3 צפייה בגלריה
וויליאמס, זיו ודיברתולומאו מאוכזבים
וויליאמס, זיו ודיברתולומאו מאוכזבים
וויליאמס, זיו ודיברתולומאו מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
“נפלנו מהרגליים”, אמרו במכבי תל אביב אתמול (שני) לאחר ההפסד הכואב 71:59 לבני הרצליה במסגרת המחזור ה-12 של ליגת ווינר סל. חניכיו של יאניס ספרופולוס שיחקו את משחקם השלישי בתוך חמישה ימים והשיח בקרב אנשי הקבוצה עסק בדיוק בזה, כשגם מאמנם של הצהובים-כחולים סיפר במהלך מסיבת העיתונאים כי מנהלת הליגה הבטיחה להם שלא ישחקו שני משחקים סמוכים.
בסביבת המועדון דיברו כאמור על הבדלי המנוחה ובעיקר היעדר המנוחה בקרב שחקניהם כאשר סקוטי ווילבקין שיחק בשלושת המשחקים - מונאקו, הפועל ירושלים ובני הרצליה- כ-92 דקות, דריק וויליאמס נשחק גם כן עם זמן משחק של כ-77 דקות. במהלך המשחק חניכיו של ספרופולוס נצמדו להרצליה מספר פעמים אך כפי שהודו בקבוצה: “הרצליה עשתה מה שהיא רוצה והיא שיחקה טוב בהגנה”.
מכבי שוב הפסידה, הפעם לבני הרצליה 71:59
“הבעיה שלנו הייתה שקלענו 59 נקודות בהתקפה, כשמוסרים רק 12 אסיסטים זה לא מספיק בתור קבוצה”, הוסיפו במועדון. ייתכן שבגלל העייפות המצטברת, ייתכן שבגלל המשחקים הסמוכים, ג’ון דיברתולומאו וג’ייק כהן, שהציגו יכולת נהדרת מול הפועל ירושלים, לא הצליחו להרים את קבוצתם והשניים הללו יחד עם עוז בלייזר ויפתח זיו חיברו יחדיו 14 נקודות. הם כמובן לא היו לבדם בערב ההתקפי הרע של הקבוצה כשגם קינן אוואנס קלע רק ארבע נקודות, “היינו לא טובים, יש לזה סיבות, אבל לא היינו צריכים להראות ככה”. הוסיפו במועדון.
“היה משחק קשוח, השחקנים עייפים וזה מובן” סיכמו אצל אלופת המדינה את ההפסד החמישי של העונה במסגרת הליגה. כעת מצפה לקבוצתו של ספרופולוס משחק ביורוליג בחמישי הקרוב כאשר הם יארחו את באסקוניה. במועדון מקווים שמול הקבוצה מוויטוריה הם יחזרו למסלול הניצחונות ויעצרו את רצף שמונת ההפסדים.
3 צפייה בגלריה
סנדי כהן ושון דוסון חוגגים
סנדי כהן ושון דוסון חוגגים
סנדי כהן ושון דוסון חוגגים
(איציק בלניצקי)
לפי שעה, עדיין לא ברור באיזה מצב נמצאת הקבוצה הבאסקית, או אפילו אם תגיע לאחר שלא שיחקה את מחזור הליגה האחרון לאור התפרצות הקורונה בליגה. חשוב לציין שבספרד, במידה וקבוצה לא יכולה להעמיד סגל של תשעה שחקנים, הדבר מוביל לדחייה. ביורוליג לעומת זאת הרף עומד על שמונה שחקנים.
רומן סורקין אמר לאחר המשחק: “לא יצאנו עם התוצאה שרצינו. במחצית השנייה לא שיחקנו כמו שרצינו, הגענו עייפים מהמשחק הקודם. אין מה להגיד כשאתה מפסיד, כל דבר יישמע קלישאה. צריך לבוא ולנצח. אפשר להגיד הכל, אבל אנחנו צריכים להתפקס ולנצח. הרגיש שהאנרגיות חסרו לנו היום”.
3 צפייה בגלריה
רומן סורקין מאוכזב
רומן סורקין מאוכזב
רומן סורקין מאוכזב
(איציק בלניצקי)
סורקין התייחס גם לפציעה באגודל ממנה החלים ואמר: “אמרו לי שהפציעה תהיה 4-6 שבועות, אבל הרופאים סידרו לי סד מיוחד שאפשר לשחק איתו. לא הרגשתי בטוח בהתחלה, אבל המצב השתפר וזה מאחוריי”.