השחקנית גולדי הון: "מפורסמים לא צריכים להביע דעה פוליטית"

זוכת האוסקר בת ה-76 התראיינה ל"siriusxm" והצהירה כי לדעתה אנשי תרבות ובידור צריכים להתעמק במקצוע שלהם ולהימנע מכניסה לדיונים רגישים • "אני לא חושבת שזה התפקיד שלנו", היא אומרת

"אנחנו צריכים לבדר". גולדי הון, צילום: AP

השחקנית גולדי הון טוענת שמפורסמים וסלבריטאים לא צריכים לחוות דעתם בנושאים פוליטיים.

בראיון שהעניקה ל"siriusxm" אמרה השחקנית זוכת האוסקר כי היא מעדיפה להימנע מכניסה לדיונים מסוג זה, והיא חושבת שאחרים בתחום התרבות והבידור צריכים לעשות כמוה.

את הדיון בנושא פתחה המנחה מייגן קלי כשאמרה במהלך הראיון: "אני חושבת שזו הסיבה שאנשים משתגעים כשהוליווד מנסה להתנהג כמו קדושה ומתחילה להרצות לאמריקה הממוצעת על ערכים וכו'. אנשים שלא קשורים לתעשייה הזו חושבים לעצמם 'אתם יכולים לשמור את הטפות המוסר שלכם למישהו אחר'". הון הסכימה עם הדברים והוסיפה: "להרבה אנשים בהוליווד יש הרבה מטרות. אתה רוצה ששמך יזוהה עם מטרה שאתה מאמין בה, אבל זה לא באמת מביא לשינוי. וזו המציאות".

הכוכבת בת ה-76 אמרה כי בדרנים צריכים להמשיך לעסוק רק בבידור והוסיפה: "אני נשארת בנתיב שלי. המציאות היא שאם אנחנו רוצים לעשות משהו, אנחנו רוצים לעשות אותו בשביל כולם, לא רק בשביל קבוצת אנשים מסוימת. ליצור קבוצות ומחנות רק יוצר קוטביות. אני לא חושבת שזה התפקיד שלנו. אני חושבת שאנחנו צריכים לבדר. אני חושבת שאנחנו פשוט מביאים מודעות לאנשים על ידי היכולת שלהם לצחוק, ליהנות, לחוות ולבכות. אנחנו ישויות רגשיות שיוצרות רגשות אצל אחרים. זה השירות שלנו".

דבריה של הון מהדהדים את אלה של הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רוויס בטקס פרסי גלובוס הזהב בשנת 2020. במהלך נאומו הזכיר ג'רוויס לשחקנים ולשחקניות שהם בסך הכל מפורסמים, הם אינם נעלים מוסרית ואין טעם בהפצת משנתם הפוליטית והחברתית במעמד קבלת הפרס שלהם. "עם כל הצנע והמאבק של אנשים לצלוח את היומיום שלהם, הם חושבים 'למה האנשים האלה מטיפים לי? הם נוסעים לטקס פרסים בלימוזינה ואומרים לי למחזר?", אמר ג'רוויס ל-"סאן". "לאנשים נמאס מזה ומאיתותי סגולה. לאנשים שאין להם דבר נמאס לקבל הרצאות מאנשים שיש להם הכל".  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר