2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(רויטרס)
מונס דאבור מחכה לחזרה של הליגה הגרמנית מפגרת חג המולד בתקווה להמשיך בכושר הנפלא בו היה מצוי לפני הכניסה אליה. בינתיים, החלוץ הישראלי העביר את הזמן בראיון מקיף למגזין הרשמי של הופנהיים, בו הוא התייחס בין היתר גם לסיטואציה הבעייתית בנבחרת ישראל, אחרי אותו פוסט זכור שהעלה במהלך מבצע שומר החומות.
“אנשים מכל רחבי ישראל תקפו אותי בגלל הפוסט שהעליתי באינסטגרם”, סיפר דאבור. “הפכו כל מילה שכתבתי ופירשו אותה בצורה לא נכונה. לא התכוונתי לפגוע באף אחד אבל האנשים האלה מחפשים את הקונפליקט. הייתי על סף פרישה מהנבחרת אבל החברים שלי לקבוצה, המאמן, הצוות שלו ויו”ר ההתאחדות תמכו בי”.
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
מונס דאבור
(רדאד ג'בארה)
בקפיצה מרגע קשה אחד בקריירה לרגע קשה בהרבה בחיים האישיים, דאבור התייחס למות אביו כשהיה בן 16 ולאופן שבו המוות הזה חיזק וחישל אותו לקראת חייו הבוגרים: “זה היה קשה בצורה שקשה להסביר, אבא שלי היה הכל עבורי. אבל אני חושב שהמוות שלו עזר לי ללמוד להתמודד ולהגיע יותר רחוק בחיים. אם המוות של האדם הכי קרוב אליי לא יכול לשבור אותי, אז גם שום דבר אחר לא יעשה את זה. זה גרם לי להסתכל בצורה שונה על משברים, כל מכשול רק תורם ועוזר לי לצמוח”.
בצד האופטימי של הראיון, דאבור התייחס לכושר הנפלא שלו במשחקים האחרונים בבונדסליגה: “עברתי תקופה לא פשוטה כשישבתי על הספסל ולא יכולתי לעזור לקבוצה, זו לא הייתה תחושה נעימה. יש בקבוצה סגל תחרותי, בעיקר בפן ההתקפי ובכדורגל אתה חייב להופיע ולספק את הסחורה, במיוחד במצבים האלה. הייתי במצבים כאלו בעבר והניסיון עזר לי לצאת מהתקופה הזו. עבודה קשה משתלמת”.
איך יראה הרכב בארסה בסיום חלון ההעברות?