נועה קירל מצטרפת לשחר טבוך בקליפ פרוע

צפו: הזמר הצעיר משחרר סינגל חדש בשם "מישבאלי" • בווידאו שצולם לשיר הוא מארח את חבריו הטובים, הכוללים, בין היתר, את עדן אלנה, לי בירן, עדן דניאל, קים אור אזולאי ועוד

נועה קירל ושחר טבוך, צילום: יוטיוב

שחר טבוך משחרר הבוקר סינגל חדש, "מישבאלי", בהשתתפות הכוכבים: נועה קירל, קים אור אזולאי, בר מינאלי, לי בירן, עדן אלנה, עדן דניאל גבאי ועוד.

"לפני חודשיים וקצת נכנסתי נסער ללי בירן לאולפן, היו לי דמעות בעיניים, ניסיתי להסתיר אותן אבל כנראה שלא מספיק כי הוא ישר הבין שעובר עלי משהו", משתף טבוך על הרקע מאחורי השיר. "סיפרתי לו על בחור שבקיצור 'הוריד לי ברמות' כשהוא פשוט לא הבין אותי. חשבתי על לנסות לשנות בעצמי משהו, אולי להיות מי שבא לו?

"לי הסתכל עלי ואני עליו והבנו יחד. אני צריך להיות מי שבא לי!", הוא אומר. "כשהתחלנו להקליט, כל החומות והמגננות שלי נעלמו ופשוט הוצאתי הכל החוצה, בגאווה.

"כל הבנות המדהימות בקליפ הן החברות הכי הכי שלי, והבנים המושלמים גם כן. הם הסביבה שתומכת בי תמיד ומרימה לי כשמישהו רק מעז להוריד. מובן שמאחורי הקלעים כל המשפחה שלי התגייסה להרים (אמא, אבא, אחי, דודות ואפילו סבא וסבתא) כי אין מי שירים אותנו כמו המשפחה. היה חשוב לי שכולם יהיו שם, כי הם אלו שנשלחו מבורא עולם להציל אותי כל יום ולעזור לי להבין שאני יכול להיות פשוט מישבאלי", הוא משווק את השיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר