2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
(שחר גרוס)
בזמן שבהפועל חיפה מנסים להתחזק בשני שחקנים לפחות בחלון ההעברות הנוכחי, ובמקביל שואפים להשתחרר מהחוזים של קווין טאפוקו ומיקי סירושטיין, במועדון מודעים לחרושת השמועות סביב עתידו של אלן אוז’בולט בעונה הבאה.
כבר עכשיו ברור שמספר קבוצות בליגת העל לוטשות עיניהן לעבר החלוץ, אלא שהבעלים, יואב כץ, העביר מסר חד וברור בנוגע לשחקן הזר שלו: "שהקבוצות יחפשו שחקנים במקומות אחרים. אנחנו מתכוונים לממש את האופציה על אוז'בולט והוא ימשיך כאן גם בעונה הבאה". מימוש האופציה יעלה לכץ 200 אלף אירו, ללא קשר להסכם מול השחקן.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
(רדאד ג'בארה)
בפן המקצועי, הקבוצה התאמנה הבוקר (רביעי) באולם ספורט כאשר שני השוערים, אוהד לויטה וטל בומשטיין, התאמנו במגרש האימונים בדשא, עם מאמן השוערים פיני אברהם. בצד האדום של חיפה שואפים לעבור בהצלחה את המשחק מול בית"ר ירושלים, שמצויה בצרות משלה.
מדובר במשחק שיהווה ציון דרך לחניכיו של אלישע לוי, בכל מה שנוגע למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. "מצפים לנו ארבעה משחקים מול יריבות, כולל בית"ר, שאנחנו צריכים לנצח, וזאת לפני הסדרה הקשה של מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ב"ש. אם ננצח בארבעת המשחקים הקרובים זה יבטיח לנו את הפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה.
איך תראה הפועל ת"א בסיום חלון ההעברות?