2 צפייה בגלריה
קבאני, רונאלדו וגרינווד
קבאני, רונאלדו וגרינווד
קבאני, רונאלדו וגרינווד
(רויטרס)
המשבר במנצ’סטר יונייטד מחריף. על רקע הדיווחים על מחנאות בקבוצה והעובדה שלא פחות מ-11 שחקנים רוצים לעזוב, כמו גם עזיבתו של המנכ”ל אד וודוורד שהפכה היום (חמישי) לרשמית, בתקשורת האנגלית מדווחים שאחד מהגורמים לתסכול בקבוצה הוא המעמד הבלתי מעורער של כריסטיאנו רונאלדו בהרכב, דבר שיצר זעם גדול בקרב שלושה שחקנים.
המאמן הזמני, ראלף ראנגניק, מתקשה להשליט סדר בחדר ההלבשה. העובדה ש-CR7 הוא (כביכול) השחקן היחיד בקבוצה שמעמדו לא מעורער, גורמת לכעס רב אצל הארי מגווייר, מייסון גרינווד ואדינסון קבאני, שלפי ה’דיילי אקספרס’ מתקשים להתמודד עם הסיטואציה שבה מקומו של הפנומן הפורטוגלי בהרכב מובטח. הדבר “מהווה מכשול ואיום מקצועי מבחינתם”, נטען. רונאלדו שותף בכל אחד ממשחקי הליגה מאז שחזר, כשב-12 מ-16 מהם השלים 90 דקות.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כבר מהרגע שהפורטוגלי חזר לקבוצה, היה במועדון חשש שההגעה שלו תפגע בהתקדמות של גרינווד, שאכן כבש רק גול אחד בפרמייר ליג מאז שכריסטיאנו נחת באולד טראפורד. אם מוסיפים לזה את העובדה שהשחקנים לא מתחברים לשיטת האימון של ראנגניק ואת זה שלא צפוי להגיע לשדים האדומים אף שחקן בחלון ההעברות של ינואר, אפשר להבין למה חל בקבוצה כאוס בתקופה האחרונה.