מבוכה בכנסת: סרט פורנו הוקרן בזום של אחד המשתתפים בדיון

יו"ר ועדת החוקה גלעד קריב הורה לעצור את ההקרנה בזום לאחר שאחד המשתתפים הציג סרט פורנוגרפי • קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע, שבעקבותיו הוחלט שלא לאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך • בוועדה סבורים כי מתנגד חיסונים עומד מאחורי האירוע החריג, אולם הנסיבות עדיין בבדיקה • יצויין כי רק הנוכחים בוועדה נחשפו לוידיאו

מבוכה בכנסת: סרט פורנו הוקרן בזום של אחד המשתתפים בדיון

"לנתק מיד את הזום": במהלך הדיון היום (ראשון) על חוק הקורונה החדש, הורה יו"ר ועדת החוקה גלעד קריב לעצור את ההשתתפות בזום לאחר שהוקרן וידאו פורנוגרפי .

קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע. בעקבות כך, הוחלט כי לא יתאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך.
כמו כן, בוועדה סבורים כי הסרטון הוקרן על ידי מתנגד חיסונים, אולם הנסיבות עדיין בבדיקה. יצויין כי רק הנוכחים בוועדה נחשפו לוידיאו.

ח"כ קריב ביקש כשנחשף לתכנים "לנתק מיד את הזום" ואמר כי הוא מבקש לא להחזיר את המקרן לפעולה עד שלא יוודא שאירוע כזה לא יחזור על עצמו. בדמיון רב, בשבוע שעבר תקרית מביכה במיוחד אירעה, במהלך ישיבת זום של הפרלמנט האיטלקי, ישיבה שככל הנראה לא אובטחה כראוי, וזאת בלשון המעטה.

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ הרב גלעד קריב: "המתנגדים למדיניות הממשלה קיבלו במה נרחבת מאוד במהלך הדיונים על חוק הקורונה החדש. חבל שבימים האחרונים הסלימו את מחאתם עד כדי הפצת תמונות פוגעניות במהלך הדיון האחרון; וזאת בהמשך למתקפת ספאם בניידים של חברות וחברי הוועדה. באותה נשימה אני מודה לחברי וחברות הוועדה - ובמיוחד לחברי האופוזיציה - שבירכו על עבודת הוועדה המאומצת והממושכת. חלקם אף הודיעו על תמיכה בחוק, בעקבות ההודעות האלימות שקיבלו.

"צריך לזכור - חוק הקורונה החדש מגביר את הפיקוח הפרלמנטרי ושם סוף להגדרת 'מצב החירום' בו אנו נמצאים כמעט שנתיים. אנחנו נמשיך בסיום חקיקת החוק - גם על רקע ההטרלות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר