freepik

ציוד למתגייסים: מה חשוב לדעת?

אם אתם עומדים להתגייס לצבא, אז אתם בוודאי נתקלים בהתלבטות אודות הציוד שנכון עבורכם לקחת לצבא. מהלך זה כולל התלבטויות רבות, הכוללות התלבטות אודות מה הציוד הנכון לקחת לצבא ושלא נשכח את הדברים החשובים ביותר

בשיתוף Tactical Zone

במסגרת הנושא של ציוד למתגייסים תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות עבורכם למציאת הציוד המושלם עבורכם לצבא. תוכלו לקנות ציוד מתאים בתחום ההיגיינה, רחצה או ביגוד  בחנויות ייעודיות המוכרות ציוד למתגייסים לפני שירותם הצבאי. אל תוותרו על בחינה מדוקדקת של הפריטים הדרושים עבורכם לצבא, בחנו בחנויות המספקות ציוד למתגייסים מה חסר לכם, ורכשו את הציוד החסר הרלוונטי לכם. כך תוכלו להיות רגועים במהלך השהות שלכם בצבא שאתם ארגנתם את הציוד המתאים ביותר והמדויק ביותר עבורכם.

ביגוד מתאים לצבא: ואביזרים נלווים: מה כדאי לקחת?

מתגייסים רבים מתלבטים אודות הציוד המתאים שהם צריכים לקחת לצבא. זה כולל התלבטויות וחששות רבות לפני המאורע המרגש של הגיוס לצבא. יש לקחת בחשבון שאתם צריכים לקחת את הפריטים החשובים שיוכלו לשמש אותכם במהלך השירות הצבאי ויהיו יעילים ורלוונטיים עבורכם. כך למשל תוכלו לקחת תחתוני בוקסר, חולצות טי, משחות נעליים, גרביים ומגוון חולצות טי נוחות שיהיו שימושיות עבורכם לצבא. אל תשכחו גם מוצרי היגיינה ורחצה אשר שימושיים עבורכם.

טיפים לארגון נכון של ציוד לצבא: אל תוותרו על רשימה מסודרת עבורכם!

כאשר אתם מתחילים לארגן ציוד לצבא אל תוותרו על רשימה אישית משלכם, בה תרשמו את כל הפריטים שאתם לא רוצים לשכוח לקחת לצבא. כל יום תוסיפו פריטים לרשימה זו, כך תגדילו את הסיכויים שלכם לא לשכוח דבר במסגרת הציוד לצבא. כ פעם שתיזכרו בדבר נוסף לרשימה, מהרו להוסיפו. חשבו על שגרת היומיום שלכם, למשל ברחצה או בצחצוח שיניים, וכאשר אתם חושבים על הפריטים הנלווים לרחצה, למשל מגבת פנים או שמפו וסבון רחצה, אז תדעו שגם פריטים אלו תרצו להוסיף לרשימת הציוד שלכם לצבא. אם אתם חוששים לשכוח דבר מה במסגרת הציוד לצבא, אז תוכלו גם לעיין ברשימות לדוגמא הנמצאות ברשת האינטרנט, ובאמצעות רשימות אלו למצוא פריטים חדשים שלא חשבתם עליהם, כדי להוסיף לציוד הצבאי שעליכם לקחת עמכם לצבא.

כיצד אוכל לוודא שלא שכחתי דבר לציוד לצבא?

החשש הבולט ביותר של מתגייסים צעירים רבים, הוא הפחד לשכוח דבר מה חשוב במהלך רכישת הציוד והאביזרים שלהם לצבא. אך אל דאגה כי גם במהלך השירות תוכלו לרכוש פריטים חסרים באמצעות כרטיס כוכבים של צה”ל או באמצעות כסף, בחנויות ייעודיות שלציוד לצבא עבור חיילים ומתגייסים. בכל אופן, תבצעו הכנה מקדימה באמצעות רשימה מסודרת של פריטים החשובים לכם לציוד צבאי וכן התייעצו עם חברים שלכם שגם מתגייסים לצבא וכן עם חברים ובני משפחה שעובדים בצבא, כדי שימליצו לכם אודות פריטים חשובים של ציוד צבאי שאסור לכם לשכוח לקחת אתעם לצבא. כאשר תתייעצו עם אנשים נוספים זה יעזור לכם לקבל פרספקטיבה נוספת אודות הפריטים החשובים ביותר שכדאי לקחת לצבא.

מה הפריטים הבולטים והמומלצים ביותר לקחת לצבא?

קיימים פריטים רבים מומלצים לקחת לצבא, ולהלן נציין עבורכם את הפריטים המומלצים ביותר עבור מתגייסים רבים. במסגרת ציוד כללי מומלץ לא לוותר על תרמיל גב נוח, מנעולים לתרמיל אישי שלכם, כיסוי דסקית, גומי למכנסיים, מברשת לנעליים ומשחת נעליים, שרוך למשקפיים וסיכות ביטחון. בתחום ההיגיינה, אל תוותרו על פריטי רחצה שאתם נוהגים להתרחץ עימם בשגרה היומיומית, כגון משחת שיניים ומברשת שיניים, שמפו וסבון רחצה וכדומה. תוכלו לקחת גם מגבת פנים, מגבת מיקרופייבר רב פעמית, שפתון נגד יובש, קרם להגנה נגד השמש, כלי גילוח, מראה קטנה וכדומה. בתחום ההיגיינה אל תוותרו גם על גרביים נודפות זיעה, ספריי לכף הרגל, תרסיס למניעת ריחות בנעליים וכן מברשת נעליים ומשחת נעליים. בצבא עומדים במשך זמן רב ולכן חשוב לטפל ולשמור על בריאות הרגליים שלכם. מומלץ גם לקחת כפכפים למקלחת, כאשר אתם מתקלחים בצבא. לקחו אתכם גם פלסטרים ליתר ביטחון. מבחינת אביזרים לנשק תוכלו לקחת גומי למחסנית, פלנלית, אטמי אוזניים מסיליקון ושמן לשימון הנשק. קיימים פריטים רבים שתוכלו לרכוש לשירות הצבאי שלכם, התייעצו עם חברים ומכרים אודות פריטים מומלצים כדי שתוכלו להיות מוכנים באופן מלא לשירות הצבאי. גם אם במקרה שכחתם דבר מה, תדעו שתוכלו לרכוש בכל עת את הפריט החסר לכם.

מימוש כרטיס כוכבים של צה”ל: מה זה אומר?

אחד הפריטים הבולטים בקרב מתגייסים לצבא הוא כרטיס הכוכבים של צה”ל, שרבים מהמתגייסים מכירים אותו ואת יתרונותיו וכן חיילים ותיקים נעזרים בו במהלך שהותם בצבא. אז מהו כרטיס הכוכבים לעיל? בעיקרון, בסביבות 60 ימים לפני מועד הגיוס, המתגייס יקבל הודעת סמס ובה זכאות של מימוש כרטיס כוכבים של צה”ל. לאחר אישור התקנון שיופיע בסמס שהוא יקבל, הוא יוכל לקנות ציוד רלוונטי עבורו לצבא. כוכבים אלו של צה”ל מיודים לקנייה של ציוד בסיסי מעשי עבור המתגייס, כגון ביגוד מתאים של חולצות, תחתונים, גרביים, גופיות וכדומה. השימוש באמצעות כרטיס כוכבים של צה”ל מאפשר להנות מהנחות למתגייסים בעת מעמד הקנייה. כל כובב במסגרת מימוש כרטיס כוכבים של צה”ל שווה שקל אחד. קיים גם כרטיס כוכבים היכול להיות ממומש על ידי חיילים בקבע ולא רק למתגייסים. במידה ואתם מתגייסים ועדיין לא קיבלתם את כרטיס הכוכבים של צה”ל, תוכלו לברר אודות הזכאות שלכם  באתר מולטיפס של צה”ל. כרטיס הכוכבים של צה”ל מעניק לחיילים ותיקים וגם למתגייסים צעירים את ההזדמנות לצבור כוכבים ולהשתמש בהם לרכישה של פריטים וביגוד מתאים עבורם במהלך השהות שלהם בצבא הגנה לישראל.

כיצד ניתן להשתמש בכוכבים של צה”ל?

מימוש הכוכבים של צה”ל הוא תהליך די יעיל שתוכלו לבצע בחנויות ייעודיות המספקות ציוד למתגייסים. חנויות אלו מספקות מבחר רחב של ציוד פוטנציאלי למתגייסים, ותוכלו לבחור את הפריטים הרלוונטיים ביותר עבורכם. בחנויות אלו בדרך כלל תוכלו למצוא רשימה של פריטים ואביזרי ציוד רלוונטיים לחיילים, המבוקשים במיוחד על ידי חיילים, ולבחור מבין פריטים אלו את מה שרלוונטי לכם. באתרים ייעודיים אלו לרכישת פריטים וציוד למתגייסים, תוכלו למצוא מבחר של פריטים ולבחור האם לשלם בכסף או באמצעות הכוכבים. כך זה מקל על מתגייסים לרכוש את הציוד המתאים להם וכפי שהם יבחרו, באמצעות הכוכבים או באמצעות כסף רגיל. כוכבים אלו הם יוזמה מבורכת של צה”ל המאפשרת למתגייסים לרכוש את הציוד המתאים להם בחנויות המספקות ציוד מתאים למתגייסים. המתגייסים וחיילים בצבא יוכלו להטעין את הכרטיס שלהם באמצעות כוכבים, ולשלם באמצעותו לרכישות מגוונות בצבא. באמצעות הכוכבים תוכלו למצוא ציוד וביגוד מתאים שיוכל להיות רלוונטי לכם במהלך השירות הצבאי. השירות בצבא יכול להיות מאתגר וגם מהנה במיוחד, בהתאם לאופן בו תבחרו ליישם את השרות שלכם, ואת הציוד שתרכשו למהלך השירות. בכל מקרה, נאחל לכם שירות נעים ותיהנו מכל רגע של שהותכם בצבא, זו בהחלט חוויה ייחודית של פעם בחיים שתזכרו אותה לכל חייכם.

בשיתוף Tactical Zone