2 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
הפועל חדרה ממשיכה בכושר המצוין שלה. אחרי ה-0:3 הגדול על בני סכנין וה-1:2 על מ.ס אשדוד, החבורה של מנחם קורצקי הנחילה הערב (שבת) הפסד ראשון שני בלבד לקריית שמונה בעידן סלובודאן דראפיץ’ עם 0:2 מוצדק.
קורצקי נשמע שבע רצון בסיום: “ניצחון מאוד מאוד חשוב בכללי, לברוח מהתחתית, עשינו בריחה משמעותית מהתחתית. אפשר להגיד שהשחקנים עבדו קשה, השיגו את הניצחון בזכות, אני מאוד מאושר בשבילכם. היו פציעות ותוצאות פחות טובות, הם ידעו איך לבוא למשחק הזה. מאוד מאושר בשבילם. אנחנו בתקופה טובה. אנחנו חייבים לשמור על המומנטום, הקבוצה עובדת, הקבוצה רצה ואני שמח מאוד שדברים מתחילים לקרות מבחינת התוצאות. אני יודע שאנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב ולהבקיע יותר שערים, אבל כרגע אנחנו צנועים ומאוד מאושרים. אני חושב שאם נתחזק בנקודות ספציפיות נוכל לעשות עונה פנטסטית”.
על היכולת של מקסים פלקושצ’נקו: “אני חושב שכולם מכירים את האיכויות שלו. אני מקווה מאוד שהוא יישאר כי עדיין יש עוד דברים בפתח, אבל אני מקווה מאוד שהוא יישאר כי הוא בורג מאוד משמעותי בקבוצה הזאת”.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
(שחר גרוס)
פלקושצ’נקו עצמו אמר: “היו לי 24 שעות מעניינות מאוד. שמח שנשארתי והוכחתי שזה לא משנה שום דבר ולא מוציא אותי מריכוז. שמח שהצגנו כדורגל טוב וניצחנו. היו דיבורים, שיחות כל מני דברים. אבל אני שמח שנשארתי ועזרתי לקבוצה שלי לנצח. אני נשאר עד סוף העונה כרגע, רוצה לעשות פה עונה בלתי נשכחת ומקווה שנמשיך. לא רוצה להתייחס למה שהיה”.
מנגד, מאמן קריית שמונה, סלובודאן דראפיץ’ אמר בסיום: “זה המשחק הכי גרוע שלנו העונה. יכול להיות שכל הסופרלטיבים והמילים הטובות לא עשו לנו טוב. אנחנו עדיין קבוצה צעירה וצריכים ללמוד לבוא ממשחק למשחק ולשחק את המשחק שלנו כמו שאנחנו יודעים. אבל אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהתכונן כבר לבני סכנין בשבוע הבא”.
עוד הוסיף המאמן: “אפקט המאמן? אני אף פעם לא האמנתי בזה. כשאני הגעתי החבר’ה עבדו כמו שצריך, פשוט נפלנו מנטלית נגד קבוצה שבדרך כלל לא טובה מאיתנו, אבל היום הם שיחקו יותר טוב. צריכים לשפר את הפן המנטלי. השיפוט? כשמאמן מפסיד הוא אף פעם לא מרוצה. השיפוט בסך הכל היה בסדר גמור. ננוח יום אחד ונמשיך לעבוד”.