3 צפייה בגלריה
עומר אצילי מודה לקהל
עומר אצילי מודה לקהל
עומר אצילי מודה לקהל
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה רשמה אתמול (שני) מול מכבי ת"א את אחד הניצחונות היותר דרמטיים ומתוקים שהשיגה בעידן ברק בכר. המאמן, שבמספר חילופים הוכיח שניהול קרב חשוב יותר מאשר נוהל קרב, הצליח להדהים במחצית השנייה עם שינויים שהביאו לו את המהפך וה-2:3 על הצהובים.
אחד החילופים שביצע בכר וזכו למחמאות היה הכנסתו למגרש של גודסוויי דוניו. האחרון, בבישול נהדר לצ’ירון שרי ובשער משלו, היה מגורמי המהפך שהחזיר את הירוקים למרחק שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון שם ניצבת הפועל באר שבע, כל זאת שני מחזורים לפני המפגש הגדול ביניהן בטוטו טרנר. עד אז מצפה לאלופה משחק ליגה בחוץ מול מכבי פתח תקווה, בזמן שב"ש תצא לבלומפילד למפגש חזיתי מול מכבי ת"א.
״עשינו את זה בצורה הכי קשה אך הכי מתוקה״
בהפסקת המשחק, כאשר מכבי חיפה ירדה בפיגור אחרי משחק נרפה במהלכו בקושי בעטה לעבר שער היריבה, בכר העדיף להעביר מסר חד וברור לשחקנים: "התוצאה לא מעניינת כרגע, חשוב שנהיה אנחנו ונמשיך לשחק מסודר". מי שהחל מהדקה ה-75 להתעורר היה עומר אצילי, שלאורך המחצית הראשונה זכה למנה של גידופים וקללות מצד אוהדי מכבי ת"א, שהלכו וגברו בכל פעם שהשחקן היה בסמוך ליציע האוהדים הצהובים.
“הקללות והגידופים של אוהדי מכבי ת"א לעבר אצילי רק דרבנו אותו, וזו הייתה התשובה לאותם אוהדים. אצילי בבישול הוכיח בבישול שער הניצחון לדין דוד כמה הוא שחקן גדול", אמרו במכבי חיפה. מלבד אצילי, מוחמד אבו פאני שהיה מצוין לאורך כל המשחק ודוניו זכו למחמאות.
3 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני בטירוף
מוחמד אבו פאני בטירוף
מוחמד אבו פאני בטירוף
(רדאד ג'בארה)
במכבי חיפה מציינים את הקהל שדחף את הקבוצה ברגעי המהפך: "אי אפשר להפסיד משחק כאשר הקהל שלנו בטירוף כזה. יש לנו את אחת הקבוצות העוצמתיות שהיו פה, עשינו קאמבק של אלופים. סוף סוף אחרי כל כך הרבה שנים אנחנו בצד השמח", הוסיפו במועדון. אצל האלופה, ולא בפעם הראשונה, ציינו את נושא הכושר הגופני שהפגינה הקבוצה בדקות הסיום.
החדשות הרעות סביב המשחק מגיעות מכיוון דו”ח השיפוט של לירן ליאני, בו הוא ציין על הפסקת המשחק למספר דקות במצב של 2:2 בגלל זריקת כוסות למגרש. בעקבות כך, מכבי חיפה תעמוד לדין ועונש התנאי על סגירת היציע הצפוני בסמי עופר למשחק אחד עלול להיות מופעל. בנוסף, גיא צרפתי הורחק בפעם השנייה העונה, כשאמש זה קרה בגלל מחאות.
בתוך כך, סאן מנחם נכנס במקום רז מאיר אחרי שעלה עם זריקה זכר לפציעה בקרסול. הירוקים מקווים שמנחם יוכל כבר לפתוח מול מכבי פ"ת. חוסה רודריגס עדיין בספק ובקבוצה ינסו להכשירו, אבל לא בכל מחיר, על מנת שלא לסכנו להמשך הדרך.
3 צפייה בגלריה
סאן מנחם
סאן מנחם
סאן מנחם
(עמרי שטיין)