חשיפת "ידיעות אחרונות" ו-ynet על המתיחות שנוצרה בימים האחרונים בין מאמן מכבי ת"א מלאדן קרסטאיץ' לבין הנהלה והשחקנים הבכירים יצרה סערה גדולה במועדון, שגם ככה לא נהנית מיותר מדי שקט בתקופה האחרונה.
"אתה יכול לשאול זרים או ישראלים לגבי המאמן הזה, אין אחד שיגיד לך משהו אחר. הוא אולי בחור נחמד, אבל לא כזה שמרגישים אותו במשחקים", מעיד שחקן בכיר בקבוצה. "הלכנו איתו לאחור, תראה את ההגנה שלנו, מכבי נתניה הייתה צריכה לפרק אותנו - ככה זה כשמלמדים אותך לבעוט למעלה וזהו. הביאו מאמן מנותק, זו עוד טעות של גולדהאר".
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
"הלכנו איתו לאחור". קרסטאיץ'
(צילום: גיל נחושתן)
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
זעם על כך שלא קיבל חיזוק של חמישה או שישה שחקנים כפי שהובטח לו. קרסטאיץ'
(צילום: עוז מועלם)
הסרבי זועם על כך שלא קיבל חיזוק של חמישה או שישה שחקנים כפי שהובטח לו לטענתו, ולכן בסביבתו הבהירו כי אחרי שקיימו עימו שיחות, הם הבינו ממנו שהוא בעצמו שוקל לא להמשיך בעונה הבאה. לדבריהם, קרסטאיץ' מבוקש במספר מועדונים ובשתי נבחרות לאומיות.
גורמים במועדון טוענים כי אחרי הפרסום נערכה שיחת הרגעה עימו, והצהובים אמנם החליטו לצרף בשלב הזה חלוץ וקשר על חשבונם של סטיפה פריצה וברנדלי קובאס, אבל לא מדובר בחיזוק לו פילל המאמן הסרבי או כזה שמספק אותו.
ההערכה כי הכעס של קרסטאיץ', היכולת שנותרה מאכזבת מאז מינויו לתפקיד והביקורת על ניהול המשחק שלו, כולל מצד רוב שחקנים, יובילו בסופו של דבר לפרידה בקיץ הקרוב.