אחרי הטעות במשחק העונה: רועי ריינשרייבר לא שובץ למשחקי השבת

השופט הבכיר בסגל איגוד השופטים, שהרחיק את רז מאיר במשחק בין הפועל ב"ש למכבי חיפה, לא ישפוט במחזור הליגה הקרוב: "דברים כאלה קורים במנהרה. אם לא היתה הרחקה אף אחד לא היה מדבר על זה" • גם אביעד שילוח, שטעה בשליפת האדום למתן חוזז במשחק בין הפועל ירושלים למכבי ת"א, יראה את המשחקים מהבית

רועי ריינשרייבר וברק בכר, צילום: אלן שיבר
אחרי שהרוחות סביב משחק העונה נרגעו, באיגוד השופטים ניתחו את אירועי המפגש בין הפועל ב"ש למכבי חיפה. במוקד, כמובן, ההרחקה של מגן הירוקים רז מאיר בהפסקת המשחק על ידי השופט רועי ריינשרייבר.
 
הוועדה המקצועית תדון במקרה, כאשר כבר עכשיו נשמעת ביקורת על התעקשותו של עוזר השופט דודו ביטון להרחיק את מאיר בעקבות אמירותיו לעבר עוזר מאמן ב"ש אריק בנדו ("אפסים, קוקסינלים").
 
"דברים כאלה קורים במנהרה. אם לא היתה הרחקה אף אחד לא היה מדבר על זה", אמרו בכירים באיגוד, "יש עשרות מקרים כאלה בעונה. עדיין לא היתה הרחקה על דבר כזה, לא הכל צריך לשמוע, אלה אמוציות של משחק, ודודו ביטון מספיק ותיק ומנוסה כדי לדעת את זה. עם זאת, יש פה עבירה מסוימת של השחקן המקלל, אבל היא לא ברף של להשפיע על המשחק בצורה כזו".
 
אגב, ריינשרייבר לא שובץ למחזור המשחקים בסוף השבוע הקרוב, על אף היותו השופט הבכיר ביותר בסגל העונה, שמחזיק גם בציונים הגבוהים ביותר מבין כולם. 
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
גם אביעד שילוח, ששגה כששלף כרטיס אדום למתן חוזז במשחק בין הפועל ירושלים למכבי ת"א, לא שובץ בסוף השבוע. מנכ"ל האיגוד יריב טפר אמנם גיבה את שילוח אחרי הביקורת הקשה שספג מאנשי מכבי ת''א, אך הודה בטעות שעשה עם הכרטיס הצהוב הראשון ששלף לחוזז.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר