קלואי קרדשיאן העלתה תמונה, וכולם שמו לב לפרט מביך במיוחד

הכוכבת האמריקנית ממשיכה לגרום לסערה בעקבות ריטוש מוגזם לכאורה של התמונות שלה • האם הגולשים צודקים או שיש לקלואי את האצבעות הארוכות בעולם?

דיי עם הפוטושופ. קרדשיאן, צילום: GettyImages

האם קלואי קרדשיאן שוב השתמשה בפוטושופ? כוכבת הריאליטי האמריקנית המפורסמת העלתה ביום שישי האחרון תמונות חדשות לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא לבושה בשמלה צמודה ומגפיים גבוהים. קרדשיאן הוסיפה לתמונות את הכיתוב "יום חמישי שמח לכם, צילמתי את התמונות האלו לפני מספר שבועות אבל שכחתי להעלות אותן לרשת".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

מבצעים לספא בחורף

אולם מסתבר שבמקום לעסוק בלבוש של קלואי קרדשיאן, גולשים רבים בחנו את ידיה הארוכות שנראות כאילו הן גדולות ביחס לבן אנוש רגיל. בהמשך, גם זרמו ההערות והביקורת על כך, כשהטענה המרכזית היא כי קלואי האריכה בפוטושופ את אצבעותיה.

אחד העוקבים כתב "הידיים שלך ענקיות". אחר כתב: "האם קלואי אמתית? שיקום אדם אחד ויגיד שכן", ואילו שלישי כתב כי לוקח רק 0.2 שניות לעשות זום לתמונה ולראות איפה הארכת את הידיים שלה. "אין לך צוות יחסי ציבור שייעץ לך וימנע ממך לפרסם תמונות כאלו?", כתב. משתמש אחר התמקד באצבעות של קלואי וטען כי "לאף אחד אין אצבעות כאלו ארוכות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Khloé Kardashian (@khloekardashian)

לא מדובר בפעם הראשונה שהעוקבים של קלואי מבקרים אותה בחריפות על מה שנתפס בעיניהם כעריכת פוטושופ מוגזמת של התמונות שלה. טענות זהות על הארכת הידיים בצורה לא אנושית התפרסמו כבר באוקטובר 2021 היא הואשמה בהארכת הידיים שלה.

עם זאת, חשוב לציין כי חלק מהגולשים הפעם ניסו להגן על קלואי וטענו כי מדובר באשליית אורך עקב זווית הצילום שלה ועקב מנח הידיים בתמונה. כמו כן, אחרים טענו כי הרושם נוצר בגלל המניקור האקרילי הארוך שלה שיכול ליצור את הרושם של אצבעות ארוכות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר