הזמר והשחקן מיט לוף הלך לעולמו בגיל 74

מיט לוף, שנולד תחת השם מרווין לי אדיי, מת כשמשפחתו לצידו • הוא מוכר בעיקר בזכות אלבום הרוק והלהיט שנושאים את אותו השם - Bat Out of Hell

הזמר מיט לוף בהופעה בציריך ב-2005, צילום: אי.פי.אי

הזמר והשחקן מיט לוף, המוכר בזכות קולו העמוק, אלבומי הרוק האיקוניים Bat Out of Hell ותפקידו הבלתי נשכח כאדי ב"מופע הקולנוע של רוקי", הלך הבוקר (שישי') לעולמו בגיל 74.

סיבת המוות טרם פורסמה, אולם דווח כי המוזיקאי זוכה פרסי הגראמי מת כשאשתו, דבורה, הייתה לצדו, ושהוא גם הספיק להיפרד משתי בנותיו, אמנדה ופרל.

מיט לוף בהופעה ב-1977, צילום: GettyImages

"אנחנו יודעים עד כמה הוא היה חשוב לרבים מכם ומעריכים מאוד את התמיכה והאהבה שאתם מרעיפים עלינו בתקופת אבל זו, עם לכתו של אדם ואמן כה נפלא ומעורר השראה. מהלב שלו לנשמות שלכם - Don’t Stop Rocking", נמסר בהודעה רשמית מטעם המשפחה.

מיט לוף נולד כמרווין לי אדיי ב-27 בספטמבר 1947 בדאלאס, טקסס. אף ש"מופע הקולנוע של רוקי" יצא לאקרנים בשנת 1975, פריצתו המוזיקלית הגדולה התרחשה שנתיים לאחר מכן, עם יציאת אלבום הסולו הראשון שלו, Bat Out of Hell, מאלבומי הרוק הטובים בכל הזמנים שכמעט כל שיר בו הפך ללהיט. Bat Out of Hell II שוחרר ב-1992 והסינגל המוביל מתוכו, I’d Do Anything for Love, נחשב לאחד השירים הגדולים של שנות ה-90. אלבום האולפן האחרון וה-12 של האמן, Braver Than We Are, שוחרר ב-2016.

מיט לוף ב-2006,

בשנים האחרונות הפסיק מיט לוף להופיע ודווח כי הוא סובל מבעיות בריאותיות שונות. ב-2011 הוא התעלף בזמן הופעה וב-2019 אף נפל כשהשתתף בכנס סרטי אימה ושבר את עצם הבריח שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר