נתניהו: לא הסכמתי לקלון, אמשיך להוביל הליכוד והמחנה הלאומי

ראש הממשלה לשעבר פרסם סרטון שבו הוא מכחיש כי הסכים לקלון: "בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל. זה נותן לי עוד כוח להמשיך"
אריה ריבקינד
כ"ב שבט התשפ"ב / 24.01.2022 19:42

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב הערב (שני), לראשונה בקולו, על המגעים לעסקת טיעון עם הפרקליטות, והכחיש כי הסכים שיוטל עליו קלון.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

בסרטון שפרסם נתניהו הוא נשמע אומר: “אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל – בשליחותכם.

הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון”.

ראש הממשלה לשעבר הוסיף: ”ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי ואת ליבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק”.

בחדשות 12 דווח,  כי הפרקליטות העבירה מסר לפרקליטי נתניהו ולפיו עסקת טיעון אפשרית רק עם היועמ”ש הבא ולא עם אביחי מנדלבליט שמסיים את תפקידו בשבוע הבא.

ב’אולפן שישי’ דווח כי המגעים בין הצדדים התנהלו כבר חמישה חודשים. המשא ומתן החל ביולי, ומאז התקיימו בין הצדדים לפחות 5 פגישות. הוא התנהל באופן רשמי ומסודר עם פרקליט המדינה עמית איסמן והמשנה לפרקליט, והתובעת בתיק, ליאת בן ארי.

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, עמית סגל, העיר על הודעת נתניהו: “שימו לב מה יש ומה אין.  יש: הכחשה להסכמה לקלון.  אין: הכחשה לעצם קיום המגעים.  עוד אין: הבהרה מה הכוונה שימשיך להנהיג את הליכוד והמחנה הלאומי – עד הבחירות? עד עיסקה? עד עולם?

“בכל מקרה ברור שהסתיים אירוע מגעי מנדלבליט-נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי שבירך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה אהרון יוסף ודוד ושלמה ע''ה הוא יברך וישמור וינצור את אדון בנימין נתניהו בן צילה ה' ישמרהו ויחייהו וירים קרן מערכתו ויפיל תחתיו אויביו ויכריע משנאיו לא יחצו ימיהם ולא יקומון לעד ונאמר אמן
    24/01/2022 22:57
    יודי 1
  1. מי שבירך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה אהרון יוסף ודוד ושלמה ע”ה הוא יברך וישמור וינצור את אדון בנימין נתניהו בן צילה ה’ ישמרהו ויחייהו וירים קרן מערכתו ויפיל תחתיו אויביו ויכריע משנאיו לא יחצו ימיהם ולא יקומון לעד ונאמר אמן