שתף קטע נבחר

צילום: ירון ברנר

יוון מול ניגריה: שתי מאכזבות, כרטיס אחד

השתיים שהפסידו במשחק הראשון בבית ב', ייפגשו היום למפגש ראש בראש. הפסד ואפשר לקנות את הכרטיס חזרה הביתה. עמרי פולק, שליח ynet לדרא"פ מחכה לניצוצות

"כבר שכחנו מהמשחק הזה", הבהיר אתמול (ד') גאורגיוס סאמארס מה דעתם של היוונים על ה-2:0 לדרום קוריאה בסיבוב המשחקים הראשון של בית ב'. יוון מתרכזת ביריבה הבאה שלה, ניגריה, מחר בבלומפונטיין ב-17:00.

 

"אם נפסיד גם מול ניגריה גביע העולם ייגמר עבורנו, אבל גם הם נמצאים באותו מצב", התייחס החלוץ בן ה-25 למשחק מחר. סאמארס יודע מה לא עבד מול הקוריאנים: "לא שמרנו בכלל, מה שאנחנו בדרך כלל עושים טוב מאוד".


"אנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב יותר". נבחרת יוון (AP)

 

וכיצד הנבחרת יכולה להשתפר? "אנחנו צריכים לחזור למה שעושה אותנו קבוצה טובה. אם מישהו עושה טעות, השחקן לצידו צריך לתקן אותה. בסופו של דבר, אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר טוב".

 

דימיטריס סאלפינגידיס הזהיר את חבריו: "ניגריה נמצאת במצב לא נעים, בדיוק כמונו, אחרי שהפסידו את המשחק הראשון. אנחנו צריכים להיות מוכנים בכדי להוציא משהו חיובי מהמשחק הזה".


"רוצים לנצח על מנת להעפיל לשלב הבא". איגביני יעקובו (AP) 

 

במחנה הניגרי האווירה חיובית, לא מעט תודות למאמן השבדי, לארס לגרבאק. "המאמן החדש הביא את הגישה שלו והיא טובה לנו ואנחנו נהנים", סיפר

 איגביני יעקובו. "התקשנו במשחק הראשון מול ארגנטינה, אבל אנחנו משתפרים בכל משחק ואני מאמין שנמשיך לעשות זאת".

 

החלוץ הניגרי הוסיף: "אנחנו צריכים להתרכז במשחק מול יוון כי כל משחק חשוב עבורנו. אנחנו רוצים לנצח על מנת להעפיל לסיבוב הבא. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו חייבים לעשות זאת עבור האוהדים". ואם כבר מדברים על אוהדים, הסופר איגלס לא צפויים לקבל יותר מדי אהבה מהקהל המקומי בשל מעמדה של ניגריה כסוג של מעצמה איזורית.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
וינסנט אניימה
צילום: GettyImages Image Bank
מומלצים