רצח שני ביממה אחת: סוהילה ג'רושי, בת 36 מרמלה, נורתה במספר רב של כדורים אמש (שבת) בשכונת ג'ואריש, בעת שהייתה ברכבה. היא פונתה עצמאית לבית החולים אסף הרופא במצב אנוש, ולאחר ניסיונות החייאה - מותה נקבע במקום. בעקבות הרצח: המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה וכי כל הכיוונים נבדקים.

"המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח מבית החולים אסף הרופא על הגעת פצועת ירי, תושבת רמלה בת 36 במצב אנוש, כאשר לאחר ניסיונות החייאה, נקבע מותה בבית החולים. שוטרי תחנת רמלה מבצעים סריקות אחר מבצע העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה, לבחינת הרקע והנסיבות", נמסר מהמשטרה.

הנרצחת ע"י בעלה, רסמיה ברבור
רסמיה ברבור שנרצחה בידי בעלה

על פי נתוני עמותת "יוזמות אברהם", זה הרצח השביעי בחברה הערבית מאז תחילת 2022 והרצח השני ברצף של אישה. בשנת 2021 נרצחו 126 ערבים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, 106 מהם אזרחים ו-19 שאינם אזרחים. 

שלשום נרצחה בידי בעלה רסמיה ברבור בת ה-28 בנוף הגליל, וזאת בזמן שבנם המשותף בן ה-3 היה בבית. הגבר, בשנות ה-30 לחייו, התקשר למוקד 100 של המשטרה בסביבות השעה 01:30 בלילה והודיע שהרג את אשתו בדירתם ברחוב חצב בנוף הגליל. 

"הוא אהב אותה אהבה שאי אפשר לתאר, אנחנו בהלם", סיפר ל-N12 באסם ברבור, קרוב משפחתה של רסמיה. "היא הייתה בהיריון, בחודש שביעי. הוא היה בבית של משפחתה בזמן שהייתה בבידוד בנוף הגליל". קרוב אחר התייחס למצבו הקשה של הילד שהיה בבית בעת הרצח ואמר כי הוא ראה את אימו מגואלת בדם. אותו קרוב סיפר כי המשפחה כולה הזדעזעה מפני שלא היה ידוע להם על סכסוך כלשהו, וכי לא מוכר לו אירוע של עימות או סכסוך בין השניים, שרק לאחרונה לקחו משכנתה כדי לרכוש את הדירה.