אושר גדול בהפועל חדרה: "כבר כמה שנים עושים את הבלתי ייאמן"

שביעות ברצון בקבוצה מהשרון לאחר הניצחון על מ.ס אשדוד אמש (1:2): "כל עונה בליגת העל היא משהו מיוחד בשבילנו" • עומר דנינו נמצא חיובי לקורונה • שובל גוזלן שכבש את שער הניצחון אתמול צפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו • מוחמד גאדיר נותח בברכו וייעדר מספר חודשים

מרמנטיני וגוזלן חוגגים, אמש בנתניה, צילום: אלן שיבר

בהפועל חדרה מסמנים את הניצחון אמש (ראשון) על מ.ס אשדוד כ"כזה שיכול להיות ההבדל בין עונה נוספת בליגת העל להסתבכות קשה". כעת, הקבוצה של מנחם קורצקי רחוקה כבר שבע נקודות מהקו האדום ורק שתי נקודות מהפלייאוף העליון.

החגיגות אמש בחדר ההלבשה היו גדולות, כאשר המנהל המקצועי, אורן גולן, חגג עם השחקנים ורקד עימם. "אנחנו צנועים, כל עונה בליגת העל היא משהו מיוחד בשבילנו" אמרו שחקנים בחדרה, "עם תקציב נמוך, שחקנים שיש להם מה להוכיח, אנחנו עושים כבר כמה שנים את הבלתי ייאמן".

בתוך כך, בלם הקבוצה, עומר דנינו, נמצא חיובי לקורונה. בעקבות ההדבקה, כל השחקנים ואנשי הצוות יעברו בדיקה כדי לשלול נדבקים נוספים. יחד עם זאת, דנינו לא נכח עם חבריו בימים האחרונים, כולל בהתכנסות וההכנה למשחק מול אשדוד.

החלוץ שובל גוזלן, שהבקיע אמש את שער הניצחון, צפוי לקבל בקרוב הצעה להארכת חוזהו. גוזלן חתום עד תום העונה וכבש העונה כבר 6 שערים, להם הוסיף שני בישולים. גם החלוץ גוסטבו מרמנטיני מתחיל לחזור לעצמו ואמש כבש שער שני ברציפות, דבר שמביא לשביעות רצון גדולה בצוות המקצועי.

בנוסף, מוחמד גאדיר עבר הבוקר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו על ידי ד"ר יניב יונאי, ראש הצוות הרפואי של המועדון ומנהל יחידת ספורט ארתרוסקופיה במרכז הרפואי הלל יפה. החלוץ צפוי לתקופת החלמה של מספר חודשים. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מוחמד גאדיר לאחר הניתוח, צילום: הפועל חדרה,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר