גביע המדינה: הפועל חדרה מצפה להכניס חצי מיליון שקל מאוהדי מכבי חיפה

במועדון מעריכים כי ההעפלה לרבע הגמר והמפגש הכפול מול האלופה יסייעו לה להתחזק בינואר: "נלחמנו כדי להגיע לזה" • החלוץ סטיבן אלפרד זכה למחמאות

שחקני חדרה, אתמול, צילום: אלן שיבר

בהפועל חדרה מעריכים כי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה שווה עבור המועדון הכנסה של כחצי מיליון שקל. הסיבה: מפגש כפול מול האלופה מכבי חיפה והקהל הגדול שלה בשני משחקים, כשהראשון יהיה בנתניה ב-1 בפברואר.

כבר עתה הוחלט כי הפעם לא ייגבו מחירי כרטיסים גבוהים אלא המחיר יהיה אחיד ויעמוד על 60 שקלים, זאת בתקווה שיימכרו לפחות 10,000 כרטיסים. "הכנסה כזו שווה עבור מועדון כמו שלנו חיזוק בינואר", אמרו בחדרה והוסיפו: "מעבר להצלחה המקצועית, ידענו שהעפלה לשלב הבא שווה הרבה מאוד כסף. נלחמנו כדי להגיע לזה והגיע לנו להיות ברבע הגמר".

אוהדי מכבי חיפה, צילום: אלן שיבר

בתוך כך, ה-0:3 על בני סכנין, קירב את עסקת העברת הבעלות על הקבוצה לאנשי העסקים יוסי מאור ועמירם שחר. השניים יסייעו כבר בינואר, אך הבעלות המלאה צפויה להיות בעונה הבאה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מבחינה מקצועית, בחדרה החמיאו לחלוץ סטיבן אלפרד שהגיע בינואר מהליגה בבלארוס. עד כה, אלפרד פתח בשני משחקים והרשים את הצוות המקצועי. אמש הוא כבש את הראשון מול סכנין ובמועדון סיפרו: "אנחנו שוב מוכיחים שהכסף לא גדול אפשר להביא זרים טובים לליגה שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר