גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #729200 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 729200        
gold1980 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
57890 הודעות, 238 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:04   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בליכוד מתכוננים ליום שאחרי נתניהו | בכירים במפלגה מבהירים: ''במקרה של עסקה - עליו לעזוב לגמרי'' | מתי טוכפלד  

 
  
עבר עריכה לאחרונה בתאריך 21.01.22 בשעה 15:54 על-ידי Mr W (מנהל הפורום)
 

משחקי הכס, גרסת הליכוד

תהיה או לא תהיה עסקת טיעון - האווירה בליכוד היא כבר לגמרי של "היום שאחרי" • השבוע, כשעלה הרעיון שנתניהו יישאר בתפקיד יו"ר המפלגה גם אם יחתום ויפרוש מהכנסת, הבהירו הבכירים שמתכוונים להתמודד: במקרה של עסקה - עליו לעזוב לגמרי • ואם ישראל כץ יתמנה ליו"ר הזמני, קרבות הירושה יעלו עוד מדרגה


מתי טוכפלד
20/1/2022, 10:47
עודכן 20/1/2022, 12:54


אירועי השבוע האחרון הוכיחו שוב כי למערכת הפוליטית בישראל יש ציר אחד שהכל נעים סביבו. בנימין נתניהו שמו. למראית עין עסקו חברי הממשלה בענייניהם, אבל בפועל רק דבר אחד העסיק אותם - עסקת טיעון, כן או לא. רבים מהם יודעים כי לא רק עתידו של נתניהו ייגזר בימים אלה, אלא גם עתידם שלהם.

בתחילת השבוע, כאשר הדיווחים בתקשורת שיוו את התחושה כי אוטוטו נחתמת עסקה ונתניהו פורש מהחיים הפוליטיים, ניסו כמה מחברי הכנסת של הליכוד ליזום מהלך שיאפשר לו להמשיך להיות יו"ר המפלגה גם אחרי פרישתו מהכנסת. כמה מטרות יש לה ליוזמה, ולכן חברו אליה לא רק נאמני נתניהו בסיעה אלא גם אחרים. הישארותו, כך סברו, תעניק למפלגה את הזמן הדרוש להתארגן ולבחור יו"ר חדש. להכניס את הליכוד לסחרור של בחירת יו"ר זמני במרכז, ואז פריימריז לראשות המפלגה בקרב המתפקדים - מהלך כזה עשוי ליצור כאוס של ממש, חשבו.


אבל היוזמה טורפדה. כמה מהמועמדים לראשות המפלגה הבהירו כי מרגע שנתניהו חותם - עליו לעזוב מייד. מי שלא יכול להיות חבר כנסת לא יכול להיות ראש תנועת הליכוד, אמרו ליוזמים. זאת, מאחר שחוקת המפלגה קובעת שיו"ר המפלגה הוא מועמדה לראשות הממשלה. אם הוא לא יכול להיות רה"מ, גם ראש המפלגה הוא לא יכול להיות, הסבירו וקברו את המהלך.


אחד המועמדים שלא יאפשרו כיפוף של הכללים הוא ישראל כץ. כץ נחשב חזק במרכז. כיו"ר זמני יוכל להיבחר. היחיד שמאתגר אותו שם הוא אולי יולי אדלשטיין. בטח שלא ניר ברקת. אם ייבחר, יוכל כץ לנסות במשך כמה חודשים לפרק את הממשלה ולהקים ממשלה אחרת בראשותו. הדבר יעניק לו יתרון בפריימריז בקרב המתפקדים.

אבל דרכו של כץ לא תהיה קלה. יתר המועמדים לא יישבו בחיבוק ידיים ויראו אותו משתלט על התנועה באמצעות כוחו במרכז. בימים האחרונים ניסו כמה מהם לפנות לחיים כץ ולבקש ממנו לדרוש את תפקיד היו"ר הזמני, כמי שמכהן כעת כיו"ר המרכז. על פי החוקה, עד לקיום בחירות במרכז - יו"ר המרכז עצמו משמש יו"ר זמני. לא בטוח שחיים כץ ירצה ללכת נגד ישראל כץ. בעבר היו השניים ציר מרכזי משותף. אבל הלחץ עליו גובר.

יתר המועמדים לראשות המפלגה הבהירו אמנם כי הם לא מוכנים שנתניהו יישאר יו"ר עד לבחירות, אבל גם לא מוכנים שלתפקיד היו"ר הזמני ייבחר אדם שמתכוון להתמודד על הנהגת המפלגה. החשש המרכזי שלהם הוא מפני זחילה לממשלה שתותיר אותם בחוץ. אותם מועמדים הודיעו לישראל כץ כי הם לא מוכנים שיתמודד גם ליו"ר הזמני וגם ליו"ר הקבוע ואף איימו כי הדבר עשוי לפרק את הליכוד. את כץ בינתיים האיומים לא משכנעים. את מערכת הבחירות שלו מול חברי המרכז יתחיל שנייה אחרי שנתניהו יחתום, אם יחתום. אם ייבחר, יודיעו יתר בכירי הליכוד כי כל מו"מ פוליטי שינהל כץ לא יהיה מקובל עליהם, וכי הוא פועל ללא סמכות. מכאן הדרך לכאוס, אולי אפילו לפילוג, קצרה מאוד.

הקו האדום החדש של לפיד

רה"מ נפתלי בנט ורה"מ החליפי יאיר לפיד אמרו השבוע כי אין לדעתם סיבה לפרק את הקואליציה, שכן על אף מורכבותה היא מתפקדת לא רע, ולכן עליה להישאר בהרכבה הנוכחי. ללפיד אין ולא היתה אפשרות לקואליציה מסוג אחר. לבנט כן. לכן, דבריו על כך שהממשלה הנוכחית עברה ממעמד של "אין ברירה", כפי שהגדיר אותה לפני כמה חודשים, למעמד של "ממשלה טובה המתפקדת היטב" - לא מאוד מפתיעים. הרי בכל ממשלה אחרת יאבד את הבכורה. צירוף המקרים הנדיר שאפשר לו להקים ממשלה של 61 ח"כים ולעמוד בראשה עם שישה מנדטים בלבד באמתחתו, לא יהיה רלוונטי בכל הרכב קואליציוני אחר.

לכן, יותר מדברי בנט ולפיד, היה מעניין לשמוע את דבריהם של גדעון סער ואילת שקד. יותר נכון את שתיקתם. לא בכדי שתקו. בשתי המפלגות שוררת הערכה כי השניים, יחד עם גורמים נוספים בימינה ובתקווה חדשה, החליטו להיות מתואמים בכל מה שקשור להתפתחויות הפוליטיות בליכוד אם נתניהו יפרוש. היו"ר הבא בליכוד עשוי להיות כרטיס הכניסה שלהם חזרה למפלגת האם. תמורת כס ראש הממשלה יעניק יו"ר הליכוד חנינה לבנים שסרחו ועזבו את גוש הימין, ימחל להם על חטאי העבר של הקמת הממשלה הנוכחית ויקבל את פניהם לליכוד בשמחה. הסיטואציה הזאת תעניק ניצחון לכל הצדדים: לליכוד עם חזרתו לשלטון, ולפליטי ימינה ותקווה חדשה - אופק פוליטי שכה חסר כעת.

בהקשר זה, שם נוסף בפריימריז לראשות הליכוד שקצת נשכח מעבר לים הוא גלעד ארדן. העיתוי אמנם לא משהו עבורו. בכל זאת לעבור עם המשפחה לניו יורק, להתרגל לסביבה החדשה ולמוסדות החינוך, לשפה ולתרבות, ואז לקפל ולרוץ בין הסניפים והחתונות - זה לא משהו שתכנן לעשות עכשיו. ובכל זאת ההזדמנות לכבוש את ראשות הליכוד, הראשון שעושה זאת אחרי עידן נתניהו - כנראה לא תותיר לו ברירה.

ארדן עשוי להיות לא רק המועמד המועדף על חברי הליכוד אלא גם על בנט ושקד. אף שהגיע מהמפלגה היריבה, כשגריר באו"ם שמר על ממלכתיות ומבחינת בנט סיפק את הסחורה. מבין המועמדים לראשות הליכוד היה מעדיף בנט את ארדן, גם אם השניים ימצאו את עצמם בסופו של דבר משני עברי המתרס.

לפיד הפנים את התמורות והשינויים הטקטוניים בקואליציה וכבר סימן את האויב הבא, כלומר הדבק הבא בימים שאחרי נתניהו: מפלגת הציונות הדתית. מפלגה אנטי־ציונית כמו בל"ד, הגדיר אותה השבוע, כשנשאל מדוע הגיש ערר על חוק האזרחות של שמחה רוטמן, שאושר בוועדת השרים לחקיקה. אפילו מפלגת העבודה לא התנגדה אלא נמנעה.

לפיד אולי שכח שאך לפני רגע היו שותפיו הבכירים בנט ושקד שותפים לאותה מפלגה אנטי־ציונית, וגם הם שכחו להעיר לו על כך השבוע. לפיד סימן בכך קו אדום. הוא יהיה מוכן להרחבת הממשלה, כנראה גם למו"מ עם הליכוד ללא נתניהו - וכל זאת בלבד שהציונות הדתית לא תהיה חלק מהחבילה. מעבר לנושא הערכי, שכנראה פריך יותר מכפי שהוא מוצג על ידי לפיד, מזהה האחרון בפרישת נתניהו - אם תתרחש - לא רק זרז לפירוק הממשלה, אלא הזדמנות לתקוע טריז בתוך מחנה הימין. נתניהו הוא הדבק העיקרי של הקואליציה, אבל גם של האופוזיציה. לא פלא שכאשר אפשרות הפרישה עלתה, החלו ביהדות התורה לפזול לכיוון הממשלה.

קלף מיקוח - אהבת הקהל

רבבות התורמים לקמפיין מימון ההמונים לכיסוי הוצאות משפטו של נתניהו לא תומכים בראש הממשלה לשעבר תמיכה עיוורת. מבחינתם המשפט הזה חשוב מאין כמותו. רבים מהם הצטרפו לתמוך בליכוד ממפלגות אחרות, לעיתים אפילו מהמחנה הנגדי, רק בגלל המשפט. בגלל ההזדמנות לניקוי אורוות. בגלל ההתנהלות הבעייתית, לתחושתם, של בכירי מערכת אכיפת החוק.

ההרגשה היא כי משפט נתניהו, מאז שהחל, התחיל לספק את הסחורה בתחום הזה. שיטות חקירה בזויות. הדחת עדים. ראיות שנויות במחלוקת באישומים המרכזיים. כתב אישום ששונה כמה פעמים, וסעיפי אישום שנמחקו והוחלפו. הדעה הרווחת אצלם היא שככל שהמשפט יימשך - כך יתגלו וייחשפו יתר הכשלים, ויתגלו לעין כל התפרים הגסים המרכיבים את התמונה המלאה והמעוותת.
עסקת טיעון תגדע את התהליך בעודו באיבו. אבל הגרוע מכך הוא שראש הממשלה הבא, כל ראש ממשלה, כבר ילמד את הלקח. יהיה כנוע יותר וצייתן הרבה יותר למערכת המשפט. סילוקו של נתניהו מהחיים הציבוריים יהווה אבן דרך לכל הבאים אחריו. העברת מסר שעם המערכת הזאת לא מתעסקים. שמי שירצה לעשות שינוי יוכל אולי להתחיל, אבל הסוף יהיה כמו של קודמיו - אולמרט ונתניהו.

אצל אולמרט היה להם קל בהרבה. אחרי מלחמת לבנון השנייה צנחה הפופולריות של ראש הממשלה, ובסקרים עמדה מפלגתו על נתון חד־ספרתי. רק מנדטים בודדים מעל מספר המנדטים שמקבל ראש הממשלה הנוכחי. כאשר נפתחו חקירות המשטרה כוחו הפוליטי של אולמרט כבר לא עמד לו, וממשלתו קרסה. נתניהו לא רק שלא ירד במדד הפופולריות, אלא אף עלה במהלך החקירות והמשפט.

נתניהו הבין את הלקח בעקבות הרשעתו של אולמרט ולכן התעקש להישאר במערכת ולא לפרוש. עדיף כראש ממשלה, אבל אם לא מסתייע - לפחות ראש ממשלה חליפי או לכל הפחות ראש אופוזיציה. נתניהו הבין שהפופולריות שלו היא קלף שאותו יוכל לשלוף ברגע האמת, רגע שקורם עור וגידים בימים אלה.

בסוף, זו החלטה אישית

ועוד נתניהו ראה איך אולמרט נכנע ופרש עוד אפילו לפני הגשת כתב האישום נגדו, ונותר למעשה ללא אמצעים וללא הגנה. והחליט שאצלו זה לא יקרה, לכן התעקש להישאר. והיה עוד דבר שראה אצל אולמרט. איך לוקחים ראש ממשלה, מאשימים אותו בשלושה תיקים ובחמישה סעיפים, ואיך למרות הזיכויים המהדהדים ברובם, נכנס למאסר ממושך.

כמו אצל נתניהו, גם לאולמרט היו שלוש פרשות שבהן הואשם: מרכז ההשקעות, מעטפות הכסף (טלנסקי) וראשונטורס. בעוד נתניהו הואשם רק בשלושה סעיפי אישום, אולמרט בחמישה: שוחד, מרמה, הפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

בית המשפט המחוזי בירושלים זיכה את אולמרט כמעט בכל הסעיפים בכל הפרשות, למעט בעבירת הפרת האמונים בתיק מרכז ההשקעות. העונש שנגזר עליו היה מאסר על תנאי וקנס, אולם בית המשפט העליון הפך את ההחלטה, הוסיף כמה סעיפי אישום קלים, ששוחד לא היה אחד מהם, וגזר עליו שמונה חודשי מאסר בפועל.

נתניהו, שכנראה באמת ובתמים משוכנע שלא עשה דבר אסור, יודע שלא מספיק שיצליח להוכיח שלא היה שוחד בתיק 4000 - והוא כנראה אכן מצליח - וכי מספיק אישום קטן יותר, כמו מרמה באחת הפרשות האחרות, כדי שהשופטים במחוזי או העליון יגזרו עליו מאסר בפועל. הוא רואה גם את תומכיו שולחים אותו להילחם עד הסוף, ואפילו מגייסים כספים רבים עבורו, הוא נהנה ומתרגש מהתמיכה, אבל יודע שבין כותלי הכלא יישב לבד. הדילמה של נתניהו היא מבחן של מנהיגות: אם יישאר להוביל ציבור, להוביל דרך, יהיה המחיר אשר יהא, או שיעדיף לפרוש ולעשות לביתו. להותיר את המאבקים או הכניעה לאחרים.

בעוד נתניהו חוטף ממעריציו, סופג ביקורת גם היועמ"ש אביחי מנדלבליט מתומכיו. ההטפות על שלטון החוק, על הצורך בהגנה על מערכת שלטון החוק ושומרי הסף נכונות רק כאשר הן מצד מסוים של המפה הפוליטית. גם במקרה הזה מוכיחים רבים ממחנה השמאל כי שנאת נתניהו חזקה מכל אג'נדה. שומרי הסף חשובים, רק אם הם ממלאים את ייעודם לרדוף את הימין. גורמי האכיפה ראויים להגנה מפני תוקפיהם, אלא אם כן הם חדלים מלחפש אחר עבירות אצל מחנה היריב.

ובשולי הדברים: שר הבריאות השתתף השבוע במסיבת עיתונאים שבה נחשף סל התרופות החדש ונראה מדושן עונג מתמיד. את ליטרת הבשר שלו לקהילה שאליה הוא שייך הצליח להביא, כאשר הוועדה אישרה טיפולי שינוי קול לטרנסג'נדרים.

בעוד שר הבריאות של כולם מקדם אג'נדות פרוגרסיביות ומחייך מאוזן לאוזן, ייאלצו חולי סוכרת להוציא הון על אוזמפיק כדי לנהל חיים תקינים, וחולי מיאלומה נפוצה והנטינגטון ימשיכו לנהל את חייהם ללא תרופות ראויות במחיר שפוי. 

https://www.israelhayom.co.il/magazine/hashavua/article/7195539/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ''בכיר'' המדבר בעילום שם הוא זוטר גושן 21.01.22 14:13 1
     בכיר שאומר שהליכוד הוא ״גוש הימין״ הוט הוזה ואני לא אפרט כמו תמיד למה הוא לא Jam_session 21.01.22 14:45 4
         לא כי ההנוכל הרמאי מרעננה שמכר את המדינה לאחים המוסלמים נוסע2012 21.01.22 15:14 10
             + News_Max 21.01.22 15:33 24
             הוא שיחרר מחבלים, הצביע בעד ההתנתקות, מסר את חברון וקרא לאוייב ידיד של אמת. Jam_session 21.01.22 15:49 29
                 לדעתי אתה שמאל , וואחד שמאל Braveheart 21.01.22 18:06 60
                     בימים טרופים אלה קלריס 21.01.22 22:27 82
         בדיוק, הגיע הזמן שהליכדוניקים יבינו שנתניהו השמאלני חטף להם את המפלגה. Big Khanna 21.01.22 15:28 19
     בכיר המדבר בעילום שם הוא אדלשטיין עימוהר 21.01.22 15:19 12
     להערכתי הוא מוכר וכבר הצהיר על התמודדותו תוך שימוש בתפקידו הנוכחי במפלגה אחד האדם 21.01.22 17:36 56
     אין בכירים . היחידים שיקבעו מי הם הבכירים הם הבוחרים . FBD 21.01.22 22:48 83
  חמודים הבכירים :) מקסימה הפרשנות. Braveheart 21.01.22 14:22 2
  תתקן בכותרת: עליו *לעזוב* (לא ''לעזור'')...:) רוני53 21.01.22 14:26 3
     עברית תנ''כית, שנאמר: ''וכי ימוך אחיך...עזוב תעזוב עמו'' היטש 21.01.22 15:21 14
         :) רוני53 21.01.22 15:22 16
  אני ברמה אישית מקווה שהמציאות תביא אותנו לכך שפייגלין ייצא מהליכוד וירוץ לבד עם מפלגת זהות Law 21.01.22 14:46 5
     שילך לעזעזל edi 21.01.22 14:52 6
         השקרים של אנשים כמוך (לפחות במקרה הזה) שילכו לעזאזל. Law 21.01.22 14:57 8
             חביבי עמדתי בצמתים ותרמתי לו לא מעט כסף edi 21.01.22 15:18 11
                 איך מכר אותנו? Law 21.01.22 15:21 15
                     איך? שמע אתה במצב תרדמת מתקדם, לא היה נוכל גדול יותר מפייגלין. וכן, גם אני הצבעתי לשקרן. Big Khanna 21.01.22 15:29 20
                         לעניות דעתי אתה השקרן Law 21.01.22 15:30 22
                     החבירה שלו לארכי-נוכל בתמורה להבטחה לתפקיד, ולאחר מכן חזרה לליכוד זו מכירת חיסול אידיאולוגית Prodigy 21.01.22 16:24 44
                         הוא לא חבר לשום ארכי נוכל. Law 21.01.22 16:38 47
  ביום שאחרי נתניהו הליכוד יקרוס לתוך עצמו ויתפרק לפחות ל-3 חלקים p101 21.01.22 14:53 7
     כשאחד מגדולי מנהיגי תבל של העת החדשה עוזב המכה היא קשה גושן 21.01.22 15:20 13
         המדינה יותר מבסדר nonick 21.01.22 15:25 18
             אם כך הסר דאגה מליבך. אם נוכל עלוב ללא תמיכה ציבורית הצליח תוך מספר חודשים לתקן את כל מה גושן 21.01.22 15:31 23
                 איפה ראיתה שיש דאגה בליבי? nonick 21.01.22 16:05 33
                     ''ליבי ליבי עם הליכודניקים''...זה לא דאגה להם? אם לא, אז תקרא את מה שכתבתי מבלי גושן 21.01.22 16:08 36
                         וואלה איבדתי אותך.. nonick 21.01.22 16:10 39
                             לא נורא,,,, לא איבדת משהו בעל ערך רב מדי...שבת שלום חבר גושן 21.01.22 16:10 40
                                 על זה אין ויכוח.. nonick 21.01.22 16:11 41
                 מי אמר שכבר הצליח לתקן?! :) רוני53 21.01.22 16:44 49
             +1 רוני53 21.01.22 16:39 48
         חחחחחח ועוד חחחח גדול במה? גמד קטן ועלוב. Big Khanna 21.01.22 15:29 21
         לצערנו אנחנו עוד לא בעידן של אחרי ביביהו Amnonimus 21.01.22 15:33 25
     וכשם שהצליח להחריב מפלגת שלטון מפוארת (לדעתךכמובן שהיא מנותקת מהמציאות) כך יצליח להחריב ממשלה מכוערת רמאית חברה בפורום 21.01.22 15:37 27
     ידיעת העתיד מיומנות חזקה אצל הרלבים אחדסתם 22.01.22 16:46 100
  זהירות מברקת סודה 21.01.22 15:07 9
  מהרגע שמפלגת הליכוד הפכה להיות מפלגת נתניהו nonick 21.01.22 15:23 17
     בדיוק ההיפך. הליכוד ללא נתניהו תקבל במקרה הטוב מחצית מהמנדטים. לא עוד מפלגת שלטון האזרח ע 21.01.22 15:55 31
         הדבר היחיד שיש nonick 21.01.22 16:07 35
             רבים יחלקו עליך בנוגע ל ''התנהלות תקינה'' .. האזרח ע 21.01.22 16:09 38
                 הם יותר ממוזמנים nonick 21.01.22 21:56 81
  מצחיק שאלה המצקצקים ''ביביתון'' אצים רצים להביא משם ניתוחים פוליטיים ישראל_ק 21.01.22 15:35 26
     נו כמובן חברה בפורום 21.01.22 15:38 28
  במידה והליכוד ללא נתניהו- כולי תקוווה שכמוני, רבים מבוחרי הליכוד, יתנו קולם לבן גביר! האזרח ע 21.01.22 15:53 30
     בן גביר זה סתם גימיק קיצוני.הוא לעולם לא יכול להיות אלטרנטיבה. mabar 21.01.22 16:05 32
         אלטרנטיבה למה בדיוק? ראש הממשלה הוא לא יהיה בקרוב. זו לא המטרה האזרח ע 21.01.22 16:06 34
             ברגע שנתניהו הולך עדיף לחזק את הליכוד.כי רק משם אפשר להחליף את בנט ולפיד mabar 21.01.22 16:26 46
         לא ראית אותו מוביל שיירות אח''מים לכנסת לענות על שאלות נוקבות בשאילתות ובוועדות?...גם אני לא! היטש 21.01.22 16:08 37
             חחח. mabar 21.01.22 16:25 45
  ממילא אין ערך גדול לליכוד ללא נתניבו גימטר 21.01.22 16:18 42
  פעם ראשונה שאני רואה כזה פער בין רצון הביביסטים לבין רצון הביבי עצמו. הוא מאוד רוצה עסקה איזי מהחונטה 21.01.22 16:19 43
  כשהביביתון מדבר על ״מתכוננים ליום שאחרי״ זה אומר שכלו כל הקיצים איזי מהחונטה 21.01.22 16:47 50
     תכין סומבררו אקסטרא לארג'. את הכסף סופרים במדרגות UnderTaker 21.01.22 16:58 53
         אמרו לי בערך 1000 פעמים כשטענתי שבנט יחליף את ביבי איזי מהחונטה 21.01.22 17:30 54
             רק שאתה טענת שהוא יעשה זאת עם קואליציה לגמרי אחרת. יצאת בשצף קצף כלפי מי שהציע שבנט עשוי להקים berale 21.01.22 17:35 55
                 לא רק טענתי שבנט יחליף את ביבי, גם טענתי שביבי מעוניין בהסדר טיעון. הרבה לפני הבחירות איזי מהחונטה 21.01.22 17:59 59
         לחזק את איזי: הסדר הטיעון אמנם לא ייחתם בסיבוב הזה - אבל אין לנתניהו ברירה...:) רוני53 21.01.22 17:39 57
             כאשר נתניהו אומר שהוא מוכן לקבל על עצמו קלון, גלגלי מוחו עסוקים בלתכנן כיצד יעקוף וינטרל את הקלון הזה -זה האיש הסטוריון חובב 21.01.22 19:08 73
                 לעניות הערכתי - הסכנה מנתניהו חלפה...:) רוני53 21.01.22 19:21 74
                     אבל הסכנה מלפיד שלא מבין שאנאלפבית שלא מבדיל בין מציאות לדמיון, אסור שיהיה ראש ממשלה דודידו 22.01.22 09:14 88
                         זה שללפיד אין תעודה פורמלית שסיים תואר אקדמי לא תמנע ממנו להיות ראש ממשלה מוצלח ואפילו מוצלח מאד לדעתי הסטוריון חובב 22.01.22 13:20 97
                             מסכים רוני53 22.01.22 14:17 98
                                 זו היתה שאלה רטורית - לא היו להם תארים אקדמיים הסטוריון חובב 22.01.22 15:16 99
                 היכן ראית שנתניהו רוצה קלון? Sparrow 21.01.22 19:29 76
                     לא כתבתי שנתניהו רוצה קלון, אלא שבלאת ברירה הוא מוכן לקבל על עצמו קלון במסגרת עסקת הטיעון שכן היא מותנת בכך הסטוריון חובב 21.01.22 20:05 80
                         סליחה, ''מסכים לקבל קלון'' Sparrow 22.01.22 08:10 85
                     אלה אינם רחשי לב אלא חששות לב ומה שלך נראים פנטזיות יכולים להפוך בקלות על ידי נתניהו למציאות מעיקה הסטוריון חובב 22.01.22 00:17 84
  אם לא חסרות סיבות מדוע על נתניהו לא לקבל את העיסקה המושחתת אז באו הצבועים מבית ונותנים לו סיבה נוספת ללכת עד MadMax 21.01.22 16:49 51
     מה זה משנה אם ביבי יחתום עכשיו או בעוד חודש. מה שחשוב הוא שלא יחזור להיות ראש ממשלה איזי מהחונטה 21.01.22 17:58 58
         אפילו בתגובה שלך אתה מפזר שקרים. מי ששתה שמפניה ורודה מידי מילצ'ן היה דווקא לפיד ולא נתניהו דודידו 22.01.22 09:16 89
  הגיג השבועי micmic 21.01.22 16:52 52
  חחח יש כאלו שנולדו להיות מס' 2 חובב רדיו 21.01.22 18:06 61
     מישהו יצטרך להיות מספר 1. יהיה קשה למצוא מספר 1 טבעי. אבל לא תהיה ברירה איזי מהחונטה 21.01.22 18:15 64
         מספר 1 צריך להיות איש אידאולוגיה כמו יריב לוין דודידו 22.01.22 09:16 90
  ביום שאחרי הביביסטים יקפצו מהגגות, הגמילה תהיה סופר קשה PHP434 21.01.22 18:08 62
     אני דווקא חושב שלא. ביום שביבי יפרוש, הם יתבצרו בעמדת הקורבן. שהיא העמדה הטבעית של הביביסט איזי מהחונטה 21.01.22 18:13 63
         כמה שטויות... לא מתאים לך האזרח ע 21.01.22 18:23 65
             בערך פעמיים ביום ביביסט כאן כותב לי ״לא מתאים לך..״ אז אולי זה כן מתאים לי איזי מהחונטה 21.01.22 18:30 66
                 תכל'ס האזרח ע 21.01.22 18:30 67
                     גם לך גולש יקר איזי מהחונטה 21.01.22 18:32 68
         סנטימנט? כבר יש לנו נסיון ברדיפה, במניעת עבודה ובמחיקה מההיסטוריה דודידו 22.01.22 09:19 91
  הליכוד הפך בתקופת נתניהו למפלגה שעוסקת בפרוצדורה ולא במהות. לא רואה את זה משתנה אבל, זה גם לא משנה. גמני 21.01.22 18:41 69
     סיפורים.רואים יפה מאוד כמה אידיאולוגית הייתה הליכוד ובפרט נתניהו.בייחוד מול הדוגמא הנוכחית האזרח ע 21.01.22 19:02 72
  מאמר שממשיך לשחק את המשחק של החונטה המשפטית. מחליק את המציאות כאילו לא הייתה פה הפיכה שלטונית. BEBO 21.01.22 18:42 70
     ביבי הוא כל יכול במרכז הליכוד. אבל אם הוא ימשיך לנהל מו״מ מול הפרקליטות.. איזי מהחונטה 21.01.22 18:49 71
  יש בכלל אופציה כזו? .. חד כתער 21.01.22 19:22 75
  נתניהו הרס והחריב את הליכוד p101 21.01.22 19:42 77
     +1 רוני53 21.01.22 19:52 78
         השמאל הקיצוני מסכים עם הימין הקיצוני - עוד הוכחה שגם באידאולוגיה, העולם עגול. דודידו 22.01.22 09:22 92
     לדעתי הפוך. הליכוד לא היתה מפלגה אידיאולוגית הרבה לפני שנתניהו הגיע לשם. גמני 21.01.22 20:01 79
         אתם עוד שקועים בימין והשמאל המסורתיים. המאבק האידאולוגי, הוא בין אלו שרוצים מדינה יהודית דודידו 22.01.22 09:31 93
             לא מסכים.הצגת את הקצוות. מדינת הלכה לאומנית מול מדינת כל אזרחיה. ביחד 10 -12 אחוז מהאוכלוסיה היהודית פרופסור סנייפ 22.01.22 10:05 94
             כשאתה כותב מדינה יהודית אתה מתכוון ללאום? כלומר שבמדינה יהיה רק לאום אחד, הלאום היהודי? גמני 22.01.22 10:20 96
     מעניין, המפלגה היחידה ששומרת על כוחה ולא מתפרקת נהרסה Sparrow 22.01.22 08:24 86
         בהחלט לא עדר- אבל כמו מפא''י ההיסטורית,מרכז הליכוד הוא אליטה פוליטית שמסדרת ג'ובים לאנ''ש פרופסור סנייפ 22.01.22 10:16 95
  רגע, אני הולך להכין פופקורן! asafros2 22.01.22 08:38 87

   
   
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
18535 הודעות, 139 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:13   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ''בכיר'' המדבר בעילום שם הוא זוטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
5799 הודעות, 56 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:45   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בכיר שאומר שהליכוד הוא ״גוש הימין״ הוט הוזה ואני לא אפרט כמו תמיד למה הוא לא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסע2012 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4707 הודעות, 32 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:14   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לא כי ההנוכל הרמאי מרעננה שמכר את המדינה לאחים המוסלמים  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
בשביל לנסוע עם שיירה וצ'קלקות הוא ימין...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
16510 הודעות, 57 מדרגים, 113 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:33   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. +  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
5799 הודעות, 56 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:49   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הוא שיחרר מחבלים, הצביע בעד ההתנתקות, מסר את חברון וקרא לאוייב ידיד של אמת.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
הליכוד הוא שמאל. שמאל חלש.

וכל מהנדסי ופרופסורי התודעה ההזויים פה ממחלקת המדיה של השמאל המלוקק הזה לא יצליחו למחוק את המהלכים האלה שישארו לדיראון עולם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
32726 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:06   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. לדעתי אתה שמאל , וואחד שמאל  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
וזו לא בושה כמובן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קלריס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
8655 הודעות, 98 מדרגים, 189 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    22:27   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. בימים טרופים אלה  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
אם הייתי שמאלנית הייתי מתביישת ומצניעה את היותי שמאלנית .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
1374 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:28   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. בדיוק, הגיע הזמן שהליכדוניקים יבינו שנתניהו השמאלני חטף להם את המפלגה.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עימוהר
חבר מתאריך 27.1.21
2330 הודעות, 46 מדרגים, מינוס 38 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:19   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. בכיר המדבר בעילום שם הוא אדלשטיין  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
40540 הודעות, 62 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    17:36   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. להערכתי הוא מוכר וכבר הצהיר על התמודדותו תוך שימוש בתפקידו הנוכחי במפלגה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
17300 הודעות, 155 מדרגים, 290 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    22:48   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. אין בכירים . היחידים שיקבעו מי הם הבכירים הם הבוחרים .  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ומי שיתנהג לנתניהו כמו לזבל , יגלה במהרה שהוא לא בכיר בעיני הבוחר הממוצע של הליכוד .
נתניהו הוביל את הליכוד והמדינה לאורך שני עשורים וחצי . בעיטה בו היא בעיטה בציבור נאמן ומכיר תודה .

לא מציע לא לברקת ולא כ״ץ ולא לאף טמבל אחר לנהוג בחוסר כבוד בנתניהו מכיוון שהתוצאה תהיה הפסד בטוח שלהם בכל דרך בה יבחרו בליכוד . ואת זה אני אומר כשמישהו שאינו חבר ליכוד ולא היה חבר ליכוד מעולם .. רק מצביע פשוט שיודע דבר וחצי על מצביעי ליכוד .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
32726 הודעות, 213 מדרגים, 372 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:22   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. חמודים הבכירים :) מקסימה הפרשנות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:26   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תתקן בכותרת: עליו *לעזוב* (לא ''לעזור'')...:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
17071 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:21   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. עברית תנ''כית, שנאמר: ''וכי ימוך אחיך...עזוב תעזוב עמו''  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:22   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. :)  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
10483 הודעות, 91 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:46   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אני ברמה אישית מקווה שהמציאות תביא אותנו לכך שפייגלין ייצא מהליכוד וירוץ לבד עם מפלגת זהות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
edi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.3.16
5082 הודעות, 40 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:52   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. שילך לעזעזל  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
הוא כבר מכר אותנו פעם אחת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
10483 הודעות, 91 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:57   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. השקרים של אנשים כמוך (לפחות במקרה הזה) שילכו לעזאזל.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
ביום שפייגלין ימכור ערכים וקודי מוסר אני אהיה הראשון לבקר אותו, לפני מהונדסי דעת, תמימים, או אנשים לא אובייקטיביים.


Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
edi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.3.16
5082 הודעות, 40 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:18   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. חביבי עמדתי בצמתים ותרמתי לו לא מעט כסף  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
מכר אותנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
10483 הודעות, 91 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:21   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. איך מכר אותנו?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
האר בבקשה את עיניי.

אני לא אוהב את זה שהוא בחר מחדש בליכוד ומייחל שייצא משמה, אבל זה לא נקרא למכור ערכים, זה נקרא החלפת כלי.

זהות והליכוד הם כלים, ולא ערכים.


הוא גם הסביר שלא חזר לליכוד בגלל האידיאולוגיה שאין בכלי הזה, אלא בגלל הסוציולוגיה שלו, להבנתו זה הכלי של מה שהוא מכנה ״הרוב היהודי״ במדינת ישראל.


Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
1374 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:29   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. איך? שמע אתה במצב תרדמת מתקדם, לא היה נוכל גדול יותר מפייגלין. וכן, גם אני הצבעתי לשקרן.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
10483 הודעות, 91 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:30   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. לעניות דעתי אתה השקרן  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
לפחות עד שלא תיתן דוגמא או טענה שאוכל להתייחס אליה.

אני מאחל ומייחל מנהיג כפייגלין לעם ומדינת ישראל, אין ישר וערכי ממנו.


Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
51170 הודעות, 208 מדרגים, 313 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:24   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. החבירה שלו לארכי-נוכל בתמורה להבטחה לתפקיד, ולאחר מכן חזרה לליכוד זו מכירת חיסול אידיאולוגית  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
10483 הודעות, 91 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:38   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. הוא לא חבר לשום ארכי נוכל.  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
הבנאדם הקים את מפלגת זהות ורץ לבד, אך מה לעשות יש דבר כזה שנקרא מציאות.

במציאות הוא לא עבר את אחוז החסימה ולא זכה להיכנס לכנסת כיו״ר מפלגה עם חובת הוכחה.

באותה מציאות כאשר זהות עודנה מפלגה עצמאית הוא עשה הסכם עם ראש ממשלה מכהן, במסגרת כוחו ועל מנת ובתקווה לקדם לפחות חלק מרעיונותיו, במציאות גם ההסכם הזה לא זכה לקבל חובת הוכחה כי במועד ב׳ נתניהו לא זכה להקים ממשלה.


לדעתך זה נקרא לשקר? לרמות? למכור ערכים? זכותך לחשוב כך ולא אנסה בכלל לשכנע אותך אחרת, לדעתי אין פה שום דבר לא בסדר ברמה המוסרית שהבנאדם עשה.

אני אגב בכלל לא מסכים איתו שבחר מחדש לחזור לליכוד, אני לא רואה אותו מתקדם בקן הצרעות הזה (ואשמח להתבדות) אך בהחלט מקבל את הסבריו וגם במקרה הזה לא מוצא משהו לא מוסרי או לא ערכי.


Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
2103 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    14:53   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ביום שאחרי נתניהו הליכוד יקרוס לתוך עצמו ויתפרק לפחות ל-3 חלקים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין ספק שנתניהו הצליח להחריב מפלגת שלטון מפוארת ורבת זכויות.
ליבי ליבי עם הליכודניקים שהיו מהופנטים מקסמיו של נתניהו ולא ראו את מגיע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
18535 הודעות, 139 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:20   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כשאחד מגדולי מנהיגי תבל של העת החדשה עוזב המכה היא קשה  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
תראה מה קורה למדינה אחרי נתניהו. זה מה שיקרה לליכוד עד שיצמח בו מנהיג ראוי. אם וכאשר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:25   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. המדינה יותר מבסדר  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
בלי קשר לזה שאין לי הערצה מיוחד או בכלל לרוה"מ הנוכחי
המדינה היא האזרחים לא המנהיגים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
18535 הודעות, 139 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:31   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אם כך הסר דאגה מליבך. אם נוכל עלוב ללא תמיכה ציבורית הצליח תוך מספר חודשים לתקן את כל מה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
שנתהיהו "הרס" אז בליכוד זה יקח יומיים שלושה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:05   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. איפה ראיתה שיש דאגה בליבי?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
18535 הודעות, 139 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:08   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ''ליבי ליבי עם הליכודניקים''...זה לא דאגה להם? אם לא, אז תקרא את מה שכתבתי מבלי  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
"הסר דאגה"...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:10   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. וואלה איבדתי אותך..  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
18535 הודעות, 139 מדרגים, 216 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:10   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. לא נורא,,,, לא איבדת משהו בעל ערך רב מדי...שבת שלום חבר  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:11   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. על זה אין ויכוח..  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:44   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. מי אמר שכבר הצליח לתקן?! :)  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
את מה שנתניהו הרס ב-15 שנה (3+12) - ייקח לפחות 15 שנה לתקן.

אבל בנט ולפיד, סער וליברמן, שקד ומיכאלי, הורוביץ ואלקין, ועבאס יחד איתם - *התחילו* מצויין במלאכת התיקון.

ובאשר לליכוד? גם שם נתניהו השחית כל חלקה טובה. אולי יריב לוין יצליח לתקן, אבל גם זה ייקח שנים.

לכל האפסים האחרים שם אפילו אין סיכוי לתקן...


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:39   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. +1  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
1374 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:29   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. חחחחחח ועוד חחחח גדול במה? גמד קטן ועלוב.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
5695 הודעות, 15 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:33   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. לצערנו אנחנו עוד לא בעידן של אחרי ביביהו  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
הוא עדיין רוחש ובוחש ומסית ומדיח
ומאלץ את חברי הליכוד להצביע לבת הערבים
כשהוא ילך בע"ה יש מצב שהחרדים
ויקהו את עוקצם של השמאל ההזוי והערבים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8495 הודעות, 122 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:37   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. וכשם שהצליח להחריב מפלגת שלטון מפוארת (לדעתךכמובן שהיא מנותקת מהמציאות) כך יצליח להחריב ממשלה מכוערת רמאית  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
מסיתה ומפלגת אמן ואמן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחדסתם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.2.02
6210 הודעות, 54 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    16:46   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. ידיעת העתיד מיומנות חזקה אצל הרלבים  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


https://www.youtube.com/watch?v=7W33HRc1A6c


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סודה
חבר מתאריך 29.11.21
139 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:07   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. זהירות מברקת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:23   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מהרגע שמפלגת הליכוד הפכה להיות מפלגת נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם סימנו לעצמן את הסוף..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:55   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. בדיוק ההיפך. הליכוד ללא נתניהו תקבל במקרה הטוב מחצית מהמנדטים. לא עוד מפלגת שלטון  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
אלו שיצרו את "הסוף" למרות שהליכוד בפער רב מהאחרים היא המפלגה הגדולה ביותר- אלה הם אותם "פוליטקאים" ועסקנים רעים בתקשורת ופרקליטות שהביאו עלינו את הממשלה הרעה הנוכחית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:07   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. הדבר היחיד שיש  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
על אף שזה לא מקובל על חלק מהציבור היא ממשלה שנבחרה כדין..
גם עם זאת לא כוס הקפה שלי, זה שלטון שנבחר וזה התנהלות תקינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:09   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. רבים יחלקו עליך בנוגע ל ''התנהלות תקינה'' ..  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nonick
חבר מתאריך 24.10.16
2911 הודעות, 10 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    21:56   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. הם יותר ממוזמנים  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
זה היופי בדמוקרטיה
ואין אצלי "דאבל סטאנדרט"
עם משהו עושה משהו שלא כחוק שייתן דין בבית משפט, קבל עם ועדה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
33414 הודעות, 123 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:35   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מצחיק שאלה המצקצקים ''ביביתון'' אצים רצים להביא משם ניתוחים פוליטיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשזה משרת את האג'נדה.


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8495 הודעות, 122 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:38   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. נו כמובן  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    15:53   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. במידה והליכוד ללא נתניהו- כולי תקוווה שכמוני, רבים מבוחרי הליכוד, יתנו קולם לבן גביר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mabar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.15
11386 הודעות, 67 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:05   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. בן גביר זה סתם גימיק קיצוני.הוא לעולם לא יכול להיות אלטרנטיבה.  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:06   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אלטרנטיבה למה בדיוק? ראש הממשלה הוא לא יהיה בקרוב. זו לא המטרה  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
המטרה היא לחזק כוחות ציוניים ימניים ערכיים ככל שניתן
תמונת המצב הקיימת בעייתית. רואים זאת מדיי יום
הגיע הזמן שהימין באמת ישלוט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mabar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.15
11386 הודעות, 67 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:26   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. ברגע שנתניהו הולך עדיף לחזק את הליכוד.כי רק משם אפשר להחליף את בנט ולפיד  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
17071 הודעות, 94 מדרגים, 175 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:08   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. לא ראית אותו מוביל שיירות אח''מים לכנסת לענות על שאלות נוקבות בשאילתות ובוועדות?...גם אני לא!  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mabar לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.15
11386 הודעות, 67 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:25   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. חחח.  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גימטר
חבר מתאריך 1.2.21
480 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:18   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ממילא אין ערך גדול לליכוד ללא נתניבו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם למשל נתניהו מקים מפלגה עם לוין ואולי גם אוחנה הוא יעשה לליכוד מה ששרון עשה בזמנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:19   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. פעם ראשונה שאני רואה כזה פער בין רצון הביביסטים לבין רצון הביבי עצמו. הוא מאוד רוצה עסקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם ממש לא רוצים שהוא ילך על זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:47   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. כשהביביתון מדבר על ״מתכוננים ליום שאחרי״ זה אומר שכלו כל הקיצים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
UnderTaker
חבר מתאריך 2.4.12
9026 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:58   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. תכין סומבררו אקסטרא לארג'. את הכסף סופרים במדרגות  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  


מְק֤וֹם הַמִּשְׁפָּט֙ שָׁ֣מָּה הָרֶ֔שַׁע וּמְק֥וֹם הַצֶּ֖דֶק שָׁ֥מָּה הָרָֽשַׁע׃


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    17:30   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אמרו לי בערך 1000 פעמים כשטענתי שבנט יחליף את ביבי  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
11403 הודעות, 101 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    17:35   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. רק שאתה טענת שהוא יעשה זאת עם קואליציה לגמרי אחרת. יצאת בשצף קצף כלפי מי שהציע שבנט עשוי להקים  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
ממשלת שמאל ערבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    17:59   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. לא רק טענתי שבנט יחליף את ביבי, גם טענתי שביבי מעוניין בהסדר טיעון. הרבה לפני הבחירות  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    17:39   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. לחזק את איזי: הסדר הטיעון אמנם לא ייחתם בסיבוב הזה - אבל אין לנתניהו ברירה...:)  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
לכן, הסדר הטיעון יחזור אלינו בעידן היועהמ"שית (כנראה) גלי מיארה, בעוד 3-4 חודשים.

אם לא - אוכל יחד עם איזי את הסומבררו רחב השוליים שלך...


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
9017 הודעות, 44 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:08   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. כאשר נתניהו אומר שהוא מוכן לקבל על עצמו קלון, גלגלי מוחו עסוקים בלתכנן כיצד יעקוף וינטרל את הקלון הזה -זה האיש  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
נתניהו לא מעלה על דעתו לפרוש ומי שחושב אחרת טועה בגדול
לדעתי, נתניהו רואה את עצמו ממשיך בפוליטיקה עד גיל 85-90 כמו כלום
זו הסיבה שהוא רוצה את יריב לוין נאמנו כמחליפו הזמני מאד, כאחד שיתחזק עבורו את המשרה כאשר הוא נתניהו מנווט את העניינים מאחורי הקלעים

נתניהו בן 72 ולא רואים עליו את הגיל לא מנטלית וגם לא פיזית.
בנוסף, יש לו לו גנטיקה משובחת, אביו בן ציון נפטר בגיל 104 ולפחות למיטב זכרוני הוא היה במצב מנטלי מצוין כמעט עד יום מותו

נתניהו כמו נתניהו ערום כשועל וגם כאשר הוא מסכים לקבל עליו לכאורה את 7 שנות הקלון הוא כבר חושב מתכנן כיצד יערים עליו ויעקוף אותו כמיטב המסורת שלו כאלוף הטריקים ומלך השטיקים. אם יש מי שיכול "לסובב" ולהכניע את הקלון זהו נתניהו

בן כספית שמכיר את נתניהו לפני ולפנים כתב על כך כמה מילים מהרהורי ליבו ואני נוטה להסכים איתו וכך כתב:
"זה מה שחושבים כרגע בכירים בליכוד: לנתניהו, גם אם יהיה הסדר טיעון, אין כוונה לפרוש מתפקיד יו"ר הליכוד. הוא ימשיך להיות יו"ר הליכוד, ונראה מי יעז להדיח אותו. מה החוק אומר? לא אומר. חוקת הליכוד? קובעת שיו"ר הליכוד הוא מועמד התנועה לראשות הממשלה, אבל נדבר לפני הבחירות. ונראה מי יעז להגיש עתירה להדחת נתניהו", כתב כספית.

"מה הקטע? פשוט: יהיה לו חדר בסיעת הליכוד בכנסת והוא ימשיך לבוא כרגיל. הצעת אי-אמון? יחתום עליה יריב לוין, יו"ר הסיעה, ויהיה גם המועמד החליפי לראשות הממשלה. התקווה היא לשכנע את הנשיא הרצוג, עד שיהיו בחירות, להעניק לו חנינה

לסיכום,
נתניהו רוצה עסקת טיעון כולל קלון לכאורה ועבודות שרות
מי שיתחזק עבורו את יו"ר הליכוד יהיה יריב לוין ואילו נתניהו ינהל את העניינים מאחורי הקלעים ביד חזקה ובזרוע נטויה
ובמשך כל הזמן הזה ייצר נתניהו לחץ "מטורף" רב כיווני על נשיא המדינה הרצוג כדי שיחנון אותו וישחרר אותו מהקלון וגם יצליח בכך
כך, בתוך שנתיים שלוש נקבל בנימין נתניהו חדש אחרי חנינה ומנהיג בעוז את הליכוד
ומתמודד מחדש על ראשות הממשלה

ומה עם ניר ברקת ?
הוא כנראה כבר יהיה זמן רב מחוץ לליכוד


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:21   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. לעניות הערכתי - הסכנה מנתניהו חלפה...:)  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
אבל טוב שאתה על המשמר...


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
13136 הודעות, 73 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    09:14   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. אבל הסכנה מלפיד שלא מבין שאנאלפבית שלא מבדיל בין מציאות לדמיון, אסור שיהיה ראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
אדם שבעצמו לא החליט איפה הוא שרת בטירונות
ןהמציאות אצלו היא אופציה אלטרנטיבית
לא יכול לכהן כראש ממשלה של מדינה
מסובכת ומוקפת אוייבים כמו ישראל.

אנחנו איננו קנדה שתוכל לשרוד מישהו תמהוני
כמו טרודו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
9017 הודעות, 44 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    13:20   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. זה שללפיד אין תעודה פורמלית שסיים תואר אקדמי לא תמנע ממנו להיות ראש ממשלה מוצלח ואפילו מוצלח מאד לדעתי  
בתגובה להודעה מספר 88
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.01.22 בשעה 13:52 בברכה, הסטוריון חובב
 
מדובר באדם אינטלגנטי מאד ברמות הגבוהות ביותר
עצם זה שלפיד הקים לפני 9 שנים במו ידיו מפלגה לתפארת השניה בגודלה כיום ואת "חכמתו ותחכומו" הפוליטי ראינו בשנה האחרונה כיצד הביא בסיכומו של דבר להקמת ממשלת השינוי
ולזכותו צריך לומר שגם כעת כחלופי הוא נותן לבנט לתפקד כראש ממשלה מלא מלא מבלי להפריע לו במשימתו

אני מנסה לתאר לעצמי כיצד היתה ניראת קדנציית ראש הממשלה של בנט אם החלופי שלו היה נתניהו (זה היה די קרוב להיות רלוונטי).
נתניהו היה עושה לו את המוות וזה בלשון המעטה

לכן, אני בטוח שאם נגיע לרוטציה ולפיד יהיה ראש הממשלה הוא יעשה עבודה מצוינת


נ.ב - רק לתזכורת המדובר בבנם של העיתונאי ח"כ והשר טומי לפיד ז"ל ושל הסופרת המוערכת שולמית לפיד תבל"א

כמו כן אני מנסה להיזכר איזה תארים אקדמיים היו ל: בן גוריון, לוי אשכול, יצחק שמיר ולא מצליח להיזכר, אולי אתה תזכיר לי


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    14:17   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. מסכים  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
כדאי לבדוק מה הייתה השכלתם של לוי אשכול ליצחק שמיר המנויים.

כל אחד מהם נחשב במחנהח לראש ממשלה מצויין...


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.18
9017 הודעות, 44 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    15:16   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. זו היתה שאלה רטורית - לא היו להם תארים אקדמיים  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sparrow
חבר מתאריך 29.7.08
495 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:29   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. היכן ראית שנתניהו רוצה קלון?  
בתגובה להודעה מספר 73
 

תגובה שלמה שמבוססת על רחשי לב ופנטזיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב
חבר מתאריך 11.5.18
9017 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    20:05   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. לא כתבתי שנתניהו רוצה קלון, אלא שבלאת ברירה הוא מוכן לקבל על עצמו קלון במסגרת עסקת הטיעון שכן היא מותנת בכך  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sparrow
חבר מתאריך 29.7.08
495 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    08:10   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. סליחה, ''מסכים לקבל קלון''  
בתגובה להודעה מספר 80
 

בינתיים לפי כל הדיווחים, ההדלפות וכו', זה הדבר העיקרי שמונע את העסקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסטוריון חובב
חבר מתאריך 11.5.18
9017 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    00:17   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. אלה אינם רחשי לב אלא חששות לב ומה שלך נראים פנטזיות יכולים להפוך בקלות על ידי נתניהו למציאות מעיקה  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  


חרבה ירושלים בגלל השתלטות אלימה של קיצוניים שהחליטו למרוד ברומא וגררו את הרוב המתון למרד וחורבן


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MadMax
חבר מתאריך 16.8.05
16659 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:49   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אם לא חסרות סיבות מדוע על נתניהו לא לקבל את העיסקה המושחתת אז באו הצבועים מבית ונותנים לו סיבה נוספת ללכת עד  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הסוף


סער: נתניהו ראש ממשלה מצויין https://bit.ly/35CFSwu


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    17:58   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מה זה משנה אם ביבי יחתום עכשיו או בעוד חודש. מה שחשוב הוא שלא יחזור להיות ראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
רק עיוור לא רואה שביבי גמר עם פוליטיקה.

מצידי שיישב כל היום על שפת הבריכה של החברים המיליארדרים שלו ויאכל סלריבס עם שמפניה ורודה.

אני מפרגן לו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
13136 הודעות, 73 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    09:16   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. אפילו בתגובה שלך אתה מפזר שקרים. מי ששתה שמפניה ורודה מידי מילצ'ן היה דווקא לפיד ולא נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
85977 הודעות, 274 מדרגים, 484 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    16:52   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. הגיג השבועי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב רדיו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.04
12890 הודעות, 79 מדרגים, 137 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:06   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. חחח יש כאלו שנולדו להיות מס' 2  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ויש כאלה כמו כ''ץ שנועדו להיות מס' 3 ואילך.
לכ''ץ אין תחכום פוליטי
הוא איש ביצוע
הוא צריך מישהו מעליו תמיד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:15   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. מישהו יצטרך להיות מספר 1. יהיה קשה למצוא מספר 1 טבעי. אבל לא תהיה ברירה  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
13136 הודעות, 73 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    09:16   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. מספר 1 צריך להיות איש אידאולוגיה כמו יריב לוין  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PHP434
חבר מתאריך 17.5.12
3612 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:08   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. ביום שאחרי הביביסטים יקפצו מהגגות, הגמילה תהיה סופר קשה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:13   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אני דווקא חושב שלא. ביום שביבי יפרוש, הם יתבצרו בעמדת הקורבן. שהיא העמדה הטבעית של הביביסט  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
הסנטימנט הרדיפתי רק יגדל.
הביביזם עצמו ישאר חי,
גם ללא ביבי בפוליטיקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:23   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. כמה שטויות... לא מתאים לך  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
😂



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:30   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. בערך פעמיים ביום ביביסט כאן כותב לי ״לא מתאים לך..״ אז אולי זה כן מתאים לי  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
בעיני ביביסטים אני כותב רק שטויות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:30   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. תכל'ס  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
בריאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:32   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. גם לך גולש יקר  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
13136 הודעות, 73 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    09:19   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. סנטימנט? כבר יש לנו נסיון ברדיפה, במניעת עבודה ובמחיקה מההיסטוריה  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
המחנה שאתה מייצג מומחה בכך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
16946 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:41   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. הליכוד הפך בתקופת נתניהו למפלגה שעוסקת בפרוצדורה ולא במהות. לא רואה את זה משתנה אבל, זה גם לא משנה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש 35 מנדטים בונקר שמתים על מפלגת הפרוצדורה שלהם שעוסקת בכלום ושום דבר מלבד בהשגת שלושת הכפים לבכיריה ולמקורבים והבאת כבוד של "זו קבוצת הכדורגל, סליחה, המפלגה שאני אוהד" לאוהדיה.

הליכוד כבר שנים רבות אינה מפלגה אידיאולוגית. היא עסק ולכן מתאים יותר לרשום את הארגון הזה ברשם החברות ובבורסה מאשר בפנקס רישום המפלגות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12701 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:02   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. סיפורים.רואים יפה מאוד כמה אידיאולוגית הייתה הליכוד ובפרט נתניהו.בייחוד מול הדוגמא הנוכחית  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  
האידאולוגיה בקרוב תהיה מילה גסה
היא כבר נדחקה החוצה בממשלה הנוכחית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
32784 הודעות, 223 מדרגים, 444 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:42   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. מאמר שממשיך לשחק את המשחק של החונטה המשפטית. מחליק את המציאות כאילו לא הייתה פה הפיכה שלטונית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אסור לנו לסטות מהעיקר: היה כאן פוטש ועל הקושרים לעמוד לדין.


בלי שום קשר, אין במאמר הזה סקופ.


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
35275 הודעות, 118 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    18:49   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. ביבי הוא כל יכול במרכז הליכוד. אבל אם הוא ימשיך לנהל מו״מ מול הפרקליטות..  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.22 בשעה 19:02 בברכה, איזי מהחונטה
 
יש מצב שמרכז הליכוד יאבד את הסבלנות אליו.

ביבי בשבועות האחרונים לא הצהיר פעם אחת שהוא ממשיך כראש האופוזיציה והולך בכל הכוח נגד הפרקליטות במשפט

אפילו לא בתור ספין..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חד כתער
חבר מתאריך 5.2.08
11990 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:22   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. יש בכלל אופציה כזו? ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
p101 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.07
2103 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:42   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. נתניהו הרס והחריב את הליכוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הקטין את המפלה ושם את עצמו מעליה, המפלגה זה הוא ולאחר לכתו הליכוד בעצם יחדול מלהתקיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
16070 הודעות, 101 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    19:52   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. +1  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
13136 הודעות, 73 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    09:22   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. השמאל הקיצוני מסכים עם הימין הקיצוני - עוד הוכחה שגם באידאולוגיה, העולם עגול.  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
16946 הודעות
יום ששי י''ט בשבט תשפ''ב    20:01   21.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. לדעתי הפוך. הליכוד לא היתה מפלגה אידיאולוגית הרבה לפני שנתניהו הגיע לשם.  
בתגובה להודעה מספר 77
 
  
נתניהו לקח את הליכוד הלא אידיאולוגי ממילא מקדמת דנא והפך אותו לנבחרת כדורגל. כזו שיש לה אוהדים שרופים שמצביעים לקבוצת כדורגל ולקפטן שלה ללא קשר למה הם מייצגים ומה הם מציעים ומציגים.
איש מוכשר ובעל יכולות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
13136 הודעות, 73 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    09:31   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. אתם עוד שקועים בימין והשמאל המסורתיים. המאבק האידאולוגי, הוא בין אלו שרוצים מדינה יהודית  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
לאלו שרוצים מדינת כל אזרחיה,
בין הנייחים שמוכנים למות למען מולדת ליהודים
ובין הניידים, שמחזיקים במזוודה דרכון
ואזרחות של מדינה אחרת.

מה שגורם לי לחייך בעצב, אלו מנהיגי הימין המתנחלי
שמנסים להתחנף ולהיות מקובלים על ידי אלו שרוצים
להשמיד כל זכר של קשר ליהדות במדימת ישראל.

הסרוגים המפדלניקים כבר שקעו ונטמעו מזמן במשמני
המעמד הביוקרטי שלהם בעודם מנפנפים בכיפה הסרוגה שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
4454 הודעות, 40 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    10:05   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. לא מסכים.הצגת את הקצוות. מדינת הלכה לאומנית מול מדינת כל אזרחיה. ביחד 10 -12 אחוז מהאוכלוסיה היהודית  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
רוב האוכלוסיה היהודית מורכבת ממסורתיים- שזו הקבוצה הכי מגוונת על הרצף הדתי-תרבותי וחילוניים שרובם אינו מעוניין במדינת כלל אזרחיה


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
16946 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    10:20   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. כשאתה כותב מדינה יהודית אתה מתכוון ללאום? כלומר שבמדינה יהיה רק לאום אחד, הלאום היהודי?  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.01.22 בשעה 10:40 בברכה, גמני
 
או שאתה מתכוון שהיהודים שחיים בתחומי ישראל יחיו עפ"י ההלכה?

בין שאתה מתכוון לראשון, לשני או לשניהם יחד, תוכל לתת דוגמה למשהו שהליכוד עשה והליכודניקים עשו ועושים כדי לקדם את הדבר?

אגב, לא אני קבעתי שהליכוד מציג עצמו כמפלגה ימנית בהיבט המדיני. זה מה שמכר מנהיג המפלגה הזו בשנות שלטונו והדהדו 35 המנדטים שלו מבוקר עד ערב.

אגב 2, כדאי שתבדוק פעם בצה"ל ובגופים בטחוניים אחרים מי משרתים שם ובאילו תפקידים ומה הסיכוי שלהם למסור את חייהם למען המולדת. לדעתי תופתע לגלות שהדברים אינם מה שקיבעו לך בראש. זה בעניין הנייחים - ניידים שהצגת.

אגב 3, האם אתה יודע מאילו שכבות באוכלוסיה ומהן דעותיהם הפוליטיות של היורדים מישראל? מציע לך להעמיק בנושא. להערכתי תופתע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sparrow
חבר מתאריך 29.7.08
495 הודעות
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    08:24   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. מעניין, המפלגה היחידה ששומרת על כוחה ולא מתפרקת נהרסה  
בתגובה להודעה מספר 77
 

וכל המפלגות שהיו, אלא שקמו ונעלמו וכל שאר הקומבינות והאיחודים שנוצרו כדי לנצח את הליכוד והימין, רובם כבר לא קיימים. אלו מופת ודוגמא. אפילו מפלגת העבודה ההיסטרית, כבר לא קיימת ונישאר שם שעליו השתלט השמאל הקיצוני. כמה מגוחך כל הניסיון הזה להציג את הליכוד כמיפלגה של איש אחד ואת הבוחרים כעדר. המשך ישיר של תעשיית השקרים של השמאל.
כולם שוכחים שנתניהו הוא המנהיג היחיד היום שניבחר בבחירות דמוקרטיות ע"י כל חברי המפלגה, לא מינוי של וועדה, לא מינוי של מרכז או מזכירות ובטח לא דיקטטור ששולט על מפלגה כמו ביש עתיד, ישראל ביתנו וכמעט כל שאר המפלגות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סנייפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.16
4454 הודעות, 40 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    10:16   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. בהחלט לא עדר- אבל כמו מפא''י ההיסטורית,מרכז הליכוד הוא אליטה פוליטית שמסדרת ג'ובים לאנ''ש  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  
ומצד שני ממליכה מלכים ומשפילה גאים בסיעה(השפעה על רשימת המועמדים לבחירות)
ישיבה באופוזיציה אינה טבעית למוסד הזה, שכן המותג מבוסס על היותה מפלגת שילטון
(תוך שימור הסנטימנט הקורבני- מאלטלנה ועד הגותו של ד"ר אב"ח).
אגב,מה לגבי ראש המוסד לשעבר, מניח ששומר על פרופיל נמוך לאחרונה אבל סיכוייו לכבוש את הליכוד כמצטרף טרי מבחוץ קיימים לדעתך?
נראה שיהיה קל לשווק אותו כתואם ביבי גירסה 2.0...


אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
asafros2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.07
12021 הודעות, 72 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בשבט תשפ''ב    08:38   22.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. רגע, אני הולך להכין פופקורן!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות