2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול, אלי לוי ו-וילי רוטנשטיינר  (מערכת ONE)
מרקו בלבול, אלי לוי ו-וילי רוטנשטיינר  (מערכת ONE)
מרקו בלבול, אלי לוי ו-וילי רוטנשטיינר (מערכת ONE)
(פרטי)
קבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד עושה חיל העונה בליגת העל לנוער ואחת הסיבות לכך היא ההצלחה של מאמן הקבוצה אלי לוי. מאמן הכדורגל של קבוצת הנוער, עליו בונים בעתיד בתור מאמן הקבוצה הבוגרת, סיים את קורס הפרו וקיבל את התעודה במעמד סיום הקורס על ידי מנהל הקורס ומאמן הנבחרת ווילי רוטנשטיינר ועוזרו מרקו בלבול.
הבחינה האחרונה בקורס הפרו הייתה אימון מעשי של קבוצת כדורגל, כאשר כל מאמן בחר נושא לאימון, מערך ויישום על כר הדשא. בנוסף, סיימו את הקורס מספר בכירים בכדורגל כמו משה אוחיון, גל אלברמן, אליניב ברדה ועוד.
בתוך כך, אחרי שצירפה את בלם הפועל ת"א, ג'ורג' דיבה, בהשאלה, במ.ס. אשדוד ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה. במועדון בודקים מספר אפשרויות לרכש - גם זרים וגם ישראלים - כאשר מוטי ברשצקי הוא אחד השחקנים שסומן על ידי רן בן שמעון.
2 צפייה בגלריה
יגיע דרומה? ברשצקי
יגיע דרומה? ברשצקי
יגיע דרומה? ברשצקי
(עמרי שטיין)
ברשצקי שבו מתעניינת גם בני יהודה, רשם העונה 25 משחקים בכל המסגרות בבני סכנין כשהוא כובש שני שערים ומבשל עוד שלושה. במחזור האחרון, כשאשדוד ניצחה 0:1 את סכנין, הקשר פתח בהרכב והוחלף אחרי 78 דקות מול מי שאולי תהיה קבוצתו הבאה. לסכנין הוא הגיע בקיץ 2020 ולפני כן שיחק גם בהפועל ר"ג, הפועל ת"א ומכבי נתניה.
כזכור, דיבה הוא לא השחקן היחיד שהצטרף לאשדוד בתקופה האחרונה כאשר קדם לו דימיטריוס דיאמנטקוס שאף הוא הגיע בחלון ההעברות הנוכחי.
איך תראה הפועל ת"א בסיום חלון ההעברות?