיה שלך מחוץ לדיונים שלנו אחרת תקבל: לא אכפת לך שמורה ימות למען רווחתם של ילדים אחרים?
הוא צריך להיות *חייב* להקריב את עצמו למענם?
ויש דרישה, סמויה או לא, שכך יעשה מורה. זה מה שעולה מהחלטות הממשלה ומתגובות מהתומכים בה.
זכותו של אדם לחשוב ולדאוג קודם כל לבריאותו שלו. שההורים ידאגו לרווחתם הנפשית של ילדיהם. הם בחרו להביא אותם לעולם.
הקרבה וקניבליזם - לא אצלי..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
2049 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המאבק לא קידם את מערכת הבריאות, בוזבזו מאות מיליונים, מכספי מיסים על פילוג, שיסוי וכפיית חיסונים, על שינוי נרטיב של חופש תמורת ציות. במקום על מציאת פתרונות מועילים. וזכותנו ולדעתי גם חובתנו, כאזרחים לומר די. ילדים וגם אנחנו לא כלי משחק. מי שרוצה להשאיר אמצעי כפייה לחיסון, חייב ללכת ולסיים תפקידו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.09
570 הודעות, 1 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חבל שהמנהלים כאן מאפשרים פרסום הבלים כאלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 98
כמו מרבית חבריך בשמאל אתה מעל הצורך להעלות טיעון נגדי או להסביר את דעותיך, אתה פשוט מניף את היד והמציאות שלא מתאימה לך מתבטלת מאליה.
אין צורך בהסברים, אתה צודק עוד לפני שפתחת את הפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.16
1851 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עכשיו תורך תוציא לאור
איך מנצחים בידוד
ומשם אתה גם בדרך להיות ראש ממשלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
6884 הודעות, 43 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מאמר נכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.12
240 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 110
אי אפשר שלא להסכים עם The Dude
;)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
39698 הודעות, 229 מדרגים, 427 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
1.קיימת הבחנה מופרכת וחסרת ביסוס בין ילדים מחוסנים, ללא מחוסנים:
מחוסנים מדבקים כמעט כמו לא מחוסנים, יש מידע על כך עוד מהתפרצות הדלתא. ההבדל בין שתי הקבוצות הללו זניח. מסיבה בלתי ברורה וחסרת ביסוס מדעי, לילדים מחוסנים יש "רישיון להדביק" בעוד שלילדים לא מחוסנים אין "רישיון להדביק".
כל מי שחרד להדבקה מאסיבית של ילדים או מורים בבתי הספר צריך לדרוש מעכשיו בידוד של כל ילד שבא במגע עם חולה מאומת. מחוסן וגם לא מחוסן. למה הדרישה הזו לא עלתה עד עכשיו? אין סיבה. תעלומה.
מסקנה: המתווה *הנוכחי* כבר מעודד הדבקה המונית.
ציטוט מאת: ONE1
להבנתי רוב הדעות טוענות שמחוסנים מדביקים פחות מלא-מחוסנים. העובדה שגם מחוסנים יכולים להדביק מחייבת התייחסות, אך אין בה כדי להפוך את ההבדל ל"זניח" כהגדרתך ובוודאי שיש טעם גם להתחסן וגם לקחת בחשבון את ההבדל המשוער.
2. כאשר ילד לא מחוסן נחשף למאומת רק הכיתה שלו נכנסת לבידוד. ומה אם הילד המאומת הסתובב במסדרונות בית הספר? מה אם הוא יצא לשירותים? הוא לא נפגש עם ילדים בכתה המקבילה? אם יש דאגה גדולה כ"כ מהדבקה המונית יש להכניס לבידוד את כל בית הספר מאחר ואין לדעת היכן הוא הסתובב. הנגיף מדבק ביותר, ראו קישור.
מסקנה: המתווה *הנוכחי* כבר מעודד הדבקה המונית.
ציטוט מאת: ONE1
"מה אם" לא מהווה אסמכתא למאומה. נכון, יתכן שהילד הסתובב בכל ביה"ס, התנשק עם כל תלמידי המחוז, טייל בשוק וחיבק שם כל עובר אורח, ועוד. אבל יתכן גם שלא. מה שאנחנו יודעים בוודאות זה שהוא ישב משך זמן רב יחסית עם חבריו לכיתה במקום סגור.
הטיעון הזה מזכיר את אלו שטענו אחרי מלחמת המפרץ הראשונה שאין צורך להחזיק בשטחים להגנה על 'ישראל הקטנה' מפני טרור, מאחר וממילא אויבינו יכולים לירות טילים מרחוק. זה היה מצחיק אז וזה לא שונה היום.
3. תסמונת PIMS היא מחלה דלקתית קשה המתפתחת מספר שבועות לאחר החלמה. עדיין אין נתונים מהימנים לגבי שכיחות PIMS בילדים בהקשר של האומיקרון (ראו קישור). סביר שאם היה מדובר במצב נפוץ היו מתקבלים נתונים מובהקים מהמדינות שנכנסו לגל האומיקרון לפנינו. עם זאת, מאחר ומדובר במצב בו אין מידע, לא אטען שהתופעה לא קיימת.
המסקנה: אין מידע אמין לגבי התופעה ולכן נדרשת זהירות מירבית ויש להפעיל אותה לגבי כלל האוכלוסיה - מחוסנים ולא מחוסנים.
ציטוט מאת: ONE1
למה? אנחנו הרי מקווים שהחיסון מונע את הידבקות הילדים בנגיף לרבות בווריאנט האומיקרון. העובדה שאם הם בכ"ז נדבקים זאת מחלה קלה, היא לא תוכנית עבודה, אלא משהו שמאפשר לנו לא להיכנס להיסטריה גדולה מדי. אבל זה ממש לא אומר שאין הבדל בין מחוסנים לכאלה שאינם.
מסקנה: המתווה *הנוכחי* מתעלם מהסכנה להופעה המונית של PIMS בילדי ישראל.
ציטוט מאת: ONE1
ממש לא. הוא רק לוקח בחשבון פרופורציות וסבירות.
4. מחלקות הילדים והפנימיות ה"עמוסות" -
א. נא לקרוא את דבריו של פרופ' ג'ריס יעקוב בחשבון הטוויטר של איכילוב. אם המחלה לא קשה באופן יוצא דופן במבוגרים, אין סיבה להניח שמדובר במחלה קשה באופן יוצא דופן
בילדים.
ציטוט מאת: ONE1
בתי החולים עמוסים לעייפה ומידי יום ביומו נפגעים אנשים בעקבות האשפוז המוגבר של חולי קורונה. מי שלא מודה בכך פשוט עיוור או מדבר מתוך פוזיציה. גם אם תמצא שבבית חולים אחד המצב שונה (והמקור אליו אתה מפנה ממש לא טוען זאת), זה לא מלמד על הכלל. זאת המציאות ואיתה צריך להתמודד, על אף שהיא בד"כ לא תופסת את הכותרות.
השאלה שלגביה צירפת קישורים אם זה נובע ישירות מהקורונה או קורה בעקיפין, חסרת כל משמעות במבחן התוצאה.
4. "העברת מסר לציבור להתחסן" באמצעות בידוד ילדים, כאשר הוכח מעל לכל ספק בסעיפים הנ"ל שאין בכך צורך רפואי-ציבורי, הינה בפועל - ענישה באמצעות כליאה. מלבד העובדה שמדובר באמצעי אכזרי ביותר המופעל על מי שמוגדר בחוק כ "חסר ישע", להערכתי אין לכך בסיס חוקי:
לתקנה רפואית חייבת להיות הצדקה רפואית. מאחר והחיסונים בשלב זה חסרי ערך לבריאות הציבור הכללי (אלא רק בעלי תועלת אישית לילד, כמו חיסון טטנוס) - אין בסיס חוקי להפעלת אמצעי כליאה על הילדים הלא מחוסנים.
ציטוט מאת: ONE1
מעבר לכך שלא הוכח כאן למעלה מה שאתה טוען שהוכח, גם פעולות שנועדו להביא לציבור להתחסן הינן לגיטימיות לחלוטין. מאחר וכמות הפייק ניוז המופצת במכוון בנושאים אלה מדהים בגדלו ולא מאפשר התמודדות ישירה נאותה, אין מנוס אלא להילחם באמצעות תחבולות. זאת מלחמה שנועדה להציל את הציבור, לא לפגוע בו, גם אם יש חבורת מפגרים שטוענת אחרת.
אז אמנם כל נושא בידודי הילדים הוא בעיני רק סימפטום ולא בעיה. הבעיה היא שהמדינה לא פועלת, מזה חודשים ארוכים, למיגור הנגיף והצלת חיי הכלל בישראל. היא פשוט לא מצליחה להגיע להחלטות (אם עקב חולשתו הפוליטית של רוה"מ ואם בגלל הרכב קואליציית האנדרוגינוס). אבל מכאן ולהצדקת צעדי כאוס נוספים שברור לכל בר דעת שיגרמו להתגברות נוספת של התחלואה על כל ההשלכות של עובדה זו, יש חתיכת מרחק. מילא שיש לנו מנהיגים שמסתכלים על הדברים בצורה מעוותת וחסרת רציונל. אין כל סיבה שגם הציבור ינהג כמותם ו/או שינסה להצדיק אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
1. ה-CDC עושה אבחנה ברורה בים מחוסנים לבין לא מחוסנים בנושא הבידוד
2. הטענה של כותב מאמר הדעה לגבי פימס "היו מתקבלים נתונים מוהבקים מהמדינות שנכנסו לגל האומיקרון"
א. הנה תמונת המצב של ה-PIMS בגל הדלתא:
רוב מקרי ה-PIMS קרו במהלך חודש אוקטובר לא מיד אחרי שיא ההדבקה
לכן הציפייה לנתונים מהימניפ בשלב זה של גל האומיקרון פשוט מופרך לחלוטין.
מה שכן, יש דיווחים על מקרי פימס - דוגמה מניו ג'רזי על 6 מקרי PIMS ביום אחד:
https://www.nbcnewyork.com/news/coronavirus/nj-reports-6-kids-hospitalized-with-dangerous-inflammatory-syndrome-highest-in-one-day/3511925/
3. יש מחקר של ה-CDC המוכיח שיעילות החיסון כנגד PIMS היא 91%
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/71/wr/mm7102e1.htm
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
319 הודעות
בתגובה להודעה מספר 121
ובכל זאת, אם זה המצב בגל הנוכחי צריך למנוע הדבקה באופן מלא, מחוסנים ולא מחוסנים.
14 יום בידוד לכולם בלי קיצור , זה הכי בטוח.
מה, לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
יעילות החיסון כנגד PIMS הוא 91%
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/71/wr/mm7102e1.htm
אף כל המאופשזים מ-PIMS שחוברו למכונות הנשמה היא לא מחוסנים.
בניגודלעולם הדמיונות, בעולם המציאות לא הכל 0 או 1, צמצום תופעה היא גם תוצאה רצויה גם אם לא ניתן למנוע אותה ב-100%
הגרף מראה שהציפייה לראות זינוק בפימס שבוע או שבועיים אחרי שיא ההדבקה היא פשוט חייםם בלה-לה לנד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
8359 הודעות, 32 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
מה שמעניין אלה נתוני האמת, שמראים שבאומיקרון מחוסנים ולא מחוסנים נדבקים ומדביקים בדיוק אותו הדבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
3624 הודעות, 29 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
רק בשכבת גיל אחת יש יותר חולים פעילים מחוסנים (12-15) לעומת חולים פעילים לא מחוסנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
8359 הודעות, 32 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
עד תחילת ינואר והמתווה החדש, כולם עשו בדיקות מוסדיות, ואז לא היה פער
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.20
671 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14959 הודעות, 259 מדרגים, 510 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
אני רק אוסיף שההתייחסות לחיסון כמונע הדבקה (והאכזבה כשזה לא קורה) היא פסולה ושגויה מלכתחילה.
החיסון פותח במטרה למנוע מחלה קשה ומוות, כמו כל חיסון קיים עלי אדמות.
כאשר התחיל החיסון באוכלוסיה וגילו שהוא גם עוזר במניעת הדבקה זה היה בונוס מעולה לחיסון אבל לא מטרתו הראשונית.
מרבית (אם לא כל) החיסונים הקיימים (חיסוני שגרה וחברייהם) היום פותחו ומיועדים למניעת תחלואה קשה ומוות ולא למניעת הדבקה, מניעת הדבקה היא בונוס נהדר ותו לא....
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
9775 הודעות, 54 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
מאחר והוכח למעלה מכל ספק סביר שהמחוסנים אכן נדבקים ומדביקים
וגם אם החיסון נותן מעט הגנה מהדבקה הוא לא מונע אותה
לכן אין מנוס מלהשוות את תנאי הבידוד של מחוסנים ולא מחוסנים.
כי בריאות הציבור חשובה יותר מקמפיין האפליה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
14959 הודעות, 259 מדרגים, 510 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
אם יש ספק, אין ספק.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
31972 הודעות
בתגובה להודעה מספר 160
בסוף כמות הנדבקים תהיה זהה, השאלה רק לאורך כמה זמן זה יימשך ומה עדיף - לסיים עם זה מהר , או להגרר עם זה לאורך זמן.
מבחינת מערכת הבריאות עדיף היה שלא יהיה פיק ענק (ואני לא מזלזלת בכלל בקושי),
מבחינת המשק - שייגמר ומהר.
כמובן שאידיאלי אבל בלתי אפשרי היה איפה שהוא בין לבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
31972 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
רצוי היה כמובן להתכונן שנים מראש ,
להרחיב משמעותית את צוותי הרפואה ואת האמצעים הנחוצים. להגדיל את מערך הכוננות .
רצוי היה להגדיל את משאבי מערכת החינוך, להקטין מספרי ילדים בכיתה או לנהוג כמו מדינות מסוימות בהם לומדים בשתי משמרות מה שמאפשר כיתות מרווחות.
רצוי היה לקנות מטהרי אוויר יחודיים לבתי ספר.
יש עוד הרבה פתרונות חלקיים שיכלו לצמצם את התחלואה וההדבקה. המון !
אבל משך שנים לא מתמודדים עם הבעיות שמערכת הבריאות נתקלת בהן ולא חושבים מה יקרה ברגע שיגיע עומס בלתי אפשרי,
ומשך שנתיים בחרו בפתרון הכי פשוט - לסגור את הילדים בבית.
ועוד דבר קטן,
האומיקרון לא מסוכן יותר מהשפעת ,
האם גברת יפה בן דוד היתה חושבת לסגור שוב את הילדים בבית בגלל מגיפת שפעת ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
8359 הודעות, 32 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכל מוצדק ונכון.
הייתי גם מוסיף שמורים שישלחו לבידוד, יקבלו שכר בתקופה זו בהתאם לימי המחלה העומדים לרשותם, כמו כל אזרח אחר שנשלח לבידוד או ששומר על ילדו שבבידוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
86543 הודעות, 305 מדרגים, 395 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העובדה שמאות אלפים בחרו *מרצונם* להגביל את עצמם - בחברות פרטיות רבות עובדים מהבית, יוזמות מקומיות של בתי-ספר ללמד בזום, המנעות מפעילויות לא הכרחיות אפילו שמותרות על פי חוק - כל אלה כצנינים בעיני השלטון.
חלק מהטיפוסים הירודים בממשלה חושש מדרישות *לא* מוצדקות לפיצויים, חלק אחר פשוט רוצה שהאזרחים ירקדו על פי חלילם.
סיכויים סבירים שנראה עוד ועוד סימנים לנ"ל בימים הקרובים, ולכך יש להתנגד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
31972 הודעות
בתגובה להודעה מספר 137
אני יודעת שאתה בדרך כלל בעד חירות הפרט , מה שתאורתית מאד יפה בעיני (מעשית אני הרבה פעמים רואה את הבעייתיות שבזה).
הבידודים והסגרים שעשו הממשלות (זו ועוד הרבה יותר הקודמת), נראו לי כמשהו שאתה אמור להתנגד לו לחלוטין.
עכשיו , כשמשחררים את הילדים מהבידודים שנכפו עליהם בגלל שלממשלות לא היו פתרונות
יעילים בזמן שהקורונה גבתה מחירים כבדים באמת (כרגע היא לא גובה מחיר כבד יותר משפעת , ושפעת מעולם לא הכניסה את הילדים לבידודים כפויים), אתה נשמע כמתנגד למהלך ואני מנסה להבין למה.
לא מצליחה להבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.08
14559 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המרחם על ערבים מצפה לו הכחדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.14
4771 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.22
142 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כי גם ככה כולנו נדבק בסוף, עדיך לגמור עם זה אחת ולתמיד
רב הדינה מחוסנת והוריאנט עצמו הרבה פחות קטלני מקודמיו, אז יהייה בסדר. כבר על פי הנתונים הכל בסדר. בהצלחה לנו.
כולם מתים בסוף אל תפחדו מהמוות, תפחדו מחיים של סטרס תמידי . תחיו באומץ עד הרגע האחרון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.20
671 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד