2 צפייה בגלריה
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
(ראובן שוורץ)
מכבי תל אביב תגיע הערב (שני, 20:30) לסמי עופר למפגש רותח מול מכבי חיפה כאשר הצהובים, תחת מלאדן קרסטאיץ', מגיעים עם הגב אל הקיר וכאשר כולם חוזים שהם יפסידו את ההתמודדות באצטדיון החיפאי. המאמן הסרבי ניסה להחדיר בחניכיו, כבר מיום שלישי באימון השחרור אחרי הניצחון 1:2 על מכבי פתח תקווה, כי הם צריכים להגיע עם אמונה והבנה שהם שחקני מכבי ת"א ועליהם לנצח בכל מגרש ובכל מצב, גם אם מקצועית הם פחות טובים העונה מהירוקים.
בצד כשירות הסגל – לואיס הרננדס חיובי לקורונה ולא יהיה כמובן בסגל מחזיקת הגביע. הספרדי לא קיים אימונים מלאים עם השחקנים, אלא התאמן חלקית ושהה בחדר הלבשה שונה על מנת לא לקחת סיכון אחרי שאשתו יצאה חיובית. בסופ”ש האחרון הוא יצא שלילי בשלוש בדיקות ובכל זאת במכבי קיימו בדיקה נוספת לקראת אימון הערב, אך הפעם הוא כאמור יצא חיובי לקורונה.
המאמן התמקד לא מעט במצבים הנייחים באימונים, עם דגש על התרגילים הרבים שמבצעת מכבי חיפה. התמקדות הייתה גם במצבים הנייחים של הצהובים, שבמשחקים האחרונים כן הצליחו להוליד מספר שערים לזכותם. אחת ההתלבטויות המרכזיות על פי האימונים היא האם לפתוח עם סטיפה פריצה בחוד או עם אדוארדו גררו, שמחזיק ביתרון מהירות ברור על ההגנה הירוקה. אולם, הקרואטי יכול להיות נשק משמעותי בהתגוננות מפני ההגבהות של היריבה.
מלאדן קרסטאיץ' לקראת המשחק מול מכבי חיפה
“אנחנו מצפים למשחק שהוא כמו דרבי” אמר קרסטאיץ’ במסיבת העיתונאים, “אנחנו יודעים שזה משחק מאוד חשוב לכל האוהדים שלנו, בשביל המועדון וגם בשביל השחקנים. אנחנו עושים הכל כדי להיות מוכנים למשחק הזה מהצד שלנו. זה משחק מאוד מיוחד ואנחנו לא חושבים על הפער בטבלה בין הקבוצות, אנחנו מצפים לצבור ביטחון דרך המשחק הזה”.
על הכושר הטוב בו נמצאת מכבי חיפה: “הם בכושר טוב אבל גם אנחנו בכושר טוב יותר מבעבר וזה מאוד חשוב עבור השחקנים שלנו שמחר תהיה אווירה טובה. אנחנו המועדון הכי גדול בישראל ואנחנו צריכים לשחק כמו המועדון הגדול בישראל. הרבה אנשים חושבים שמכבי חיפה פייבוריטית למשחק הזה, אבל בראש שלי זה 50-50. אנחנו צריכים להיות בפוקוס לאורך כל 90 הדקות ולמלא את הפרטים הקטנים”.
2 צפייה בגלריה
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
(ראובן שוורץ)
עוד הוסיף המאמן: “אנחנו צריכים להשתפר בסגנון המשחק שלנו ולשמור על איכות לאורך יותר זמן. אנחנו כן מצליחים לייצר מצבים, אבל עדיין צריכים לעשות יותר, וגם להשתפר בפן ההגנתי. אנחנו נצטרך להיות ממוקדים על הדברים הקטנים ואם נהיה מרוכזים ב-100 אחוזים, אני בטוח שנשיג תוצאה טובה”. התלבטות מרכזית היא בנוגע לסגנון, כאשר המערך צפוי להישאר עם שלושה בלמים. קרסטאיץ' ראה מה קרה לקבוצתו אחרי הדקה ה-30 במושבה ומבין שהוא צריך יותר כוח באמצע. לכן, נראה כי דן גלזר או אייל גולסה יחזרו להרכב, כנראה על חשבון איילון אלמוג.
ההרכב המשוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, דן גלזר (אייל גולסה), עדן שמיר, גבי קניקובסקי, מתן חוזז ואדוארדו גררו (סטיפה פריצה).