התעריף לעומר אדם: כ־300 אלף שקלים להופעה

עיריית פתח תקווה תשלם לזמר סכום עצום להופעה של שעה ביום העצמאות • העירייה בתגובה: "תכנון שבוטל בקורונה וכעת יחודש"

עומר אדם, צילום: שחר גלס

פרסום ראשון: עיריית פתח תקווה תשלם לזמר עומר אדם כ־300 אלף שקלים להופעה של 45 דקות ביום העצמאות.

יום העצמאות יתקיים בעוד יותר משלושה חודשים, אבל בעיריית פתח תקווה כבר נערכים - והם מוכנים לשלם הרבה. ל"ישראל היום" נודע כי בעירייה סיכמו עם הזמר על הופעה מרכזית של כשעה, שעבורה ישלמו 250 אלף שקלים, לא כולל מע"מ. סך הכל ישלמו: 292,000 שקלים.

יום העצמאות נחשב ליום שבו הזמרים מבוקשים מאוד ומרוויחים הרבה יותר מבשאר ימות השנה. עומר אדם נחשב לאחד הזמרים הגדולים והמרוויחים בישראל, והוא מנהל משא ומתן עם עירייה נוספת

עורר סערה בשיר האחרון שלו, עומר אדם, צילום: יוטיוב

"מדובר במופע שתוכנן להתקיים ביום העצמאות לפני כשנתיים ובוטל בשל הקורונה", אמרו בעיריית פתח תקווה בתגובה רשמית. "יודגש כי כלל האירועים העירוניים שעתידיים להתקיים הותנו באפשרות לביטול, בהתאם להיקף התחלואה ולהנחיות הבריאות שיהיו רלוונטיות במועדי ההופעות. לאחר שנתיים שבהן לא התקיימו אירועי העצמאות במתכונתם המלאה, אנחנו מקווים כי ביום העצמאות הקרוב יהיה אפשר לקיימם באופן נרחב ומגוון לרווחת התושבים, כפי שהיה נהוג בימים כתיקונם".

בתוך כך, לאחרונה כיכב אדם בכותרות בנסיבות מחמיאות פחות, לאחר שהוציא את השיר "קאקדילה". השיר ספג המון ביקורות בטענה שהוא עמוס בסטריאוטיפים על נשים יוצאות רוסיה ופוגע ברגשות הציבור. בעיריית פתח תקווה חשבו על הציבור הרוסי בעיר ודרשו להסיר את השיר מהליינאפ.
"במסגרת ההסכם שנחתם בימים אלו עם האמן, ביקשה העירייה שלא יופיע בשיר 'קאקדילה', וזאת כדי להימנע מהמחלוקת שהיתה סביבו ומפגיעה בקהלים שונים", נמסר מטעם העירייה.

אדם נחשב לאחד הזמרים המצליחים בישראל והכרטיסים להופעותיו נמכרים במהירות. בשנים האחרונות הוא הופיע כמה פעמים בהיכל מנורה והשיא נרשם כשהופיע בפארק הירקון מול עשרות אלפי רוכשי כרטיסים. עבור יום העצמאות הקרוב הוא קיבל כמה פניות. אחרי תקופה שבה מספר המופעים ירד בגלל הגבלות הקורונה, יש להניח שהוא מרוצה מהעסקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר